דרוש מידע לקנות דירה בבית שמש או בפסגת זאב

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
פסגת זאב צפון שמחה הולצברג מזל דלי מזל גדי מפוצץ ערבים . נתיב המזלות עוד סביר אך עדיין קרוב מאחורי בית הכנסת של חבד יש פארק שעשועים מדהים אך לצערנו הערבים שולטים שם ...
מזרח זה יותר דתיים לאומיים ... יש פה ושם חרדחם . לא דומה לפסגת זאב מרכז מבחינת ציבור בני תורה
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
הוא באמת איכותי ועל רמה?

האם יש שם אברכים על רמה

אברכים רציניים עם מושגים בלימוד, בהבנה , בהיקף, בהלכה, בעלי ניחוח ישיבתי וכו'

מסגנון השאלות וההתבטאויות של פותח האשכול אני מתרשם שעדיף לו לגור בירושלים. (הכוונה רצינית לחלוטין)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
פסגת זאב צפון שמחה הולצברג מזל דלי מזל גדי מפוצץ ערבים . נתיב המזלות עוד סביר אך עדיין קרוב מאחורי בית הכנסת של חבד יש פארק שעשועים מדהים אך לצערנו הערבים שולטים שם ...
מזרח זה יותר דתיים לאומיים ... יש פה ושם חרדחם . לא דומה לפסגת זאב מרכז מבחינת ציבור בני תורה
וואו, מי שלא מכיר את המציאות עלול לחשוב שאת מתארת מצב כמו בעכו
לגבי הפארק, נכון, אבל מדובר ב"תושבי חוץ"
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מה אתה מתכוון כלל תושבי השכונה - אתה סופר גם את החילונים כאילו???
אז התכוונתי אחוזים בתוך הקהילה החרדית ליטאית.
אז בזה אתה צודק
אולם ברור שקהילות האברכים בביץ שמש הם באותו רמה של הקהילות בפסגת זאב השאלה היא האם השכן שלך הולך עם סמארטפון או שהוא פשוט מדליק לך טלויזייה בקולי קולות בשבת
ולכן בכל זאת בית שמש עדיפה
מקווה שהובנתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אז בזה אתה צודק
אולם ברור שקהילות האברכים בביץ שמש הם באותו רמה של הקהילות בפסגת זאב השאלה היא האם השכן שלך הולך עם סמארטפון או שהוא פשוט מדליק לך טלויזייה בקולי קולות בשבת
ולכן בכל זאת בית שמש עדיפה
מקווה שהובנתי
חושבת שזה סיבה הפוכה.
הילד עלול להתקלקל מהאייפון של השכן הרבה לפני שיתקלקל מהטלוויזיה בשבת.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
חושבת שזה סיבה הפוכה.
הילד עלול להתקלקל מהאייפון של השכן הרבה לפני שיתקלקל מהטלוויזיה בשבת.....
זה נתון לויכוח בין גדולי המחנכים בעניין ואין שום סיבה להיכנס לויכוח הזה
בכל מקרה זה הציטוט
אברכים רציניים עם מושגים בלימוד, בהבנה , בהיקף, בהלכה, בעלי ניחוח ישיבתי וכו'.
ובזה אין שום הבדל בין אברכי ירושלים לבית שמש
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
זה נתון לויכוח בין גדולי המחנכים בעניין ואין שום סיבה להיכנס לויכוח הזה
בכל מקרה זה הציטוט

ובזה אין שום הבדל בין אברכי ירושלים לבית שמש
לא יכול לדבר ספציפית על בי"ש.
אבל בכל עיר מרכזית וגדולה וותיקה בני ברק או י-ם יהיו יותר כוללים חשובים ושום דבר לא ישנה את זה!!!!
אבל צריך לזכור שבסוף אתה יכול לשבת באיזה כולל ברמות עם עשר אברכים.......
וכל העוצמה של ירושלים נשארת בכותרות ולא בתכלס'.
ואם זה ב"ב אז בשלט בכניסה לעיר "עיר התורה והחסידות............."
עיר זה לא ישיבה שאתה יכול לבוא בחיכוך עם מאות בחורים ולבחור לך חברים לרוחך.
בחיים יש מצב שאתה בא בחיכוך סביב 20 30 איש ולדמיין שבדיוק אלו יהיו העל רמה ומונחים בלימוד.
נראה שהסיכויים שתמצא את האלו שוים בכל עיר מרכזית וסבירה ים ב"ב מ"ע בי"ש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
ברור שבית שמש
כמי שהתלבט לפני שנתיים ובחר בבית שמש אני לא מתחרט לרגע
למה לגור בבנין ישן שכונה מתחרדת בפינת ירושלים קרוב לערבים וכו וכו
ולא לגור בבית שמש
בעניין סגנון תברר טוב ותמצא איזור עם סגנון שלך
אך אם אתה לחוץ שלא יקראו לך ירושלמי ולכן אתה רוצה פסגת זאב אז הבעיה שלך היא אחרת........
בית שמש עיר ללא תעסוקה כמעט 40 דקות לירושלים ומרכז במקרה הטוב... (ברכב כמובן)
מפסגת זאב להר חוצבים בכביש פנוי יכול לקחת 10 דק’ ולקרית הממשלה וכו רבע שעה.
בית שמש ללא בית חולים נורמלי
מפסגת זאב לבי”ח שע”צ לוקח 12 דק’
בית שמש עם ציבורים הזויים שנכנסים גם לשכונות הנורמטיביות..
ובפסגת זאב הבניינים לא כל כך ישנים זו שכונה עם בניה ממוצעת של 25 שנה.
ולא עסקתי בכלל ברמה הרוחנית שעם כל הכבוד אין מקום תורה כמו מיר בבית שמש ואין כמות אדירה של ת”ח כמו בירושלים. אגב, זה קיים רק בירושלים ולא בשום מקום אחר לא ב”ב ובטח לא ק”ס
קיצע’ר בית שמש לגור בכפר ענק (בלי איכות חיים של כפר) ולדמיין שהוא מרכז העולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מפסגת זאב לבי”ח שע”צ לוקח 12 דק’
אפילו בשתים בלילה לרמות לא תגיע ב12 דק'
מפסגת זאב להר חוצבים בכביש פנוי יכול לקחת 10 דק’ ולקרית הממשלה וכו רבע שעה.

כן? באיזה שעה? אהה חמש בבוקר ובאחת עשרה בלילה. לא נראה לי שעות שכל כך רלונטיות לעבודה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מפסגת זאב להר חוצבים בכביש פנוי יכול לקחת 10 דק’ ולקרית הממשלה וכו רבע שעה.
פסגת זאב זה חור בירושלים,
אולי במטוס זה 10 דקות,
ומה הכוונה בכביש פנוי?
מתי יש בירושלים כבישים פנויים?
במיוחד לא בשעות של נסיעה לעבודה וחזרה,
צריך לחשב את הזמן לפי כביש פקוק שזה הכי נפוץ בירושלים.
בית שמש ללא בית חולים נורמלי
רוב הערים בארץ בלי בית חולים, נו אז מה? קרה אסון? זה לא הדבר בראשון שבוחנים.
ואם כבר מדברים על בית חולים אז פסגת זאב קורב יותר להדסה הר הצופים מאשר לש"צ.

ולא עסקתי בכלל ברמה הרוחנית שעם כל הכבוד אין מקום תורה כמו מיר בבית שמש ואין כמות אדירה של ת”ח כמו בירושלים. אגב, זה קיים רק בירושלים ולא בשום מקום אחר לא ב”ב ובטח לא ק”ס
אני גרה ברמת שלמה ולבעלי לקח לנסוע למיר 45 דקות כל צד, (בגלל הפקקים)
בזמן הזה כבר אפשר להגיע גם מבית שמש למיר.

אני לא מכירה את בית שמש בכלל, אבל לדעתי מי שמרוצה יהיה מרוצה בכל מקום שיגור,
ומי שאוהב להתלונן יראה את החסרונות בכל מקום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אפילו בשתים בלילה לרמות לא תגיע ב12 דק'


כן? באיזה שעה? אהה חמש בבוקר ובאחת עשרה בלילה. לא נראה לי שעות שכל כך רלונטיות לעבודה...
אני נוסעת המון מפסגת זאב לגן חיות (שהוא אחרי שערי צדק) לוקח לי באזור השעה 4 בערך - 17 דקות על השעון.
זה בכיוון שהוא נגד הפקקים, ולכן הנסיעה מאד מהירה.

בי״ח אבל הקרוב הוא הדסה הר הצופים, והוא באמת קרוב מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
פסגת זאב זה חור בירושלים,
אולי במטוס זה 10 דקות,
ומה הכוונה בכביש פנוי?
מתי יש בירושלים כבישים פנויים?
במיוחד לא בשעות של נסיעה לעבודה וחזרה,
צריך לחשב את הזמן לפי כביש פקוק שזה הכי נפוץ בירושלים.
כשיש פקקים בירושלים, בד״כ כביש 1 או 38 גם עמוס.
פקקים זה מחלה ארצית.
להר חוצבים לא לוקח 10 דקות, אבל מאד קרוב לזה ברכב.
(אגב, פסגת זאב מרמת שלמה היא 7 דקות נסיעה בדיוק, פחות חור)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
המרחק בין רמת שלמה לפסגת זאב הוא מינימלי.
כתושב פסגת זאב זמן רב...
ואת הנסיעות לשע”צ עשיתי תקופה ארוכה ברכב פרטי בשעה 7 בבוקר וכיום באוטובוס בשעה הזו באוטובוס לוקח חצי שעה וברכב 15 דק’ עם המנהרות החדשות.
ולבעלך שנוסע 45 דק’ יש חיסרון במגריוברמת שלמה ביחס למיר כי התחבורה לא נוחה מחוסר גישה לרכבת וכו אבל אם היה גר בגבעה הצרפתית - מרחק הליכה מרמת שלמה היה לו קצר בהרבה. וכן ברכב פרטי.
ושוב אני מחפש את מעלותיה של בית שמש שמשלמים הון על דירה עם חסרונות עצומים של מרחקים ממקומות עבודה וממילא זה מגיע על חשבון איכות הלימוד של האברכים
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אפילו בשתים בלילה לרמות לא תגיע ב12 דק'


כן? באיזה שעה? אהה חמש בבוקר ובאחת עשרה בלילה. לא נראה לי שעות שכל כך רלונטיות לעבודה...
הציניות אינה פתרון לטענות.
את יכולה להשוות נתונים בווייז או בגוגל מפות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
ולבעלך שנוסע 45 דק’ יש חיסרון במגריוברמת שלמה ביחס למיר כי התחבורה לא נוחה מחוסר גישה לרכבת וכו אבל אם היה גר בגבעה הצרפתית - מרחק הליכה מרמת שלמה היה לו קצר בהרבה. וכן ברכב פרטי.
הוא נסע בהסעה של מיר לא בתח"צ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני נוסעת המון מפסגת זאב לגן חיות (שהוא אחרי שערי צדק) לוקח לי באזור השעה 4 בערך - 17 דקות על השעון.
זה בכיוון שהוא נגד הפקקים, ולכן הנסיעה מאד מהירה.

בי״ח אבל הקרוב הוא הדסה הר הצופים, והוא באמת קרוב מאד.
ציינתי את שע”צ כמקום עבודה מרכזי וכמוקד שנצרך לרבים להגיע אליו אם ללידות והמסתעף ולא כבית החולים הקרוב.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה