דרוש מידע מה דעתכם על מכשיר הרעשה לשכנים בקומה מעל ?

  • הוסף לסימניות
  • #21
כל עוד השכנים חיים ונושמים וגם עם ההתחשבות הכי גדולה בעולם , תזוזת הכסאות תימשך וכן כל הרעשים שמעידים על סימני חיים
באם זה קרה בעקבות השיפוץ - ניתן זה אולי להציע להם שישלמו על תקרת גבס מבודדת אצליכם בבית , בחדרים שהרעש העיקרי הוא בהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אני הייתי מוריד את השכנים המרעישים לבית שלי ומשמיע להם איך זה נשמע שירגישו מה החוויה התמידית יכול להיות שהם היו מגלים יותר הזדהות אחרי זה.. אם זה לא עוזר הייתי שואל רב איך לנהוג
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
המטרה היא לא נקמה אלא שקט !
לפעמים צריך לדבר עם אנשים בשפה שהם מבינים.... זו לא נקמה!!! זו הסברה בשפה שהם מדברים...;)

מניסיון!!! לבקש בצורה הכי יפה מהשכנים להתחלף למספר דקות, הם בדירה שלכם, ואתם עולים לדירה שלהם רק להזיז כמה כסאות....
פתאום האסימון יפול, והם יבינו על מה אתם מדברים.
אמיתי. פעם אנחנו היינו צריכים להיכנס לדירה של השכנים כשהם לא היו בבית, וחוינו את הרעש שמגיע מאיתנו, וקיבלנו פרופורציות שגרמו לנו להיזהר - לא יודע אם במקרה הזה זה יעזור, אבל בהחלט זה נכון במקומות אחרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לצערי גם טיפשים וגם רעים .
שילוב קטלני...
אים הם כאלו יכול להיות שהמכשיר שמרעיש לשכנים רק יחמיר את המצב
אולי תחשבו על תקרת גבס בשבילכם עם בידוד
כך הם ימשיכו בשלהם ואתם לא תסבלו ולא תפחדו שהם יקמו בכם
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לקרובי משפחה שלי שהם קנו דירה שכנראה אין מספיק בידוד בין הקומות.
הם משתדלים מאד לא לנסוע עם בימבות וכו' אבל כשיש ילדים מאד קשה לשמור שלא יזוזו בבית כל הצהריים כדי לא להפריע
בשעות הערב הם לא גוררים כיסאות וכו' אבל תמיד לשכנים למטה יש תלונות, הם מנסים להבין אותם ולהתחשב בהם אבל לא הכל בשליטה שלהם. אחרי הכל הם לא יכולים להגיד לילד לא ללכת על הרצפה וללכת רק על האויר.
נקודה למחשבה!
ונחזור לנושא, השכנים קנו מכשיר כזה אבל כשיש ילדים בבית אחרי צהרים בקושי שומעים את זה כך שחבל על הכסף
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אם זה היה יעיל, זה כנראה מותר.
ונקמה כדי לעצור נזק היא לא כמו חילול שבת.
תדמה את זה לקרבן הקרב בשבת. מה? בשביל קרבן מותר לחלל שבת????? כן, מותר.

אני רק ספקטי מאד לגבי היעילות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
גם לי היה ועדיין עם רעש מזעזע מהשכנים למעלה וכלום לא עזר!!!
הפצרות בקשות בעיקר בטוב
עד שאני ובעלי כל פעם שהיה רעש עלינו ובתקיפות גדולה מאוד
הבהרנו כמה זה לא מקובל עלינו לא בנחמדות אלא בקשיחות
והרעשים באמת נהיו ברמה נסבלת(לא מדברת על הזזת כסא שולחן ופתיחת מיטות) שזה מעצבן בפרט שזה בתדירות גבוהה ובית של 15 ילדים...
אבל, אין מה לעשות אנשים חיים בבית, ואי אפשר להגיד להם לא לגרור כסא כן?
אבל קפיצות חבל, נסיעות עם בימבות, וכולי וכולי
ממש לא מקובל!!!!
המון הצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אם זה היה יעיל, זה כנראה מותר.
ונקמה כדי לעצור נזק היא לא כמו חילול שבת.
תדמה את זה לקרבן הקרב בשבת. מה? בשביל קרבן מותר לחלל שבת????? כן, מותר.

אני רק ספקטי מאד לגבי היעילות.
לא מדברת על הלכה
אני הייתי מפחדת להתחיל עם כאלה אנשים א"א לדעת איך הם יחליטו לנקום על הנקמה שלהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אצלינו בערד, הייתה בעיה בעבר עם כלבים, כששכנים חילוניים שרצו לגרש משפחות חרדיות הפחידו בכוונה ילדים ונשים עם כלביהם, [ כנראה שזאת הייתה יוזמה מאורגנת כלשהי, כי זה התחיל במקביל בכמה מוקדים ברחבי העיר ],
עד שאברך אחד הביא מכשיר שמשמיע זמזום שקט שלבני אדם כמעט ולא נשמע אך כלבים ששומעים אותו מתפוצצים מכעס,
הוא שם את המכשיר הזה בלילות ליד הבתים של בעלי הכלבים והנביחות ששם היו... שישו ושמחו,
עמדנו מתחת לבתים ושמענו את הכלבים נובחים בטירוף ללא הפוגה כשהבעלים גם כבר יוצאים מכליהם..
אותו אברך דאג להעביר להם מסר עקיף שיש לו דרך למנוע את התקפות הזעם של הכלבים בתנאי שיתחייבו לרסן אותם לגמרי,
המסר הובן ותשקוט הארץ....
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
בעניין הבידוד, מהו הבידוד שעוזר שלא ישמע רעש חריג לשכנים למטה???
בל בניה עושים בידוד?

אני שאלתי את השכן שלי מתחתיי, האם אנחנו מרעישים? ואם יש רעש שיעדכן. בסוף ביקש שרק בשבת בתהריים לשמור על שקט של, לא לסוע בקורקינט ולא כדור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אצלינו בערד, הייתה בעיה בעבר עם כלבים, כששכנים חילוניים שרצו לגרש משפחות חרדיות הפחידו בכוונה ילדים ונשים עם כלביהם, [ כנראה שזאת הייתה יוזמה מאורגנת כלשהי, כי זה התחיל במקביל בכמה מוקדים ברחבי העיר ],
עד שאברך אחד הביא מכשיר שמשמיע זמזום שקט שלבני אדם כמעט ולא נשמע אך כלבים ששומעים אותו מתפוצצים מכעס,
הוא שם את המכשיר הזה בלילות ליד הבתים של בעלי הכלבים והנביחות ששם היו... שישו ושמחו,
עמדנו מתחת לבתים ושמענו את הכלבים נובחים בטירוף ללא הפוגה כשהבעלים גם כבר יוצאים מכליהם..
אותו אברך דאג להעביר להם מסר עקיף שיש לו דרך למנוע את התקפות הזעם של הכלבים בתנאי שיתחייבו לרסן אותם לגמרי,
המסר הובן ותשקוט הארץ....
מדהים,כל הכבוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
מניח שעיקר הרעש הוא בשבת
אז חבל על הכסף
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
כמעט חשבתי שאני כתבתי את ההודעה.
לצערי, לא נראה לי שיעזור: אם הרעש בתוך הבית לא מפריע להם, למה שרעש מבחוץ יפריע?
ולגבי רעשי גרירת רהיטים וכסאות יש פתרון זול - תחתיות סיליקון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
תציעו להם שטיח לסלון,

ולגבי רעשי גרירת רהיטים וכסאות יש פתרון זול - תחתיות סיליקון.
לא יעזור!!!!
אם הם לא מתייחסים לבקשות לגבי רכבת על כיסא משרדי - אז נראה לכם שהם ישימו משהו שיפריע להם בנוחות השימוש בבית - שטיפה, תזוזת רהיטים, לכלוך ועוד?????????????????
לדעתי, אם אתם לא רוצים או מפחדים להיכנס לעימות חזיתי - הפיתרון שכתב @ril לשים תקרת גבס עם בידוד היא הפיתרון הכי יעיל ואיכותי!!!
יש לנו קיר משותף עם השכנים שהיינו שומעים את הכוווווול, כולל הכול!!!!! הבנו שהם גם שומעים אותנו...... אז בשיפוצים הצמדנו תוספת גבס לקיר עם בידוד של צמר סלעים - ולא שומעים כלווום!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
גם אני חשבתי שמישהו ממשפחתנו כתב את התלונה...
לנו היתה בעיה נוספת
הכנים עשו שיפוץ מפואר - שיהיה להם לבריאות
הקבלן רע המעללים השאיר כמה נקודות מים וביוב לא סגורים היטב וניקוז במרפסת לא תקין
בקיצור נזילה בחדר שינה ובמטבח.
בכל שנה השכן מביא פועלים לעשות קוסמטיקה ולא פותר מהשורש...
עשינו בשני המקומות תקרה כפולה עם צמר סלעים.
הבעיות הנקודתיות נפתרו ב"ה

אבל מבחינת הרעש נראה שזה מעביר רעש יותר מקודם
יש לכם הבנה בזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
בטוח שתקנו מכשיר הרעשה..... תשאלו רב מומחה בדיני ממונות כי אם אתם עדיין מתלבטים הוא ידחןף אתכם לקנות את זה!!!!!!......
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה