מידע שימושי חינוך 'חינם' 0-3 = הגדלת נקודות זכות ומענק עבודה אושר בועדת הכספים

משנה הבאה 2025 - עבור שנת 2024
זה בעצם השנה הנוכחית, אבל תמיד מקבלים בשנה שלאחריה
 
ניסיתי לפשט קצת את הטבלאות של מענק עבודה
שימו לב שזה מדבר על משכורת של הורה אחד, אם המשכורת של בן הזוג מוריד את הממוצע החודשי זה משנה את הסכומים
כמו כן זה לא כולל הורה יחיד שהטבלאות אצלו שונות

צפה בקובץ המצורף 1599282
צפה בקובץ המצורף 1599280
צריך דווקא שני ילדים במשפחה בשביל לקבל את התוספת, או מספיק שיש לנו רק ילד אחד?
 
ראיתי שרשום בכותרת "משפחה עם שני ילדים".
והשאלה היא אם יש לי רק ילד אחד, האם אני אהיה זכאי לתוספת?
וזה מה שעניתי שהזכאות היא על כל ילד בפני עצמו, גם על ילד אחד זכאים
תסתכל טוב מתחת לכותרת יש שם טבלה על ילד אחד וטבלה על 2
 
וזה מה שעניתי שהזכאות היא על כל ילד בפני עצמו, גם על ילד אחד זכאים
תסתכל טוב מתחת לכותרת יש שם טבלה על ילד אחד וטבלה על 2
לא צריך שיהיו 2 ילדים במשפחה, ולפחות אחד מהם בן 0-3? ככה משמע מהכותרת.
 
לא צריך שיהיו 2 ילדים במשפחה, ולפחות אחד מהם בן 0-3? ככה משמע מהכותרת.
יוווו, זה כותרת שאני ערכתי בעצמי אל תעשה בזה למדנות
מספיק ילד אחד
הסיבה שרשמתי משפחה עם 2 ילדים זה בגלל משפחה עם 3 סכומי הזכאות שונים
ומשפחה עם ילד 1 זה כמו 2
 
יוווו, זה כותרת שאני ערכתי בעצמי אל תעשה בזה למדנות
מספיק ילד אחד
הסיבה שרשמתי משפחה עם 2 ילדים זה בגלל משפחה עם 3 סכומי הזכאות שונים
ומשפחה עם ילד 1 זה כמו 2
חחח בכסף צריך להיות בטוחים שמקבלים. לא שווה לי להיות מופתע אחרי שבניתי על הכסף.
 
אגב את התוספת על המענק עבודה זה רק בשנה הבאה, כן?
 
בדיוק
על 2024
וכמו כל מענק עבודה משולם בשנה שלאחריה
היום קיבלתי את המענק על 2023
 
בדיוק
על 2024
וכמו כל מענק עבודה משולם בשנה שלאחריה
היום קיבלתי את המענק על 2023
הייתי שמח להבין ברור מה התוספת.
כיום המקסימום שאפשר לקבל עם ילד 1 זה למשתכרים בין 4030-5372 לחודש בממוצע - לאשה 555₪ לחודש ולגבר 370.
האם בנוסף למענק הזה, אם הילד הוא הוא בן 0-3 יקבלו (גם גבר וגם אשה) עוד 470₪ לחודש, בסה"כ אישה תוכל לקבל 1025₪ לחודש, וגבר 840₪?
 
אני יודעת מה ההכנסה שלי ב2024 אני רק לא יודעת אם אהיה זכאית או לא לאחר שהגדילו את הזכאות.
מאמינה שגם ישנו קצת את הקריטריונים
לדעתי כמעט כל שנה הם משנים את הסכומים
(מניחה שזה קשור למדד, או לעליית השכר במשק)
 
@נבחר
1. בשרשור פה, הדעה הרווחת היא, שמקבלים (תוספת מענק עבודה) על ילד שמלאו לו 3 בשנת המס, וכך גם מסתבר - הם בגיל מעונות.

אממה בלשון החוק מופיע:
עובד שהוא הורה לילד אחד או יותר שטרם מלאו לו שלוש שנים במהלך שנת המס שבשלה נתבע מענק לפי חוק זה.
כלומר, שילד שכבר מלאו לו 3 בשנת המס - לא מקבל.
מה האמת?
 
יתכן שלשון החוק מתכוון שבמהלך השנה היה לו תקופה שטרם מלאו לו אבל לא שכל השנה לא מלאו לו 3
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה