דרוש מידע צריכה המלצות על מדפסת ביתית איכותית

  • הוסף לסימניות
  • #22
לי יש מדפסת HP3790
אני מאוד מרוצה ממנה
היא זולה, קומפקטית והדיו שלה יחסית זול
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לי יש מדפסת HP3790
אני מאוד מרוצה ממנה
היא זולה, קומפקטית והדיו שלה יחסית זול
מה המחיר שלה?
היא נפתחת כך שאפשר לצלם מספר וכדו'?

ומדפסת- HP 2710 נפתחת? מומלצת?

האם קיימת מדפסת חסכונית בדיו באזור ה-300-400

כמו"כ, האם כל מדפסת מגיעה עם 2 מחסניות דיו (שחור לבן וצבעונית)?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #25
מה המחיר שלה?
היא נפתחת כך שאפשר לצלם מספר וכדו'?

ומדפסת- HP 2710 נפתחת? מומלצת?

האם קיימת מדפסת חסכונית בדיו באזור ה-300-400

כמו"כ, האם כל מדפסת מגיעה עם 2 מחסניות דיו (שחור לבן וצבעונית)?
מה הפי' היא נפתחת? וודאי שהיא נפתחת, אבל לא לצילום או סריקה של קבוצת דפים!
2710 יחסית לזו לא מומלצת מבחינת דיו, כרגע יש לה רק מקורי ויקר!
מדפסת חסכונית ב: 400 ש"ח לא קיים הכי זול 750 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
תודה רבה על הפירוט!
א"כ HP3790 מומלצת? יש לה דיו צבעוני?
איפה נמכרת בזול?
אני הבנתי שיש מדפסות שלא נפתחות, לא?

מעדיפה מדפסת שאפשר להריץ דפים באזור 300 ש"ח
מה יש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
תודה רבה על הפירוט!
א"כ HP3790 מומלצת? יש לה דיו צבעוני?
איפה נמכרת בזול?
אני הבנתי שיש מדפסות שלא נפתחות, לא?

מעדיפה מדפסת שאפשר להריץ דפים באזור 300 ש"ח
מה יש?
אין כזה דבר מדפסת מומלצת, יש מדפסת שמתאימה לצרכים,
בכל מקרה אין מדפסת ב: 300 ש"ח שתריץ לך משהו,
לגבי הנפתחת יש 3 מצבים,
מדפסת- שהיא רק מדפסת ואז היא לא נפתחת.
משולבת- שהיא גם נפתחת.
משולבת עם מזין- שהיא מיועדת לסרוק או לצלם קבוצת דפים
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
מה הכוונה? סליחה על הבורות
2 ראשים זה אומר 1 שחור ו1 לשאר הצבעים
4 ראשים זה אומר 1 שחור 1 כחול 1 צהוב 1 אדום
לגבי איפה לקנות צריך לחפש אולי נשאר לאיזה חנות, אצלנו היא נגמרה וכבר הרבה זמן לא מגיע יבוא חדש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
שתריץ לך משהו,
הרצת דפים- התכוונתי להעביר קבוצת דפים יחד

איזה מודפסת "משולבת עם מזין" איכותית קיימת במחיר הזה?
4 ראשים זה אומר 1 שחור 1 כחול 1 צהוב 1 אדום
לא הבנתי בכלל
למה צריך את מגוון הצבעים הללו? ממתי מדפיסים בצבע אחד ספציפי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
הרצת דפים- התכוונתי להעביר קבוצת דפים יחד

איזה מודפסת "משולבת עם מזין" איכותית קיימת במחיר הזה?

לא הבנתי בכלל
למה צריך את מגוון הצבעים הללו? ממתי מדפיסים בצבע אחד ספציפי?
הרצת דפים הכי זול 440 ש"ח
מהירה לא יהיה לך אף פעם במחיר הזה
זה לא עניין של צריך זה עניין של צורת העבודה שלה.
יש כאלו שעובדים כך ויש כך
מורכב להסביר אם זה מאד משנה לך לגבי קניית המדפסת תכתבי ובל"נ אמצא זמן בימים הקרובים לכתוב הסבר מניח את הדעת בעניין
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
זה לא עניין של צריך זה עניין של צורת העבודה שלה.
יש כאלו שעובדים כך ויש כך
אני רק מנסה להבין- אין לזה בעצם אפשרות של הדפסה צבעונית במגוון צבעים?

אשמח להמלצה על דגם טוב במחיר שציינת, שהדיו שלה לא יקר
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני קניתי מדפסת זולה במחסני חשמל hp4120 עלה לי קרוב ל300 שקל
אני יודעת שיש לה דירוג נמוך אבל היה לי שווה לקחת את הסיכון כי אני לא מדפיסה הרבה
בינתיים היא עובדת מצוין. (כמה שבועות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
מה המחיר שלה?

האם קיימת מדפסת חסכונית בדיו באזור ה-300-400

כמו"כ, האם כל מדפסת מגיעה עם 2 מחסניות דיו (שחור לבן וצבעונית)?
אני קניתי מדפסת HP3790 לפני כמעט שנה ב350 ש"ח
לא נראה לי שהיה מאז שינוי משמעותי במחיר
היא מגיעה עם 2 מחסניות דיו שחור וצבעוני
וביחס למדפסת דיו היא די חסכונית
אני קונה מחסנית XL ב65 ש"ח
וזה מספיק לי להרבה זמן
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני קניתי מדפסת זולה במחסני חשמל hp4120 עלה לי קרוב ל300 שקל
אני יודעת שיש לה דירוג נמוך אבל היה לי שווה לקחת את הסיכון כי אני לא מדפיסה הרבה
בינתיים היא עובדת מצוין. (כמה שבועות)

זה מחסנית ל200 דף זה יקר
ואת קונה את הדיו בזול מאד בצורה מוזרה הכי זול בזאפ זה 80 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני קניתי מדפסת HP3790 לפני כמעט שנה ב350 ש"ח
לא נראה לי שהיה מאז שינוי משמעותי במחיר
היא מגיעה עם 2 מחסניות דיו שחור וצבעוני
וביחס למדפסת דיו היא די חסכונית
אני קונה מחסנית XL ב65 ש"ח
וזה מספיק לי להרבה זמן
וזה גם סורק ופקס?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה