דרוש מידע איך אתם מאחסנים את הגולות של הילדים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום,
איך הכי נח וטוב לשמור על הגולות,
אשמח לשמוע מבעלי ניסיון
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שלום,
איך הכי נח וטוב לשמור על הגולות,
אשמח לשמוע מבעלי ניסיון
תודה
בפח!
גם אם אין לכם ילדים קטנים בבית, מסוכן לשכנים /אורחים וכו'..
יש כ"כ הרבה משחקים שאפשר להסתדר בלי זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
שלום,
איך הכי נח וטוב לשמור על הגולות,
אשמח לשמוע מבעלי ניסיון
תודה
קופסא (אפשר מאיקאה עם הסגירה ההרמטית) במקום קבוע ולא נגיש לילדים קטנים שלא זזה משם.
ולקחת כל הזמן קצת בשקית.
ומלא אזהרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
שלום,
איך הכי נח וטוב לשמור על הגולות,
אשמח לשמוע מבעלי ניסיון
תודה
אין גולות בבית. נקודה.
אחרי שראיתי מול עיני תינוק בן כ-9 חודשים מפונה ללא רוח חיים ל"ע אחרי חנק מגולה
ואיש מד"א במקום הסביר בקול שכולנו שמענו לבחורת שירות לאומי
שככה זה גולה - בניגוד לכל גוף זר אחר היא מתיישבת "יופי" בתוך הקנה
וחוסמת אותו כך שאי אפשר לשלוף החוצה ולא לדחוף פנימה על מנת לשחרר נתיב אוויר.

מאז הגולות - לפח וזהו.
לא משנה לי אם יש בבית תינוק קטן או לא.
זה כלי משחית ולא משחק משעשע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
שאני היתי בחיידר המדיניות של החיידר היתה כל משחק שעולה כסף היה אסור לבוא אם זה לחיידר ולכן גולות מדבקות כסף מזוייף וכו' היה אסור גוגואים היה מותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גם אני מצטרפת לכך שגולות לא נכנסות הביתה.
בהתחלה הרשיתי לילדים להשאיר בחוץ בקופסא- יש לי חצר שלא צמודה לבית אבל כשפעם-פעמיים ראיתי 'בטעות' גולה שנשארה במכנסיים הודעתי לבנים שלי שיחפשו משחקים אחרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אין גולות בבית!!!!!!!!!

אם ילד היה מביא הביתה גולה מאנשהו זה נכנס לאקווריום.

גם משחק מנקלה הוא משחק מסוכן מאד,
אין לי מושג איך מכניסים הביתה את המשחק המסוכן הזה.
את הגולות של משחק מנקלה המרנו בגוגואים
ואת הגולות לפפפפפפחחחח!!!
"חמירא סכנתא מאיסורא"
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
רב התגובות פה הן כדעתי- גולות לפח!
אז איך שזה שהדבר הזה עדין נמכר בחנויות? ועוד בשקל?- זמין לכל ילד?
ועוד משחק מזעזע שיצא בשנים האחרונות- מגנטים בשילוב גולות מתכת- זה לפחות משחק יקר ולא זמין כ"כ כמו גולות, אבל הסכנה של מגנטים זה לא משהו שצריך לחדש מישהו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ואוו מה אני יגיד לכם יש לבן שלי 1200 גולות :sne:
אבל אין לי קטנים בגיל של לבלוע
למרות שראיתי גם את בן ה-6 מכניס גולה לפה שה' ישמור.
מאחסנים בקופסת אחסון עם מכסה, על מדף חזק כי זה כובד עצום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ואוו מה אני יגיד לכם יש לבן שלי 1200 גולות :sne:
אבל אין לי קטנים בגיל של לבלוע
למרות שראיתי גם את בן ה-6 מכניס גולה לפה שה' ישמור.
מאחסנים בקופסת אחסון עם מכסה, על מדף חזק כי זה כובד עצום.
גם לילד בן 6 זה מסוכן ומספיק ששומרים על אחיין/ שכן.
ברור שבבית בלי ילדים קטנים זה פחות לחץ בכל רגע.

(סתם מעניין אותי, אני היחידה שלא מכניסה הביתה פופקורן ופיצוחים כשיש תינוק זוחל?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
ואוו מה אני יגיד לכם יש לבן שלי 1200 גולות :sne:
אבל אין לי קטנים בגיל של לבלוע
למרות שראיתי גם את בן ה-6 מכניס גולה לפה שה' ישמור.
מאחסנים בקופסת אחסון עם מכסה, על מדף חזק כי זה כובד עצום.
באמת אוסף רציני! הייתי מכוונת אותו לאיזו יצירה מזה, או משהו כמו אגרטל סגור בלי אפשרות לפתוח
כבר ראית את זה בפה של ילד בן 6, לא צריך להיות תינוק בשביל ארועים מפחידים
תשאלו במיון, מקרה לא נדיר של נשות חיל שמגיעות עם סיכות תפירה שנבלעו, מה שלא מוכרח להיות בבית ויש סיכוי לסכנה- לא בבית!
יש מאות משחקים בשוק
המון בריאות ובטיחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
(סתם מעניין אותי, אני היחידה שלא מכניסה הביתה פופקורן ופיצוחים כשיש תינוק זוחל?)
גם אני!

אצל חמותי בבנין, בקומה 8 ישנם שכנים שמאחסנים את קופסת הגולות בארון חשמל,
האמא לא מרשה להכניס את הגולות הביתה אז משחקים בחדר המדרגות,
ויהי היום והקופסה עם מאות הגולות התהפכה והכל התפזר בין כל הקומות,
ואז השכנים הקימו קול צעקה- אין גולות בכלל בבנין!!!
מי לוקח אחריות על עשרות הילדים המתגוררים בבנין זה?

אם אין גולות בבית מטעמי בטיחות אז גם בחדר המדרגות אסור שיהיו גולות!!!!

האמת, אני הרבה חושבת, לשם מה מייצרים את הגולות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
  • הוסף לסימניות
  • #20
באמת היה צריך להוציא את הגולות מחוץ לחוק.
אצלי אף פעם לא הכנסתי גולות הביתה,
ומה שהיה אצל ההורים שלי מאחים שלי- זרקתי לפח.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה