דרוש מידע מחפשת המלצה לרופא שיניים לילד חרדתי

  • הוסף לסימניות
  • #21
אלי שיפר מקבל בטרפון בבני ברק.
אלוף! אלוף! אלוף!
אחרי המון נסיונות בקופה, ואפילו ניסיון סדציה שנכשל-
הוא הצליח, ובגדול!
הוא גם פסיכולוג במקצועו....
אז אני מבינה שהוא לא מטפל בסדציה.
כי כבר הייתי אצל רופא מקצועי, מיוחד לילדים וכו'- והילד פשוט היסטרי ולא מוכן לשתף פעולה.
הרופא ממליץ לנסות בסדציה, ואם לא- הרדמה.
יש מה לנסות אצל שיפר בכ"ז?
או לחילופין מי מכיר רופא פרטי מעולה שמטפל בסדציה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
ממליצה מאוד מאוד!
אני כבר 28 שנים מטפלת אצלו, ולוקחת גם את הילדים אפילו שזה להטלטל מחוץ לעיר. כולם אוהבים ללכת.

@טחינה גולמית
פסיכולוג זה ההובי....
בתור היותו גם עו"ד, הוא מצליח לקמבן גם את הפציינטים שלא ירגישו בטיפול :)
אולי את תכלי לענות?
האם מטפל בסדציה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אז אני מבינה שהוא לא מטפל בסדציה.
כי כבר הייתי אצל רופא מקצועי, מיוחד לילדים וכו'- והילד פשוט היסטרי ולא מוכן לשתף פעולה.
הרופא ממליץ לנסות בסדציה, ואם לא- הרדמה.
יש מה לנסות אצל שיפר בכ"ז?
או לחילופין מי מכיר רופא פרטי מעולה שמטפל בסדציה?
יש הרבה מה לנסות!
הוא לא זקוק לסדציה ואפילו גז צחוק הוא לא מחזיק!!!
הילדה שלי הייתה היסטרית מאוד, ושום סדציה לא עזרה לה, (וגם לא גז צחוק)
אצלו היא פשוט ישבה כמו ילדה טובה במשך טיפול ארוך וקשה (עקר לה שן קבועה כולל תפרים)
שווה לך לנסות, הוא לא לוקח כסף על ביקור (מקסימום צילומים 80 ש"ח)
בטיפולים עצמם הוא בהחלט לא מהזולים, אבל שווה כל שקל, הילדים מטורפים עליו, ובקופה הם לא מוכנים לפתוח את הפה...
המעניין הוא, שבד"כ הוא מוצא פחות חורים מאשר רופאים אחרים.... (כך שאפשר גם לצאת ממש בזול,) או שהוא אומר שזה חור ממש קטן שחבל לגעת בו...

לשפוך עליו עוד? שיתן לי קצת אחוזים לא יזיק לו.....;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אולי את תכלי לענות?
האם מטפל בסדציה?

לא יודעת מה זה סדציה...

מצטרפת לפירוט של @טחינה גולמית
(כמו שבעלי נוהג לומר- שני אנשים שאין לך מושג מה הם עושים- מוסכניך ורופא שיניים.)
ההגינות שלו היא בהחלט נדירה!
כל חור בשן שעומדת ליפול בחצי שנה קרובה- הוא לא מטפל. חבל, ממילא יפול.
אפילו שן ברובה אכולה, אמר שחבל על הכסף של העקירה. יפול עוד כמה חודשים...

והטריקים שיש לו עם ילדים באמת עובדים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
יש בחסדי יצחק ברחוב תחכמוני בירושלים רופאת ילדים מעולה מעולה מעולה במיוחד לחרדות.
היא בליגה ארחת מכל רופאי השיניים. קוראים לה ד''ר לוביש.
יש להם הסדרים עם קופות החולים...
אפשר פרטים של המרפאה? מס' טלפון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אנחנו גרים במרכז ונוסעים עם בת ה6 פעם בחודש לירושלים לרופאה בשם ענת רוזנטל.
זה אחרי שניסיתי שתי רופאות בקופה והן לא הצליחו לטפל והפנו להרדמה כללית, מה שלא היה בא בחשבון מבחינתנו אז חיפשנו בכל הארץ משהי שבאמת אלופה בלטפל בילדים וב"ה מצאנו, ביתי מחכה מפעם לפעם בקוצר רוח...
מי זו ענת רורוזנטול איפה היא מקבלת פרטי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
ויש לי קרוב משפחה, ילדון שכל טובי הרופאים לא יכלו עליו. פיו נשאר נעול וחתום.
היחיד שהצליח לטפל לו בשיניים היה רופא ב...לוד!!
אלוקים יודע איך הגיעו אליו.
אם לא תראו ישועות אברר את פרטיו בשבילכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
לא יודעת מה זה סדציה...

מצטרפת לפירוט של @טחינה גולמית
(כמו שבעלי נוהג לומר- שני אנשים שאין לך מושג מה הם עושים- מוסכניך ורופא שיניים.)
ההגינות שלו היא בהחלט נדירה!
כל חור בשן שעומדת ליפול בחצי שנה קרובה- הוא לא מטפל. חבל, ממילא יפול.
אפילו שן ברובה אכולה, אמר שחבל על הכסף של העקירה. יפול עוד כמה חודשים...

והטריקים שיש לו עם ילדים באמת עובדים!
מי הרופא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אצל ד"ר לוביש ( חסדי יצחק) רחוב תחכמוני יש למעוניינים מסך מול הפנים של הילד , מה שמאוד עוזר להרגעה, זה מלבד היחס המקסים
025381820
ילד בן 7 שברח מהכיסא בהתחלה, ובסוף לא רצה לרדת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
בבני ברק יש ברח' מהרש"ל 3 (בבנין החדש קומה -) מרפאה יחסית חדשה דר' קלונטר ויש להם רופאה ממש מוצלחת לילדים, עם הרבה רצון טוב
משתלם במיוחד למבוטחי לאומית
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
ד״ר פאדי ממרפאת רמת אשכול.
מקבל לטיפול גם ילדים מהחינוך המיוחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אני מירושלים יש במרפאות שיניים מגן אברהם רופא מעולה בשם גבי פגודה הוא מצליח בהרבה מקומות שאחרים נכשלו יש מרפאה במקור ברוך ועוד אחת בסורוצקין ,הרבה זמן המתנה ,שווה בדיקה
סליחה על ההקפצה
יש לך מושג איפה הוא מקבל היום?
הוא כבר עזב את מגן אברהם:(
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

דרוש מידע שיניים
האם מישהי מקופת חולים לאומית עשתה טיפול שיניים בהרדמה לילדה מתחת לגיל 5?
קבלתי אישור מהקופה להרדמה כללית. בפועל הם שלחו לרופא מומחה שלא עושה הרדמה כללית
רק לדעתם, מצליח עם הילדים, למרות שעושה את זה ב-4 ביקורים (כל פעם רבע פה)
מנסיון, אצל שני הגדולים שלי הייתי אצלו (באופן פרטי)
אמנם הוא מטפל בילד, אבל הוא ״חיה רעה״
עושה בכוח ולא אכפת לו שהילד יצרח עד הגג ויקבל טראומה.
הוא אמר לי: ״אני לא צריך שהילד יאהב אותי״
נכון, אבל אני לא צריכה טראומה לילדה שבגלל זה לא תלך לרופא שיניים כל החיים.
בקופה טוענים שהם לא שולחים להרדמה כללית, למרות שזה כתוב באישור.
יש כאן עוד כאלה שנתקלו בתופעה בעבר - הווה
רופא שלאומית שולחת אליו - שעושה בכוח ולא אכפת לו שהילד יצרח עד הגג ויקבל טראומה.

אני ממש אשמח לשמוע
עברנו סיוטי לילה עם אחד הילדים
  • כועס
Reactions: חיפושית לבנה1 //
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה