תח"צ פקחי אגד המרושעים!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
היי היום הייתי באוטובוס בירושלים, תיקפתי ברבקו את עצמי (עדיין כרטיס נוער עד סוף החופש) וגם את אמא שלי על חופשי יומי שזה אותו מחיר גם לנוער וגם למבוגרים,עלו שלושה פקחים שני גברים ואישה,
האישה לקחה לבדוק תיקוף והחליטה לתת לי קנס משום שתיקפתי את אמא שלי על הכרטיס איפה נשמע דבר כזה??
התחלטתי להתווכח איתה ואז היא קראה לעוד שני פקחים ימ"ש שהתעצבנו עם חיוך שטני של מחבלים ואמרו לה ברור לתת לי קנס מפה לשם כמעט עצרו את האוטובוס והזמינו משטרה אז לא היה לי נעים לעכב את כל האוטובוס וקיבלתי את הקנס,
זה בושה ממש!
צילמתי אותם ואני רוצה לדווח עליהם וגם לערער על הקנס איך עושים את זה?????
סיפור הפקחים הוא בושה אני מהצפון מגיעה לירושלים ומזדעזעת!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3





 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ממש קשה הנסיעות, היום נסעתי והיה קרוז שאמר המערכת זיהתה שיש כאילו שלא תקפו.
פעם ראיתי כמה פקחים על ילד בן שמונה!! כשנפתחו הדלתות הילד נתן זינוק ועשה ויברח...
תקשיבו מרגיש כמו מלחמה וממש לא נעים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לי גם היה סיפור איתם- הם ממש מחפשים לתת דוחות לאזרחים תמימים ששילמו!
אני לא חושבת שיש מה לעשות, למרות שההתנהגות ממש לא אנושית
והם עוד אומרים "אם את לא צריכה לקבל דוח אז תערערי"
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
פשוט בושה!
הפקחית הרעה התהלכה כמו איזה מלכה דחפה עגלה עם תינוק!!!
וואי זה נורא,
וכאלק תערערי אם זה לא מגיע לך,
הם ראו ששילמתי זה היה ממש סתם בהתחלה הוא רצה לתת קנס על 100 ש"ח
ובגלל ש"התחצפתי" הוא נתן לי בסוף 250!
עזבו שהם בריונים שהתקרבו אליי לפנים בלי בושה ועוד לגלגו
איכס
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הסיפור באגד הוא על דו"ח פקח מקבל 20 שקל וגם אם ערערתם וביטלו יקבל 10 שקל
אאל"ט בחברון על הריגת כלב רה"ע הציע 20 שקל....פה זה חיים קלים בשבילם
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
פעם היה פקח שרצה לקנוס בחור שהרגע עלה, ורצה לתקף אבל הפקח מנע ממנו.
הממה הבחור היה שבבניק מיד הדביק את הפקח לשמשה של האוטובוס ליד הנהג.
תקשיבו היה פלצות.
אני מרגישה למרות שעדין לא הסתבכתי, שלעט לעט אני צוברת חרדות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
פעם היה פקח שרצה לקנוס בחור שהרגע עלה, ורצה לתקף אבל הפקח מנע ממנו.
הממה הבחור היה שבבניק מיד הדביק את הפקח לשמשה של האוטובוס ליד הנהג.
תקשיבו היה פלצות.
אני מרגישה למרות שעדין לא הסתבכתי, שלעט לעט אני צוברת חרדות....
טוב מאוד שהוא עשה א זה אולי ככה הם יבינו
חיות
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הסיפור באגד הוא על דו"ח פקח מקבל 20 שקל וגם אם ערערתם וביטלו יקבל 10 שקל
אאל"ט בחברון על הריגת כלב רה"ע הציע 20 שקל....פה זה חיים קלים בשבילם
אולי כדאי לתת להם עשרים שקל ולבקש שיעזבו, או שיש גם בונוסים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
היי היום הייתי באוטובוס בירושלים, תיקפתי ברבקו את עצמי (עדיין כרטיס נוער עד סוף החופש) וגם את אמא שלי על חופשי יומי שזה אותו מחיר גם לנוער וגם למבוגרים,עלו שלושה פקחים שני גברים ואישה,
האישה לקחה לבדוק תיקוף והחליטה לתת לי קנס משום שתיקפתי את אמא שלי על הכרטיס איפה נשמע דבר כזה??
התחלטתי להתווכח איתה ואז היא קראה לעוד שני פקחים ימ"ש שהתעצבנו עם חיוך שטני של מחבלים ואמרו לה ברור לתת לי קנס מפה לשם כמעט עצרו את האוטובוס והזמינו משטרה אז לא היה לי נעים לעכב את כל האוטובוס וקיבלתי את הקנס,
זה בושה ממש!
צילמתי אותם ואני רוצה לדווח עליהם וגם לערער על הקנס איך עושים את זה?????
סיפור הפקחים הוא בושה אני מהצפון מגיעה לירושלים ומזדעזעת!!!
אני חושבת שהפקחית צדקה עקרונית במקרה זה
כרטיס חופשי יומי שייך לבעל הכרטיס בלבד
לא ניתן לתקף חופשי יומי בכרטיס של מישהו אחר. (הכי הגיוני בעולם!! חופשי אינו ניתן להעברה)

זאת אומרת שמה שקרה פה הוא
שאת תיקפת בחופשי יומי שלך - ואמא שלך שהיא נסעה בנסיעה של נוער ולכן "זכתה" לקנס.

לא אומרת שלא היה אפשר להסביר את זה באנושיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני חושבת שהפקחית צדקה עקרונית במקרה זה
כרטיס חופשי יומי שייך לבעל הכרטיס בלבד
לא ניתן לתקף חופשי יומי בכרטיס של מישהו אחר. (הכי הגיוני בעולם!! חופשי אינו ניתן להעברה)

זאת אומרת שמה שקרה פה הוא
שאת תיקפת בחופשי יומי שלך - ואמא שלך שהיא נסעה בנסיעה של נוער ולכן "זכתה" לקנס.

לא אומרת שלא היה אפשר להסביר את זה באנושיות.
למה אבל?
אם היא כביכול עשתה בחופשי,ואני בערך צבור אז מה לא בסדר כאן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני חושבת שהפקחית צדקה עקרונית במקרה זה
כרטיס חופשי יומי שייך לבעל הכרטיס בלבד
לא ניתן לתקף חופשי יומי בכרטיס של מישהו אחר. (הכי הגיוני בעולם!! חופשי אינו ניתן להעברה)

זאת אומרת שמה שקרה פה הוא
שאת תיקפת בחופשי יומי שלך - ואמא שלך שהיא נסעה בנסיעה של נוער ולכן "זכתה" לקנס.

לא אומרת שלא היה אפשר להסביר את זה באנושיות.
אולי היא עשתה 2 חופשי יומי???????
 
  • הוסף לסימניות
  • #20

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

היה לי סיפור עם פקחית שבאמצע שאני יורד מהאוטובוס כשעל היד שלי ילד קטן היא ביקשה ממני רב קו נתתי לה בשמחה.
ואז אמרה לי "לא תיקפת" אמרתי לה ש100% תיקפתי ואפשר לשאול את אלו שהיו לידי באוטובוס וראו.
עליתי חזרה לאוטובוס וכמה אנשים אמרו לה שראו שתיקפתי. היא אמרה לנהג לסגור את הדלתות והוא המשיך בנסיעה.
תוך כדי אומר לה הפקח השני שבמכשיר התיקוף הראשון יש בעיה וזה מסונכרן על קו אחר
כך שהתברר שהבעיה היה במכשיר שנהיה תיקוף של קו אחר ולכן אמרה שלא תיקפתי.
ביקשתי ממנה להזדהות והיא לא הסכימה וברחה לסוף האוטובס!! (רק בשביל המחזה הזה, שלראשונה ראיתי פקחית בורחת ולא להיפך היה שווה הכל...)
תכלס ממש איך שירדתי מהאוטבוס הפקח השני אמר לה שהיא חייבת להזדהות ועדיין לא הראתה בצורה נורמלית את התג זיהוי שלה שהיה מכוסה. אחת הנוסעות צילמה אותה ושלחה לי את התמונה שלה.
שלחתי לאגד מכתב שהיא עשתה כמה עוולות.
א. שלא ירדה איתי. אפילו שזה היה התחנה שהייתי צריך לרדת
ב. שנתנה לנהג להמשיך לנסוע.
ג. שלא הזדהתה.
ד. שהתג זיהוי שלה היה מכוסה
ואני דורש גם לטפל בפקחית וגם פיצוי כספי.
הם בתגובה כתבו לי :
אנחנו מבקשים להודות לך על פנייתך. בזכות פניות כאלו אנחנו למדים כל פעם מחדש ומשתפרים ככל שניתן.
אגד ביצעה תחקיר בעקבות האירוע המתואר בפנייתך וערכה בירור עם המבקרת, במסגרתו עלו נקודות לשיפור בהתנהלותה.
עניינה של המבקרת טופל בהתאם לתקנון המשמעת של אגד, והממונים עליה ידאגו לתת לה את הכלים המתאימים לשיפור תפקודה.

ע"כ תגובתם
כלומר הם מכירים בכך שהיה כאן מעשה לא בסדר.
השאלה כמה ואיך הכי טוב לתבוע אותם
אשמח לשמוע מנסיון של אחרים.
תודה רבה
הודעת דוברות – ארגון קו ישיר
04/01/2026

עיכוב ילדה קטנה ע"י שלושה פקחים – שערורייה חמורה ובלתי מתקבלת על הדעת

ע"פ התיעודים ועדויות נוסעים ועוברי אורח שהגיעו לארגון "קו ישיר" ילדה קטנה עוכבה בשל אי תיקוף ע"י פקחי חברת כפיר המפעילה את הרכבת הקלה בירושלים.
ארגון "קו ישיר" מוסר כי מדובר באירוע חמור ובלתי מתקבל על הדעת (ולכאו' אף מצדיק תביעה אזרחית כנגד הפקחים).
נוהל משרד התחבורה, קובע בצורה חד משמעית כי לא יושת תעריף מוגדל (קנס/דו"ח) על קטין מתחת לגיל 12.

עיכוב של ילדה קטנה ,ובפרט כאשר הדבר נעשה על ידי שלושה פקחים, אינו רק חורג מהנוהל, אלא מעיד על כשל ערכי, מוסרי וניהולי עמוק.

ארגון קו ישיר מגנה בתוקף את האירוע, ודורש מחברת כפיר לבדוק את האירוע באופן מיידי, ולהשעות את הפקחים המעורבים.

בנוסף, הארגון קורא למשרד התחבורה להתערב ולעקוב אחר התנהלות הפיקוח בכלל החברות, ולהבטיח שהשירות לנוסעים, ובעיקר לילדים, ייעשה בכבוד, ברגישות ובהתאם לחוק.

מצ"ב הסעיפים הרלוונטים מתוך נוהל פיקוח ותיקוף

לפרטים נוספים 053-4759060 (וואטסאפ בלבד)

להצטרפות לעדכוני הדוברות:
https://chat.whatsapp.com/IlEfm9WkLhFB7fwwWWlbUp
עקבו אחרנו ברשת X (טוויטר): https://x.com/kav_yashir
לקבלת עדכונים במייל: https://groups.google.com/a/kav-yashir.org/g/idkunim
1767558262354.png
נסעתי באוטובוס
תקפתי את הרב קו כשעליתי
באמצע הנסיעה עלו שלושה פקחים לאוטובוס
הערתי להם שמותר רק שני פקחים כי יש רק שני דלתות
אז אחד מהם אומר לי "אני ראש צוות" ומותר לי להיות איתם
בספסל ליד ישבה אישה חרדית שראיתי שהיא לא תיקפה
ראיתי שהיא נלחצת מהפקחים
אז עם הרב קו שלי לא יכולתי לתקף כי יש לי פרופיל
אז תיקפתי באשראי שלי
הוא קלט את זה
אז הוא ניגש אלי ושואל "עם מה תיקפת עכשיו?
אמרתי לו עם האשראי בשביל האישה הזאת
וזה הרב קו שלי שגם בו תיקפתי
אז הוא קורא לאחת הפקחיות ואומר לה תתני לו דוח
היא התחילה לרשום לי דוח
כשהגעתי לתחנה שלי אמרתי לה שאני רוצה לרדת כאן אז הם ירדו איתי
ואז בתגובת הנוסע הכתבתי לה את כל הסיפור
תכלס הם קלטו שהם נותנים לי דוח על אף שתיקפתי בזמן
אז הוא התחיל להגיד לי אני נותן לך את הדוח כי תיקפת באשראי שלך כשעלינו ולא בתחילת נסיעה
לא היה לי כוח להתווכח
אני לא יודע מה לשון החוק אם אפשר לתת דוח אם תיקפתי אחרי שהפקח עלה
בכל מקרה מה אתם ממליצים לי
קודם כל להגיש ערעור על הדוח ?
אני יכול לתבוע את אגד על עוגמת נפש ועיכוב למשך 20 דקות?
מה אני יכול לעשות כאן?

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה