מידע שימושי המלצות לעריסה חזקה ו -- יפה לתינוק שנולד.

  • הוסף לסימניות
  • #22
דווקא לדעתי פחות מוצלח
אני אוהבת את המטחברת קטנה יחסית
כי זה תופס הרבה מקום, ופחות מזיזים
ותוקע את כל חדר שינה כשיש משהו גדול

אבל כל אחד והתנאים שלו...
בכל מקרה, היא יפה כמו אוריה, לא רואה הבדל
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
תספרי לנו מה מיוחד בעריסה הזו?!

תני פרטים, וכמה עולה תכלס.

כמה עולה?
כמה עולה מזרון?
מה הגודל?


זה מה שעלה בחיפוש גוגל
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אגב, אין לי מושג מי זאת הגברת @rest. ומה הן מטרותיה.
אבל למכרים שלנו יש את העריסה הזאת והיא באמת יציבה ויפה בהרבה מהפלסטיק הפשוטות.

 
  • הוסף לסימניות
  • #25
גם אני
בביבילנד ופריש (בייביתר) אמרו שאין במלאי
חפשתי המון באינטרנט בחניות מכל הארץ
והגיע לי במשלוח עד הבית (במחיר יותר זול מבני ברק)
תוכלי לשתף אותי איפה? או לצרף קישור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
תוכלי לשתף אותי איפה? או לצרף קישור?
אני חיפשתי בגוגל
"מיטחברת אוריה פלוס"
והתקשרתי חנות חנות לברר האם יש להם במלאי
מצאתי בחנות בנתיבות
הזמנתי מהאתר ותוך שבוע וחצי היה אצלי בבית


אני רואה שכרגע יש להם עדיין באתר
אפשר להתקשר לחנות לברר האם זה באמת במלאי
אני קניתי ללא מזרון
וקניתי מזרון נושם בביבלינד במחיר של מזרון רגיל בחנות שם


אם לא יהיה להם תנסי פה חנות אחר חנות
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
קודם כל יפה - מראה נקי ויוקרתי,
עץ חזק וטוב.
משלוח מהיר תוך יממה.
גלגלים איכותיים.
ומה צריך יותר מזה?
במקום המתחברת המתנדנדת והמכוע--רר סליחה על הביטוי.
לי יש בסגנון הזה, חמודה, קטנה ונוחה בטרוףףףףף
ברור שמתחברת מאד מאד נח לעומת כל עריסה אחרת
1730884788985.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
שימו לב שהיא נמוכה יחסית
וכשהילד גדל קצת הוא יכול לצאת לבד
ראיתי את זה בחנות ורציתי לקנות ותוך כדי הבת שלי בת 2.5 נכנסה לשם בשניות.
לא יכולה לחשוב אם היה שם תינוק..
לדעתי זה לא מתאים כשיש עוד ילדים בבית לקנות אותו
קניתי בסוף עריסה מפלסטיק צרה ונוחה מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
סחורה מחו"ל תוך יום משלוח! שווה. רק תאמרי שהגעת דרכי מפרוג. תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
שימו לב שהיא נמוכה יחסית
וכשהילד גדל קצת הוא יכול לצאת לבד
ראיתי את זה בחנות ורציתי לקנות ותוך כדי הבת שלי בת 2.5 נכנסה לשם בשניות.
לא יכולה לחשוב אם היה שם תינוק..
לדעתי זה לא מתאים כשיש עוד ילדים בבית לקנות אותו
קניתי בסוף עריסה מפלסטיק צרה ונוחה מאד
לא נכון
עד גיל שנה לא רואה סיכוי לצאת, מבחינת הגובה של הילד
(מדברת איתך על ילדים טפסנים מלידה)
ומתי שהו זה כבר נהיה קטן באורך...
כשהבת שלי התחילה לעמוד הנמכתי מגובה של עריסה לגובה התחתון (יש כשישה מצבים) וזה מעולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
לא נכון
עד גיל שנה לא רואה סיכוי לצאת, מבחינת הגובה של הילד
(מדברת איתך על ילדים טפסנים מלידה)
ומתי שהו זה כבר נהיה קטן באורך...
כשהבת שלי התחילה לעמוד הנמכתי מגובה של עריסה לגובה התחתון (יש כשישה מצבים) וזה מעולה
האם אפשר לסגור את המעקב בין מיטת האם לעריסה בקלות? ותוך כדי שמחובר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
סחורה מחו"ל תוך יום משלוח! שווה. רק תאמרי שהגעת דרכי מפרוג. תודה.
העריסה נחמדה אבל זה לא מתחברת. אלא עריסת עץ רגילה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
לא הצלחתי להבין מה מיוחד בעריסה @rest.
היא נראית בדיוק כמו המתחברת אוריה פלוס
יש לה רק 2 מצבי גובה (באוריה 6)
היא לא מתחברת
היא כן מעט יותר גדולה, לטוב ולרע
יש לה גלגלים- גם לאוריה יש
היא יותר זולה, כי היא לא מתחברת
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
זה נראה במקום עריסה לתינוק מפלסטיק
זה עריסה מעץ
שעוברת בקלות מקום כי יש לה גלגלים חזקים
זה לא תחליף למטחברת
אלא תחליף לפלסטיק
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
היא נראית בדיוק כמו המתחברת אוריה פלוס

זה לא תחליף למטחברת
אלא תחליף לפלסטיק

ועוד נקודה,
לפי מה שנראה בתמונות האוריה + לא מתקפלת, אלא זה יותר כמו מיטת תינוק
העריסת עץ ש @rest. הביאה מתקפלת וקומפקטית יחסית, שזה שיקול משמעותי לאנשים
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
  • הוסף לסימניות
  • #40

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה