עזרה נשירת שיער בנערות

  • הוסף לסימניות
  • #1
למישהי יש מידע או נסיון
על טיפול מוצלח בבעיות נשירת שיער בנערות?
אולי איזושהי דרך טבעית/תזונה/קונבנציונלי להתגבר על כך?
אנא רק ממי שניסתה והצליחה.
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
היי, לי היה נשירת שיער,
ומה שהכי עזר לי זה להשתמש בשמפו נבט חיטה, ומסכה של שמן קיק קניתי את שתהם בשאול תמרוקים,
המחיר לא יקר,
ואם מתמדים רואים תוצאות.
אומנם לא מהים הראשון כי לוקח כמה ימים עד שהשיער מתחיל להתבסס אבל ראיתי תוצאות ממש יפות.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נשירת שיער יכולה להעיד על חוסר ברזל.
מומלץ לבדוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
היי, לי היה נשירת שיער,
ומה שהכי עזר לי זה להשתמש בשמפו נבט חיטה, ומסכה של שמן קיק קניתי את שתהם בשאול תמרוקים,
המחיר לא יקר,
ואם מתמדים רואים תוצאות.
אומנם לא מהים הראשון כי לוקח כמה ימים עד שהשיער מתחיל להתבסס אבל ראיתי תוצאות ממש יפות.
בהצלחה
גם אני השתמשתי,
עוזר רק בזמן השימוש, (סיבה מספיק טובה להשתמש)
אחרי שהפסקתי תוך כמה ימים חזרה הנשירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
זה גנטי? אם כן, כמעט שום דבר לא עוזר. מניסיון מר. אין משהו שלא ניסינו!!
מה שכן עזר טיפה זה הסגולה של הרבנית קניבסקי עם הביצה:
בקערה יש לערבב כף שמן זית, כף שמן קיק, חלמון ביצה וכמה טיפות של מיץ לימון. אחרי החפיפה בשמפו רגיל, ושטיפה במים – יש לחפוף אותו בתערובת זו, להשאיר אותה על השיער במשך 20 דקות ולשטוף. לתוצאות טובות יש לחזור על הפעולה פעם בשבוע במשך תקופה, עד שרואים שיפור.

וגם עוד משהו שעזר זה מסיכת בצל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה גנטי? אם כן, כמעט שום דבר לא עוזר. מניסיון מר. אין משהו שלא ניסינו!!
אלופציה?
גם אם יש משהו שעוזר הרבה פעמים זה חוזר
יש משחה שעוזרת מאד אבל-
א. קשה להשיג אותה. אין בארץ אנחנו השגנו באנגליה
ב. יש לה תופעות לוואי לא נעימות כמו גרד קשה בעור ואדמימות
וכאמור זה לא פותר את הביעה לנצח
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נשירת שיער יכולה להעיד על חוסר ברזל.
מומלץ לבדוק.


דבר ראשון לבדוק למה זה קורה
יכול להיות חוסר ברזל או בעיות איזון בבלוטת התריס
בשום פנים ואופן לא לקחת ברזל ללא הוראה של רופא!!
ברזל זה לא ויטמין, ואסור!!! לקחת את זה סתם על סמך השערות שחסר ברזל,
וגם כשיודעים שחסר ברזל לא לקחת בלי להתייעץ עם הרופא,
מידיעה, הרבה פעמים כשיש חוסר קל לא נותנים ברזל
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אחרי הפסקת השימוש הנשירה חזרה באותה רמה?
@הקוטב הצפוני
השאלה לעיל שאלתי בשביל הבת של חברה שלי
אבל מידע שאני מכירה - כל הדברים לנשירה חייבים להמשיך איתם אחרת זה מיד חוזר. החל מהשמפו הכי פשוט וגם אלה בכמה אלפי שקלים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מה שכן עזר טיפה זה הסגולה של הרבנית קניבסקי עם הביצה:
בקערה יש לערבב כף שמן זית, כף שמן קיק, חלמון ביצה וכמה טיפות של מיץ לימון. אחרי החפיפה בשמפו רגיל, ושטיפה במים – יש לחפוף אותו בתערובת זו, להשאיר אותה על השיער במשך 20 דקות ולשטוף. לתוצאות טובות יש לחזור על הפעולה פעם בשבוע במשך תקופה, עד שרואים שיפור.
עוזר פלאים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אצלינו היה
והשתמשנו בשמפו ומרכך של חברת שורשים
+ מולטי ויטמין של מיה "ביוטי" שיש בו ביוטין שזהו אחד החומרים שאחראים לגידול השערות
(אפשר לקנות בסופרים של יש בתור ג'לי למציצה)
+שיפור בתזונה
וב"ה אנחנו אחרי הטראומה :) נקווה שלא תחזור
היינו גם אצל רופא עור בהדסה שהוא מומחה גדול לעניין ואמר לנו שזוהי נשירה זמנית
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אצלינו היה
והשתמשנו בשמפו ומרכך של חברת שורשים
+ מולטי ויטמין של מיה "ביוטי" שיש בו ביוטין שזהו אחד החומרים שאחראים לגידול השערות
(אפשר לקנות בסופרים של יש בתור ג'לי למציצה)
+שיפור בתזונה
וב"ה אנחנו אחרי הטראומה :) נקווה שלא תחזור
היינו גם אצל רופא עור בהדסה שהוא מומחה גדול לעניין ואמר לנו שזוהי נשירה זמנית
מה זה שיפור בתזונה? תפרטי קצת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שואלת בשביל חברה

שנים שאני סובלת מהגרון באופן יומיומי
בד"כ כואב לי ברמה סבירה- כבר התרגלתי
אני לא מכירה מציאות ללא כאב גרון כלל:(
אך מידי פעם מתחיל לי כאב רציני יותר, וזה יכול להימשך תקופה כמו חודש או יותר.
ממש מפריע בתפקוד

כמעט תמיד (אך, לא רק) זה על בסיס רגשי- טריגר שאני יודעת שהוא היה הגורם
אם אני נמצאת במקום שגורם לי מתח/ הרגשת מצוקה אפילו לא גדולה מידי
אוטומטית מתחיל לכאוב לי הגרון בעוצמה, ובד"כ זה מלווה בהרגשת חנק, וקושי לנשום.
אני מנסה לעשות נשימות ולא מצליחה.
משטח גרון יוצא בד"כ שלילי,
בהמלצת רופא לקחתי כדורים נגד אלרגיה- ללא השפעה
בתכנון לקחת אומפרדקס/ רני לצרבות , ואם לא יעזור אלך לרופא א.א.ג שיעשה צילום.
אני חושבת שהכי מתאים פה טיפול גוף- נפש
אני רוצה לקבל מידע על טיפול בשלושת המיימדים. האם הוא יעיל?
שמעתי על אחת בשם עמרוסי מב"ב הבנתי שהיא מעולה, אשמח לקבל עוד המלצות.
ואם יש מישהי מעולה מעולה בבית שמש- אשמח מאד.
שמעתי גם על טיפול בתדרים, זה מוצלח? אולי אפילו רק אבחון לזהות את הבעיה?
והאם ומה אפשר לבדוק גם מבחינה פיזית

אודה מאד על כל מידע/ הכוונה/ עזרה
תודה רבה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה