דרוש מידע ילדה שמכניסה אצבע לפה וניסינו הכל!

  • הוסף לסימניות
  • #62
  • הוסף לסימניות
  • #63
אני מכיר מישהו שהיה ישן בישיבה גדולה ביחד עם הדובי שלו מילדות
והוא גם לא התבייש בזה או ניסה להסתיר
אני גם מכירה משהיא כזאת.
מזה לומדים שאם לא עוצרים את ההרגלים הללו בגיל צעיר הם ממשיכים ומי יודע מתי יעצרו ואם בכלל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
מרה מניסיון עם הבת שלי לשים לה בשינה אחרי חודש וחצי היא הפסיקה עם זה לגמרי
באיזה גיל עשיתם זאת?
אתם מתפללים עליה שתגמל בקלות ותהיה לכם החכמה באיזה אופן לעזור לה עם זה?
הבת שלי מוצצת אצבע ואני משתדלת להתפלל עליה כמה שיותר שבעז"ה בגיל צעיר תיגמל מזה ללא אתגרים.
שהיה בהצלחה!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
@כרצונו מה הלחץ לגמול כבר בגיל הזה? לדעתי עדיין קטן
אחותי בת 8 בגמילה עכשיו מרצון, אנחנו נותנים לה להבין שזה בושות בשבילה וזה לא מתאים לילדה גדולה
היא מבינה יפה מאוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
לא מנסיון של מציצת אצבע.. אבל זה מקביל לדברים אחרים...
כמו שציינו, זה מרגיע את הילד - אז קודם כל כש"לוקחים" לילד משהו שעוזר לו להרגע/ להרדם-
לתת לו משהו אחר!!

הרבה הצלחה...!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
מנסיון אישי...
מצצתי את האצבע רק בשינה ורק ככה הצלחתי להרדם
מי שלא טעם את טעם האצבע לא יוכל להבין את הטעם המדהים שלה....
כלום- כלום לא עזר לי, תמיד מצאתי את עצמי באמצע הלילה עם אצבע בפה- עם מרה, פלסטר, כפפות ומה לא...
בגיל 13 כשכבר התחלתי יישור שיניים והיה לי חשוב להגמל, אמא שלי תפרה לי כפפה מיוחדת- בלי הפרדה של האצבעות, כל כף היד ביחד- כמו לתינוקות
את הכפפה ההיתי מחברת עם סיכות ביטחון לחולצה של הפיג'מה, ככה לא יכולתי לשלוף אותה מתוך שינה
שעותתתתתתת לקח לי להרדם
אבל נגמלתי....
ואי. לא נעים לי לספר בת כמה הבת שלי... היא בת 6. לא נשמע שהיא רוצה להגמל מהאצבע וגם לי לא דחוף כי היא מוצצת אך ורק בלילה ואך ורק עם השמיכה שלה- כלומר אם אין שמיכה- אין אצבע ואין שינה.
לכן אני חושבת שמרה לא תעזור לה כי היא ישנה ולא תשים לב לטעם.

אבל ציטטתי אותך כי אני צריכה הסבר איך תפסת את הכפפה שלא תשלפי אותה מתוך שינה? זה נראה לי פתרון שיכול לעבוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
באיזה גיל עשיתם זאת?
אתם מתפללים עליה שתגמל בקלות ותהיה לכם החכמה באיזה אופן לעזור לה עם זה?
הבת שלי מוצצת אצבע ואני משתדלת להתפלל עליה כמה שיותר שבעז"ה בגיל צעיר תיגמל מזה ללא אתגרים.
שהיה בהצלחה!!!!!
6
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
בלת"ק, להבין שאין ברירה, הילדה תצטרך טיפול ליישור שיניים כשתגדל. צריך להסביר לה את זה, לא באיומים, אלא כעובדה. היא תלך לאורטודנטית שתשים לה קוביות על השיניים וכל 3 שבועות היא תלך אליה כדי למתוח את הברזלים. זה יכאב בכל פעם ל3 ימים בערך, זה לא נעים, אבל זה מה שיקרה.
כך אמרתי לבתי כשהיתה בת 4. עוד באותו לילה היא נגמלה לתמיד
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
פשוט מחכים שתגדל. רוב הילדים שמוצצים אצבע מוצצים בגיל הזה. זה מה יש. היא תגדל ותבין בעצמה שזה לא יפה.
אבל אם את בכל זאת רוצה לנסות- בד"כ זה סוג של ניחום- כמו מוצץ. תני לה משהו אחר במקום, שאחר כך אפשר לגמול אותה ממנו ע"י הוצאה מחוץ לתחום- בובה, שמיכי או כל דבר בסגנון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
מכירה אחת שהייתה מורחת לבת שלה בשינה פלפל חריף על הציפורן, (אל תשאלו אותי טכנית איך עושים את זה)
הבת הפסיקה תוך כמה ימים,
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
גיל 3 זה עדיין קטן ואישית הייתי מתעלמת בשלב הזה.
אני מצצתי אצבע עד גיל 6 בערך.
כל הדברים שהציעו כאן לא עזרו לי.
מה שעזר לי בסוף היה שדודה שלי לקחה אותי הצידה ואמרה לי בדרמטיות רבה שיש לה רעיון איך אני יכולה לעבוד על כולם. היא אמרה לי בסוד שיש דרך שיחשבו שאני מוצצת אצבע אבל בעצם אני לא אמצוץ. היא אמרה לי לעשות אגרוף סביב האגודל ולהצמיד את היד לפה בצורה שזה נראה שהאגודל בתוך הפה ולא רואים שבעצם היא מתחבאה בין שאר האצבעות.
התלהבתי מאוד מהרעיון והתלחתי להסתובב ככה בבית ורק אני ודודה לי שידענו את הסוד הגדול :)
מדי פעם תפסתי את עצמי עם אצבע בפה אבל נזכרתי בתעלול שלנו ומיד החבאתי אותה בין שאר האצבעות.
עד שנמאס לי מהמשחק הזה והפסקתי לגמרי.
בגיל יותר מאוחר התחלתי ללעוס עטים בבי"ס אז כנראה שהצורך להכניס משהו לפה לא עבר לי לגמרי, אבל כבר הייתי בגיל שהיו לי את הכלים להגמל מזה בעצמי כי הבנתי שזה לא יפה (וגם הרסתי עטים בקצב מסחרר).
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
הרגע אחותי באה אלי ואומרת לי שהלילה היא ישנה בלי אצבע בכלל (את האמת שהפחדתי אותה שהשניים שלה יצמחו עקומות והיא ממש נבהלה)
והכי חמוד שהיה לה רעיון שהגיע מעצמה, היא שמה את היד מתחת לכרית וככה היא ישנה
לא יודעת אם זה יכולה לעזור לכולם אבל מסתבר שאם זה הגיע ממנה אז זה עזר לה:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
להבין שאין ברירה, הילדה תצטרך טיפול ליישור שיניים כשתגדל. צריך להסביר לה את זה, לא באיומים, אלא כעובדה.
ממש לא נכון אני מכירה כאלו שמצצו אצבע ולא היו צריכות יישור שיניים בבגרותן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
בלת"ק
במתנות במייל כתבו להשים לה טבעת באגודל עם איזה אבן או משהו דוקר
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
אני גם מכירה משהיא כזאת.
מזה לומדים שאם לא עוצרים את ההרגלים הללו בגיל צעיר הם ממשיכים ומי יודע מתי יעצרו ואם בכלל...
ומה הבעייה בזה זה אפילו לא מזיק לשיניים כמו אצבע בפה?
עדיף להיות מכור לשמיחי ואולי אפילו לאצבע בפה מאשר להיות מכור לקפה או סיגריות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה