דרוש מידע סקר סיפרות על ספרים של פסח תשפ"ב

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
מעבר לתיאורים המחרידים,
בהנחה שאנחנו מדברים על אותו ספר
העלילה רדודה לחלוטין וחסרת כל היגיון בסיסי
מינימום של ידע עולם כדי להבין כמה חורים יש שם....
במה מדובר?....
רמז??
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
  • הוסף לסימניות
  • #66
למה ללחוץ על השני ולדחוק אותו לפינה
כדי שבסוף ייכשל בלשון הרע?
גם בכתיבה יש לשון הרע או הוצאת שם רע, וחבל.

אז למה מראש להגיד?
זה לשון הרע ברמז,
וכנראה מספיק אנשים הבינו במה מדובר.
ולמי שלא הבין - ההודעה לא מדוברת ולא עוזרת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
ליבי קליין - אחד הספרים!

יונה ספיר - היה מרתק, לא הורדנו תספר מהידיים.

חוי בר - ציפיתי ליותר, מידי צפוי, למרות שהכתיבה היה קולחת וזורמת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
ההתרשמות שלי מכמה ספרים שקראתי והוזכרו פה:
צומת ניו יורק קריית ספר - ספר יפה, זורם, אותנטי. אל תצפו למצוא בו את עצמכם גם את אתם בנים של בעלי תשובה או של מהגרים. זה שילוב גמור של שתי הנ"ל ביחד. רק השילוב הכפול הזה יכול ליצור את העלילה המסוימת הזאת.
תשע לפנות בוקר - רואה שמאוד התלהבו ממנו פה, ומבינה ממה. לי באופן אישי היה קשה שהרגשתי שיצאתי בלי שום דבר ביד חוץ מזמן שקראתי ברצף (אפילו לא מחשבה קטנה...), אבל מסכימה שהעלילה מרתקת וחדשנית.
אל אוטומט - רעיון יפה, חשיבה חכמה וראייה ישרה. מזדהה עם אלו שכתבו לפני שהסוף הטוב הגיע מדי בזבנג וגמרנו, אבל מוחלת לסופרת שהביאה סוף סוף קצת חומר ברמה... (חושבת שבשביל להוציא את הספר הזה טוב באמת היה צריך לחלק אותו כדי לתת מקום לכל התהליך היפה שנבנה שם.) מי שרצתה לפתוח דיון עליו - קדימה. אני מצטרפת בכיף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
אז למה מראש להגיד?
זה לשון הרע ברמז,
וכנראה מספיק אנשים הבינו במה מדובר.
ולמי שלא הבין - ההודעה לא מדוברת ולא עוזרת...
את האמת למה?!
כי הייתי בהלם שהספר הזה נמצא בחנויות ספרים חרדיות!
וכל נער או נערה תמימים ושמורים,
יכולים לקנות אותו, בלי לדעת מה עומד מאחורי הכריכה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
תשע לפנות בוקר - רואה שמאוד התלהבו ממנו פה, ומבינה ממה. לי באופן אישי היה קשה שהרגשתי שיצאתי בלי שום דבר ביד חוץ מזמן שקראתי ברצף (אפילו לא מחשבה קטנה...), אבל מסכימה שהעלילה מרתקת וחדשנית.
מעניין, אני קניתי כמה ספרים חדשים
וממנו הכי הכי נהניתי היה בו ממש מסרים מיוחדים
בעיקר עם עלקי- שאגרה כסף כלומר הבלים בהוע"ז שאין לזה שום ערך אח"כ
מסר ממש חזק וחשוב שהיה כתוב נורא יפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
להיי נאאר
לא קראתי- מתעניינת גם לשמוע איך הוא...
חלק ראשון מאוד אהבתי, ממש מעניין,
חלק שני גם יפה אבל יש שם הרבה יותר קטעים מדומיינים מהחלק הראשון, אני אישית פחות אהבתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
הספר 'מעגל סגור יפה
רק לי הפריע הפסקאות הבאות ?
רק לי היה נדמה שהפסקאות הבאות נכתבו לרמז על גיבור של סדרה מסוימת מוכרת ?
"בכל ספרי המתח הגיבור שנחטף יודע לזהות מיד באיזה אזור של העיר הוא, מה קורה סביבו, כמה אנשים שומרים עליו, ויש לו כמובן סיכת ברזל קטנה מוסתרת איפשהו שבאמצעותה הוא יוכל להשתחרר מאזיקוני הפלסטיק"

"בספר המתח הכל פשוט, הגיבור קם, משתחרר איכשהו מהאזיקון, מנחית מכה מדויקת בפניו של השובה שלו ונמלט מהחלון של הקומה השניה"


וגם אם לא הייתה לה כוונה להנ"ל
זה נראה ממש לא קשור מה זה משנה מה קורה בספרים אחרים
אני קורה את הספר הזה ולא ספרים אחרים כעת
אם הסופרת רצתה לבטא את חוסר האונים שלו שאין לו הכשרה קרבית כי הוא רק חייל בחייל המודיעין ולא סוכן ביון
אפשר היה לכתוב את זה בצורה אחרת בלי לרמז על ספרים אחרים וגיבורים אחרים שיש להם הכשרה אחרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
אם יש מי שרוצה להחליף יש לי 2 יפים מאוד
1. ככלי ביד הסופר של מיכל בוני
2. קצת ישן אבל חמוד וקליל- מחר ניסע לירושלים

מחפשת להחליף בעד הספר- בסוף יקראו לך לחזור -ר. קפלר . כחול כזה (לא לצמיתות)

אם לא מתאים הספרים הללו יש לי עוד:
של ליבי קליין-
כי אבי ואמי, לולא האמנתי
מ. דביר- החיים הם לא מלון
פעמוני רוח של פ. פקשר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

בס"ד
ואני שואלת את זה באמת מכאב לב...
כבר מלא זמן אני הולכת עם התמיהה הזאת
מה קרה לספרים שלנו
איך יכול להיות שבכל ספר כמעט אני יוצאת עם מסר שהאמא הורסת לילדה את החיים
בהרבה ספרים מעלים בעיות שהשתיקה יפה להם ומאד יפה להם
השבוע קראתי ספר מהסטנדרט של הציבור החרדי
ספר קלאסי קלאסי של סופרת חרדית
מאמינה שלרוב הבתים החרדים יש אותו אפילו
ומתחילת הספר עד סופו הייתי בהלם
המילים שהיו שם, הביטויים, כמעט חיפשתי מילון חילוני כדי להבין מה היא רוצה
והיתה שם סצנה מזעזעת ממש בנים בנות וכו'
והכל כתוב ככה שחור ע"ג לבן!!
מה נסגר????
לאן עוד אפשר להגיע
למה אני אמורה לקחת סספר מספריה חרדית/לקנות ספר מחנות חרדית
ולקרוא את כל השטויות האלה?
במה זה יותר טוב מספרים חילונים? שהם גם שומרים שבת בסוף?
מה קרה לרמה של הספרים שלנו?
ברור שלא כל הספרים, וברור שיש ז'אנר מאד איכותי של סופרות וספרים מצויינים ממש בלי להתפשר על האיכות
אבל מה עם אלה שלא?
למה מוכרים את הספרים האלה בחנויות?
אין מי שיעשה פה סטופ???

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה