דרוש מידע פתרון גאוני בהתמגנות מיתושים

  • הוסף לסימניות
  • #1
אחרי שהבת שלי פיתחה אלרגיה חריפה לעקיצת יתוש
החלטתי שלא עוד!
משיבה מלחמה שערה!
קניתי בחנות בדים בד רשת מחורר טוב אבל צפוף
שלחתי לתופרת עם המידות של המיטת תינוק
איך שהקטנטנה נרדמת אני עוטפת את המיטה קומפלט(הלבשת הבית יא?!)
וחסל...
סוג של תחליף לאהיל בעצם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אחרי שהבת שלי פיתחה אלרגיה חריפה לעקיצת יתוש
החלטתי שלא עוד!
משיבה מלחמה שערה!
קניתי בחנות בדים בד רשת מחורר טוב אבל צפוף
שלחתי לתופרת עם המידות של המיטת תינוק
איך שהקטנטנה נרדמת אני עוטפת את המיטה קומפלט(הלבשת הבית יא?!)
וחסל...
סוג של תחליף לאהיל בעצם.
באיזה גיל התינוקת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אחרי שהבת שלי פיתחה אלרגיה חריפה לעקיצת יתוש
החלטתי שלא עוד!
משיבה מלחמה שערה!
קניתי בחנות בדים בד רשת מחורר טוב אבל צפוף
שלחתי לתופרת עם המידות של המיטת תינוק
איך שהקטנטנה נרדמת אני עוטפת את המיטה קומפלט(הלבשת הבית יא?!)
וחסל...
סוג של תחליף לאהיל בעצם.
כאן יש עם משהו מתקפל ומתכוונן מאוד נח.

 
  • הוסף לסימניות
  • #9
זה נקרא כילה.

מוצר מאוד זול בד"כ.
לא יודעת כמה יצא לך הבד+התופרת.

בכל אופן זה לא אטום בכלל, כך שהתינוק יכול לנשום בקלות ואפשר לשמוע אותו כרגיל.
זה רק סוג של רשת שבאמת מונעת מיתושים להיכנס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
דיברו כאן בעבר, שלפני שהיתושה עוקצת - היא מריחה את האוזן, וכך היא יודעת אם שווה לה 'לטעום' את הדם.
ולכן, ההמלצה היתה לישון עם אטמי אוזניים, וזה מונע את העקיצות.
לתינוקת קטנה - אפשר להלביש כובע/סרט לראש - שחוסם את איזור האוזניים. וחסל עקיצות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לא מספיק לחסום אוזניים / אף של יתוש מנסיון הם מוצצים ת'דם לפעמים גם בלי ל''טעום'' את האוזן , פתאום מתעוררים לגירוד עד קרצוף רק בזמזום ליד האוזן יודעים שתיכף צפויה עקיצההההיייי ואז זה הזמן הדרמטי למרוח אותו על הקיר ולחסל את המחבל ששתה דם יהודי טהור בקשית
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
זה המצאה ישנה ומוכרת... ואכן נקראת כילה.
אני ואחותי, בתור אלרגניות לעקיצות יתוש שיתושים מאוד מאוד אוהבים אותן, היינו ישנות ככה שנים. למעשה, עד החתונה עדיין ישנתי עם כילה:)
אפשר להזמין לפי גודל מיטה. זול, פשוט ונוח. יש חוטים בצדדים שנקשרים למיטה או נתלים מעליה. (אצלנו זה היה מיטת קומותיים...) גם חוסך יתושים וגם תורם לשלוות הנפש שלי שאני יודעת שאין סיכוי להתעורר פתאום מזזזזמזום יתוש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
זה המצאה ישנה ומוכרת... ואכן נקראת כילה.
אני ואחותי, בתור אלרגניות לעקיצות יתוש שיתושים מאוד מאוד אוהבים אותן, היינו ישנות ככה שנים. למעשה, עד החתונה עדיין ישנתי עם כילה:)
אפשר להזמין לפי גודל מיטה. זול, פשוט ונוח. יש חוטים בצדדים שנקשרים למיטה או נתלים מעליה. (אצלנו זה היה מיטת קומותיים...) גם חוסך יתושים וגם תורם לשלוות הנפש שלי שאני יודעת שאין סיכוי להתעורר פתאום מזזזזמזום יתוש...
איפה קונים כזה דבר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לאן קושרים את זה לתיקרה?
אין סיכוי שהילד ימשוך את זה בטעות
וח"ו יסתבך עם זה?
אם קומותיים - פשוט נקשר למיטה העליונה. במיטה רגילה צריך להתקין משהו לתקרה. (כמו בורג פשוט, לא זוכרת בדיוק מה אבא שלי תלה שם...) וכל המתקן קשור אליו. כשרותים לישון פשוט משחררים מלמעלה ועוטפים את המיטה. לא מסוכן בכלל. ישנו ככה מגיל שנה בערך כמה שנים טובות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה