דרוש מידע האם זה בסדר לפרנס פושעים נגד האנושות?

  • הוסף לסימניות
  • #21
זה לא פשע
יש מושג בסיסי בהלכה
של דינא דמלכותא וקנין 'כיבוש מלחמה'
עד כדי כך שמלכות שכבשה מדינה אחרת, יכולה למכור את האנשים שבה לעבדים, וזהו קנין לכל דבר
אפשר לאהוב, ועדיף שלא, אבל זהו לא פשע
מלבד זאת, מי שפותח חברה בכל מדינה שהיא, יודע בערך מה אופי המדינה, בסין ברור לך שאתה בעצמך יכול להיות מולאם אם ככה בא למישהו
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
במחילה מפותח האשכול
לא חלילה אישי
אבל לצערי זה לדעתי טעות
כנראה המצאות של המערב
אין מציאות כזו שאנשים נעלמים . סתם באמצע היום. מאיפה המידע ?
גם כל הנמלים [נמלי חיפה ואשדוד] בארץ שלנו נשלטים ע''י סין אז מהיום תאכלו רק תוצרת הארץ ?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #26
כל אומות העולם פושעים נגד האנושות !!
רק בגלל ששמעתם את זה מהמערב ..לא אומר שזה נכון ..
ואם תאזינו לתקשורת הצפון קוריאנית ..הם יוכיחו לכם עם ראיות שהמערב הוא פושע נגד האנושות.
ואם תגידו ''אל תביא לי ראיה מצפון קוריאה הם משוגעים לגמרי''
אז גם את זה שמעתם מהמערב..
והאמת תהא נעדרת
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
כל אומות העולם פושעים נגד האנושות !!
רק בגלל ששמעתם את זה מהמערב ..לא אומר שזה נכון ..
ואם תאזינו לתקשורת הצפון קוריאנית ..הם יוכיחו לכם עם ראיות שהמערב הוא פושע נגד האנושות.
ואם תגידו ''אל תביא לי ראיה מצפון קוריאה הם משוגעים לגמרי''
אז גם את זה שמעתם מהמערב..
והאמת תהא נעדרת
המסקנה הפשוטה היא שארה"ב פושעת נגד האנושות.
גם סין.
סין לכאורה יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
במחילה מפותח האשכול
לא חלילה אישי
אבל לצערי זה לדעתי טעות
כנראה המצאות של המערב
אין מציאות כזו שאנשים נעלמים . סתם באמצע היום
המערב רוצה לפגוע בסין כלכלית ע''י השמצות שווא
שכוייח @הקרמלין במוסקבה על המחמאות
המערביים שבינינו לא יכנסו לפרובקוציות
מקסימום כמה סנקציות קטנות
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
באמת לפי איך שהתקשורת העולמית מדווחת על פיגועים בישראל
כגון פלסטיני וישראלי נהרגו בפיגוע וכדו
צריך לקחת כל ידיעה על רוסיה וסין בערבון מוגבל
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
האכזריות של האומה הסינית לא החלה היום ולא תסתיים מחר. רק תעיפו מבט על סחר האיברים שם, קוצרים איברים מאנשים חיים, בעיקר אסירים פוליטיים, ומשתילים בכל המרבה במחיר.

ולכן מה? נודה לקב"ה שלא עשנו כמוהם, לא נתחבר אליהם ולא נלמד ממעשיהם. אבל מכאן ועד להחרים תוצרת? מה, הם קנו את אנג'ל? ביזנס זה ביזנס. קונים מה שצריך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
זה לא פשע
יש מושג בסיסי בהלכה
של דינא דמלכותא וקנין 'כיבוש מלחמה'
עד כדי כך שמלכות שכבשה מדינה אחרת, יכולה למכור את האנשים שבה לעבדים, וזהו קנין לכל דבר
אפשר לאהוב, ועדיף שלא, אבל זהו לא פשע
מלבד זאת, מי שפותח חברה בכל מדינה שהיא, יודע בערך מה אופי המדינה, בסין ברור לך שאתה בעצמך יכול להיות מולאם אם ככה בא למישהו
דינא דמלכותא זה רק דברים הוגנים עם כללים ברורים!
א"א להצדיק כל גחמה של השלטון עם דינא דמלכותא,
[ולכאו' גם א"א לחוקק שאסור להטיח שום ביקורת נגד השלטון כל זמן שאינה מרידה].

וגם כיבוש מלחמה הוא רק במלחמה ולא בכל פושע שמשתלט על חבירו או על העסק שלו, [ואם זה פשע לא משנה שכנופיית הפשע היא שלטונות סין החוקיים].
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
הערת אגב:
לא כל המוכרים באליאקספרס הם דווקא סיניים. יש ביניהם גם יהודים. חלק אמריקאים, חלק ישראלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מאיפה המידע הזה?
מעניין,
אפשר למכור באלי
אבל אתה העיקר שומע על סוחרים באמזון ואייבי
זה נראה שבדרך כלל אין למישהו שהוא לא סיני ערך מוסף כלשהו למכור באלי,
אלא אם כן זה מדובר במוצר ייחודי
בכל מקרה אפשר למכור באלי רק מוצר שיוצר בסין
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה