מידע שימושי טופס הצטרפות לתביעה נגד XXXXX XXXXXXXXXXXX זכויות

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #22
פלא שיש עיתון שכל הדברים הבעיתיים נמצאים אצלו בפירסומת ענקית מידי שבוע..
נורא ואיום, כמות האברכים שנפלו מהפרסומות שם זועק לשמים.
מה שחשוב שלא כותבים את התפקיד של הרב צבי קוגן בעיתון
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
  • הוסף לסימניות
  • #30
פלא שיש עיתון שכל הדברים הבעיתיים נמצאים אצלו בפירסומת ענקית מידי שבוע
העיתומים רושמים בעמון הראשון באותיות מזעריות שאין להם אחריות על תוכן המודעות
בתכלס אים הם יתחילו לסנן הם יכולים לסגור את העיתון
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
בתכלס אים הם יתחילו לסנן הם יכולים לסגור את העיתון
לא ציפינו מהם לברר על כל מודעה ומודעה.
יש כאן מקרים מאד ספציפיים שהתפרסמו מאד הטענות נגדם
ואחד גם קיבל אזהרה מהרשות לני''ע וגם נחקר
והם מפרסמים שם בלי סוף
וכבר כמה שנים שהטענות ידועות ויש להם מספיק סיבה וזמן לבדוק את זה.
נראה לי מינימום של אנושיות, שיהיה אכפת להם מהקוראים שלהם שנופלים בפח של נוכלים.
ומינימום של ישרות טבעית, לא לשתף פעולה עם נוכלים.
ולא זו בלבד שהם מפרסמים אותם, המסר שלהם הוא הרבה מעבר לפרסומת
זה אמירה שמדובר באנשים נאמנים ומאנ''ש, דבר שגורם לנפילה של הרבה יותר אנשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אנשים יקרים:
אין צורך לפנות לחברות שמבטיחות מיצוי זכויות
במידה וקיימת לקות או מחלה או נכות, אתם תקבלו את מה שמגיע לכם בקלות וגם אם לא קחו עורך דין שמבין בנושאים הללו ולא חברות.
- די כבר לפנות לחברות האלו - זה סתם עושק,
(מהיכרות מעמיקה..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אנשים יקרים:
אין צורך לפנות לחברות שמבטיחות מיצוי זכויות
במידה וקיימת לקות או מחלה או נכות, אתם תקבלו את מה שמגיע לכם בקלות וגם אם לא קחו עורך דין שמבין בנושאים הללו ולא חברות.
- די כבר לפנות לחברות האלו - זה סתם עושק,
(מהיכרות מעמיקה..)
מהיכרות אישית, ישנם אנשים רבים שלא יודעים מאיפה להתחיל, הם יודעים שמגיע להם זכויות , אבל הם רק שומעים על דחיות וועדות מפחידות של הביטוח לאומי, וזה גורם להם או להתייאש או לפנות לחברות מעין אלו.
חבל שלא קם איזה ארגון חסד אמיתי, שיפעיל עשרות נציגים שלא יקבלו על פי אחוזים בכלל, אלא יקבלו משכורת על בסיס שעות עבודה, הם יתנו בדיוק את המענה של החברות האלו מתוך רצון כנה לעזור לנזקקים לכך.
בטוחני שכשהם יגייסו תרומות להקמת האירגון רבים ישמחו להיות שותפים ליוזמה כזו.
אשרי מי שיפעל בעניין זה.
[אמנם ישנם כמה אנשי חסד ומענה בעיריות מסוימות שמנסים לתת מענה, אך הם לא מצליחים להתחרות באמת בחברות הענקיות האלו, שמעתי מפי גורמים מוסמכים בעיריית בני ברק לפני כמה חודשים שאמור לקום גוף כזה לטובת תושבת בני ברק, ואו שזה בסוף לא קם, או שזה קם ברמה נמוכה ולא שומעים עליהם...]
ובנוסף אולי חברי הכנסת יעשו סוף לטירוף של הביטוח לאומי בוועדות לא אנושיות בכלל! הם גורמים לכך שאין לאנשים ברירה, אלא לעגל פינות וכדו' חבל! אנשים משלמים במיטב כספם לביטוח לאומי בדיוק בשביל המצבים האלו, ובדיוק כשמגיעים לכך יש את כל התירוצים בעולם לא לתת את מה שמגיע. כל מי שיברר עם מישהו שהיה בוועדות הרפואיות ישמע בחלחלה את אופן הבדיקות שממש לא מנוהלות ברמה אנושית ומתחשבת. [כמובן שישנם רמאים והביטוח לאומי מנסה להוריד אותם, אך זה לא הפיתרון!]
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
ההתנהלות של אחת מהחברות האלה מנסיון מר מאוד, היא פחות או יותר כך:
תחתום על חוזה, מכאן ואילך תעשה מה שאתה חושב שיכול לגרום לך להצליח בועדות
אין לנו איך לעזור לך, רק אבוי לך אם לא תתן לנו את החלק שלנו.......:cry::cry::cry:
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אולי הסיבה שלא מצליחים לקום ארגונים כאלו כי החברות פוחדות על הכסף שלהם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
יש גם תחנת רדיו חרדית שמפרסמת אותם המון ונותנת להם שעות שידור.
אישית יש לי נסיון טוב איתם בשירות ובזמינות.(אצלי ספציפית לא הצליחו להוציא קצבה ולכן לא גבו כלום.)
בסך הכל היו טובים..נתנו עיצות טובות. אבל בהחלט יכולתי לעשות זאת לבד אפילו טוב יותר ואולי להצליח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
חבל שלא קם איזה ארגון חסד אמיתי, שיפעיל עשרות נציגים שלא יקבלו על פי אחוזים בכלל, אלא יקבלו משכורת על בסיס שעות עבודה, הם יתנו בדיוק את המענה של החברות האלו מתוך רצון כנה לעזור לנזקקים לכך.
אגודת ישראל מפעילה "קו חם" שבו יושבים מומחים שמלווים בחינם את כל מי שפונה ומבקש.
אני אישית נעזרתי בהם המון!
בהצלחה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה