דרוש מידע אזרחות אמריקאית-עזרה!

אשמח לעזרה מהמבינים.
אני הייתי בשגרירות בירושלים לצורך הנפקת SSN פעם ראשונה בעבורי (מעל גיל 18 אם זה משנה).
הייתי שם באוקטובר, זה אומר לפני 3 חודשים.
הכתובת ששמתי היא הכתובת שלי בארץ.
מישהו יודע לומר לי מה הצפי לקבל את ה SSN? מישהו שהזמין בזמן האחרון?
 
אשמח לעזרה מהמבינים.
אני הייתי בשגרירות בירושלים לצורך הנפקת SSN פעם ראשונה בעבורי (מעל גיל 18 אם זה משנה).
הייתי שם באוקטובר, זה אומר לפני 3 חודשים.
הכתובת ששמתי היא הכתובת שלי בארץ.
מישהו יודע לומר לי מה הצפי לקבל את ה SSN? מישהו שהזמין בזמן האחרון?
חצי שנה...
 
לפני חודשיים שלחתי מפה בארץ עם FEDEX ישירות למשרד של הSS בברוקלין
ועל הטופס כתבתי את הכתובות של אח שלי שגר במונסי, ותוך 3 שבועות היה לי את הSSN
אני באמצע למלאות את הטופס
אשמח לדעת אם מלאת את הכתובת של אחיך בתוך הטופס , איפה שכתוב mailing address?
וכן אם כתבת את השם והמשפחה של אחיך,?
תודה רבה
 
אני באמצע למלאות את הטופס
אשמח לדעת אם מלאת את הכתובת של אחיך בתוך הטופס , איפה שכתוב mailing address?
וכן אם כתבת את השם והמשפחה של אחיך,?
תודה רבה
אני מלאתי את הכתובת של קרובי המשפחה שם,
שם פרטי שלי, שם משפחה שלי ושם משפחה שלהם.
 
לנו אמרו לכתוב שם את השם שלנו ולכתוב בכתובת אצל- משפ' XXX בכתובתXXX
עשינו כך חזרו המסמכים המקוריים תוך פחות משבוע ויומיים אח"כ הגיעו ה-SSC
 
אנחנו מחכים לתור לאזרחות כבר חודשיים והבנתי שיש אנשי מקצוע שנותנים תור תוך כמה שבועות. מישהו מכיר טריקים איך להקדים את הראיון?
 
האם בשביל לעשות אזרחות לילדים צריך חייבים לדעת אנגלית ?
 
אנחנו מחכים לתור לאזרחות כבר חודשיים והבנתי שיש אנשי מקצוע שנותנים תור תוך כמה שבועות. מישהו מכיר טריקים איך להקדים את הראיון?
תור לאזרחות או לויזה?...??
מכירים דרך להשיג תור לויזה כמה שיותר מהר???
 
אנחנו מחכים לתור לאזרחות כבר חודשיים והבנתי שיש אנשי מקצוע שנותנים תור תוך כמה שבועות. מישהו מכיר טריקים איך להקדים את הראיון?
ברכי ריבקין- 0546761181
אחרי כמה חודשים שחיכינו היא הצליחה לקבוע לנו תור בדיוק בתאריך שרצינו.
 
תור לאזרחות בנוי ג'רסי:
א. יש שם תור לSSN באזור שיאשרו את זה בקלות (כמובן עם כתובת בארה"ב לשליחת הכרטיסים) מיד לאחר האזרחות?
ב. מה הכללים בנ.י. לגבי משרד SSN?
ג. במקרה ולא עושים שם ורק בהמשך - האם כשאין מספר SSN מפסידים את שנת המס של אותה שנה? אם המספר מגיע לדוגמא תחילת שנה הבאה

2. בויזה שעושים אונליין לילדים - לא להזכיר מילה על התור לאזרחות? (ואם לא - זה לא חשוד להם משפחה שנוסעת שאחד ההורים אזרח?)
 
תור לאזרחות בנוי ג'רסי:
א. יש שם תור לSSN באזור שיאשרו את זה בקלות (כמובן עם כתובת בארה"ב לשליחת הכרטיסים) מיד לאחר האזרחות?
ב. מה הכללים בנ.י. לגבי משרד SSN?
ג. במקרה ולא עושים שם ורק בהמשך - האם כשאין מספר SSN מפסידים את שנת המס של אותה שנה? אם המספר מגיע לדוגמא תחילת שנה הבאה

2. בויזה שעושים אונליין לילדים - לא להזכיר מילה על התור לאזרחות? (ואם לא - זה לא חשוד להם משפחה שנוסעת שאחד ההורים אזרח?)
אני יודעת רק את התשובה לג. (כי הילדים שלי מקבלים אזרחות בלי לטוס).
אם אין מספר SSN, מפסידים את שנת המס של אותה שנה. (קרה לנו)
 
תור לאזרחות בנוי ג'רסי:
א. יש שם תור לSSN באזור שיאשרו את זה בקלות (כמובן עם כתובת בארה"ב לשליחת הכרטיסים) מיד לאחר האזרחות?
ב. מה הכללים בנ.י. לגבי משרד SSN?
ג. במקרה ולא עושים שם ורק בהמשך - האם כשאין מספר SSN מפסידים את שנת המס של אותה שנה? אם המספר מגיע לדוגמא תחילת שנה הבאה

2. בויזה שעושים אונליין לילדים - לא להזכיר מילה על התור לאזרחות? (ואם לא - זה לא חשוד להם משפחה שנוסעת שאחד ההורים אזרח?)
א. עשינו בברוקלין, כמה פעמים, עבר בקלות רבה (בלי להמתין 10 ימים).

נדמה לי שזו הכתובת:
East 70th Street Brooklyn NY 11234 או: Brooklyn NY 11201 154 Pierrepont Street (אם זה אכן המשרד בו היינו, אלו שתי כניסות שונות לאותו בניין)
אבל לא היינו אחרי הקורונה, אז אולי יש כללים קשוחים בהקשר לזה.

2. למה לא להזכיר? אם יש תור לאזרחות, תקבלו ויזה מתאימה לזה.
בפעם האחרונה שעשינו ויזה, התקשרו לשאול אם אנחנו עושים לו אזרחות. לא ידענו מה עדיף לענות, וענינו את האמת - אמרנו שזה בתכנון אבל כרגע אין לנו תור לאזרחות ואנחנו נוסעים לטיול משפחתי. קיבלנו ויזה ב"ה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה