עזרה נשירת שיער בנערות

  • הוסף לסימניות
  • #41
תקשיבו טוב לתרופת סבתא שעוזרת במאת האחוזים לקרחות (אלופציה) מקומיות:
לקחת שום לחתוך אותו באמצע ולמרוח פעמיים ביום. עשיתי זאת לילד שלי והמלצתי לעוד כמה וזה עזר פלאות!!!!!!! (גם לקרחות בזקן!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
הלכת לרופא עור?
את לא חייבת לענות.
אבל יש מצב שאפשר לטפל.
קרחות קטנות זה כבר מעבר להגדרת 'נשירה'.
לא הלכתי לרופא עור
המצב לא גרוע עד כדי כך
השיער שלי דליל רק קצת במרכז הראש
ובגלל שעשיתי החלקה, זה נהיה בולט יותר, כי לתלתלים יש יותר נפח
אבל עם תוספת זה נראה מהמם ומעבה את השיער בלי ששמים לב בכלל.
שלחי קישור לחנות של אבץ כולל תמונת המוצר יש בזה הרבה חברות ומחירים מה לקחת?
לא נראה לי משנה איזו חברה של אבץ לוקחים
זה ויטמין רגיל ולא אמור להיות הבדל באפקטיביות לפי החברה.
העובדה שזה עזר לי, לא מראה שהחברה שלקחתי טובה יותר,
אני מכירה מישהי שלקחה כדורים מאותה חברה ולא עזר לה,
זה מראה שלי היה חסר של אבץ בגוף, ולה כנראה שלא...
אפשר לקחת אותה סתם, או שחייב מרשם רופא?
זו תרופה רק למי שסובל מאלופציה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
אפשר לקחת אותה סתם, או שחייב מרשם רופא?
זו תרופה רק למי שסובל מאלופציה?
חייב מרשם רופא, מצריך סדרת בדיקות לפני התחלת הטיפול, מאושר רק למי שיש נשירה של לפחות 50 אחוז משיער הראש. ויעיל רק לאלופציה, לא לסוגים אחרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
מעניין, לא היכרתי.
נשמעת תרופה ממש מעניינת, עוזרת לדלקת פרקים, אלופציה, אטופיק וקורונה
זו תרופה ביולוגית, דהיינו היא מעכבת חלבון מסויים שתוקף את העור/שיער.
גילו שזה עוזר לאלופציה בדרך אגב,
כי היו חולי אלופציה שפיתחו דלקת מפרקים, ונתנו להם את התרופה, ופתאום צמח להם השיער.
החיסרון, צריך לקחת כל החיים. מחליש את המערכת החיסונית.
ולכן מקבלים כמה חיסונים לפני תחילת הטיפול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
זו תרופה ביולוגית, דהיינו היא מעכבת חלבון מסויים שתוקף את העור/שיער.
גילו שזה עוזר לאלופציה בדרך אגב,
כי היו חולי אלופציה שפיתחו דלקת מפרקים, ונתנו להם את התרופה, ופתאום צמח להם השיער.
החיסרון, צריך לקחת כל החיים. מחליש את המערכת החיסונית.
ולכן מקבלים כמה חיסונים לפני תחילת הטיפול.
יש סיפור דומה עם דופיקסנט, תרופה ביולוגית לאטופיק, אבל הוא עדיין בשלב המחקר.
חולי אטופיק שסבלו גם מאלופציה קיבלו דופיקסנט וצמח להם שיער.
על הקשר בין אטופיק לאלופציה אני לא מתפלאת, שתיהן מחלות עור עם קשר למערכת החיסון. אבל מה עושה ברשימה קורונה? זה כבר מפתיע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
יש סיפור דומה עם דופיקסנט, תרופה ביולוגית לאטופיק, אבל הוא עדיין בשלב המחקר.
חולי אטופיק שסבלו גם מאלופציה קיבלו דופיקסנט וצמח להם שיער.
על הקשר בין אטופיק לאלופציה אני לא מתפלאת, שתיהן מחלות עור עם קשר למערכת החיסון. אבל מה עושה ברשימה קורונה? זה כבר מפתיע.
מה שנקרא סערת הטוקיצינים או משהו כזה. שהמערכת החיסונית מזהה בטעות דבר שחיוני, כדבר שצריך לתקוף אותו. ולזה באה התרופה, וממתנת את המערכת החיסונית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
יש סיפור דומה עם דופיקסנט, תרופה ביולוגית לאטופיק, אבל הוא עדיין בשלב המחקר.
חולי אטופיק שסבלו גם מאלופציה קיבלו דופיקסנט וצמח להם שיער.
על הקשר בין אטופיק לאלופציה אני לא מתפלאת, שתיהן מחלות עור עם קשר למערכת החיסון. אבל מה עושה ברשימה קורונה? זה כבר מפתיע.
המכנה המשותף לכולם שיש מרכיב של אוטואימוני, שהגוף תוקף את עצמו
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אשמח לקבל עידכונים חמים בנושא של נשירת שיער לנערה . דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
עזבו שטויות קחו אבץ ומגנזיום יש לכללית כדור אחד שמשלב את שתיהם ואתם פותרים את הבעיה אני משאר שיש בדור אחד את שתיהם בעוד קופות חולים לא צריך מרשם רופא פשוט ללכת לבית מרקחת ולומר שבא לכם סתם לקחת אבץ ומגנזיום ויתנו לכם בקלות
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אחיינית שלי בת 14 היה לה נשירת שיער. היא עשתה בדיקות דם וגילו לה ציליאק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
הי יש לי נשירת שיער מטורפת ושיער דליל ממש אשמח להמלצה של מישהי שלקחה משהו ועזר לה
אבל אמיתיייייייייייייייי בא לי לראת לפני ואחר
נמאס לי לנסות שטויות
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
הי יש לי נשירת שיער מטורפת ושיער דליל ממש אשמח להמלצה של מישהי שלקחה משהו ועזר לה
אבל אמיתיייייייייייייייי בא לי לראת לפני ואחר
נמאס לי לנסות שטויות
תודה
קחי רוטס כדור-חודשיים תרגישי הבדל!כדור שהוא פלא! הוא קצת מגעיל בטעם אבל יש בו הכל!!!! ברזל אבץ מגנזיום ויטמין D
ויטמין C ועוד מלא אפשר לקנות בכל קופ"ח יש בבני ברק רח' ירושלים 17 בית מרקחת מאוחדת
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
לי הייתה נשירה ממש חזקה לקחי את הכדור של אלטמן רוטס-HR וזה עזר פלאים!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אבץ, אבץ, אבץ!!!! (חשוב לקחת לאו דווקא לנשירת שיער, עוזר למלא בעיות שאנשים לא מודעים...)
כמובן שיש לשים לב כמה לקחת- לא יותר מידי (כל אחד לגופו...כמה שחסר וכו' ואם בכלל חסר...)
בהצלחה, והמון בריאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אני לוקחת ריצר של מייבין כבר מעל 4 חודשים
השיער התמלא לי אבל נהייתה לי נשירה מטורפת
בעיקר בחודש האחרון
לא יודעת מה לעשות
אני לא רוצה לקחת יותר מידי תוספים, בסוף זה לא טוב לגוף עצמו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שואלת בשביל חברה

שנים שאני סובלת מהגרון באופן יומיומי
בד"כ כואב לי ברמה סבירה- כבר התרגלתי
אני לא מכירה מציאות ללא כאב גרון כלל:(
אך מידי פעם מתחיל לי כאב רציני יותר, וזה יכול להימשך תקופה כמו חודש או יותר.
ממש מפריע בתפקוד

כמעט תמיד (אך, לא רק) זה על בסיס רגשי- טריגר שאני יודעת שהוא היה הגורם
אם אני נמצאת במקום שגורם לי מתח/ הרגשת מצוקה אפילו לא גדולה מידי
אוטומטית מתחיל לכאוב לי הגרון בעוצמה, ובד"כ זה מלווה בהרגשת חנק, וקושי לנשום.
אני מנסה לעשות נשימות ולא מצליחה.
משטח גרון יוצא בד"כ שלילי,
בהמלצת רופא לקחתי כדורים נגד אלרגיה- ללא השפעה
בתכנון לקחת אומפרדקס/ רני לצרבות , ואם לא יעזור אלך לרופא א.א.ג שיעשה צילום.
אני חושבת שהכי מתאים פה טיפול גוף- נפש
אני רוצה לקבל מידע על טיפול בשלושת המיימדים. האם הוא יעיל?
שמעתי על אחת בשם עמרוסי מב"ב הבנתי שהיא מעולה, אשמח לקבל עוד המלצות.
ואם יש מישהי מעולה מעולה בבית שמש- אשמח מאד.
שמעתי גם על טיפול בתדרים, זה מוצלח? אולי אפילו רק אבחון לזהות את הבעיה?
והאם ומה אפשר לבדוק גם מבחינה פיזית

אודה מאד על כל מידע/ הכוונה/ עזרה
תודה רבה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה