עזרה יובש בעור של תינוק

  • הוסף לסימניות
  • #21
כמו מה למשל?
מתעניינת בהמלצות.
כתבתי הבתחלה
אני ממליצה על א-דרמה A-DERMA קצת יקר
יש עוד משחה משמנים טבעיים שיצא לי לנסות זה נקרא "אסתר" ונמכרת אצל פרטיים בבית
בניין הקרמיים לדעתי המחיר די קובע על האיכות -כך ראיתי , משחה איכותית שיש בה מרכיבים טובים תעלה יותר אין מה לעשות:( זה המציאות
הבן שלי עם אטופיק דרמטיטיס ועברתי איתו הרבה נסיונות של קרמים שונים ומשונים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
א-דרמה מכיל נפט, בדיוק כמו שאקווה קרם מכיל נפט.
כל משחה וכל קרם מכילים פרפין או וזלין, למעט מוצרים אורגניים 'אמיתיים' בודדים בשוק.
(לא בטוח שפרפין ווזלין אינם בריאים בגלל זה)

על משחת אסתר לא יצא לי לשמוע.
אשמח להכיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בניין הקרמיים לדעתי המחיר די קובע על האיכות -כך ראיתי , משחה איכותית שיש בה מרכיבים טובים תעלה יותר אין מה לעשות:( זה המציאות
הבן שלי עם אטופיק דרמטיטיס ועברתי איתו הרבה נסיונות של קרמים שונים ומשונים..
הזולים יודעים לעשות את העבודה החשובה והבסיסית: לבנות לעור שכבת הגנה.
היקרים באמת נותנים ערך מוסף: חלקם עם פרוביוטיקה, חלקם עם חומר אנטיספטי, חלקם בתוספת אבץ או שבולת שועל או מנגן...
מסכימה איתך ששווה להשקיע ביקרים (גם אצלי אטופיים), חשוב שמי שלאיכוללהרשות לעצמו פעמיים ביום קרם יקר, שידע שגם קרם זול עושה את החלק הכי חשוב בעבודה - בניית שכבת הגנה לעור.
(עריכה:
קרם זול או יקר, ובלבד שיותאם לעור אטופי, ללא בושם. עדיף מאד ללא sls ופראבנים.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
א-דרמה מכיל נפט, בדיוק כמו שאקווה קרם מכיל נפט.
כל משחה וכל קרם מכילים פרפין או וזלין, למעט מוצרים אורגניים 'אמיתיים' בודדים בשוק.
יכול להיות בהחלט, השאלה מה עוד ... מה נספג בעור
משחה לא איכותית חונקת את העור ...את הנקבוביות
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
יכול להיות בהחלט, השאלה מה עוד ... מה נספג בעור
משחה לא איכותית חונקת את העור ...את הנקבוביות
את מאה אחוז צודקת.
באמת מאד חשוב לקנות קרמים מפוקחים מקו ייצור בטוח.
(דווקא 'טבעיים' עלולים להיות בעייתיים, כי הם מיוצרים בלי פיקוח)
אקווה קרם הוא רפואי בסיסי, מהבחינה הזו לא נופל מהיקרים ממנו, אלא שאין לו את התוספות שיש להם.
למשל, בא-דרמה יש שיבולת שועל, בליפיקאר פרוביטיקה, וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
רופאת עור אמרה שיש לתינוק שלנו אטופיק :(
היא אמרה למרוח שמן קוקוס אורגני ועל האדמימות למרוח EPICAREM
להמשיך עם הבלנאום באמבטיה
ואולי לשנות תזונה

מוסטלה לא עזר כלום

עכשיו הוא אוכל סימילאק
האם כדאי לשנות למטרנה אקסטרא קייר (יכול להיות שההרעה החלה לאחר שעברנו לסימילאק מסיבות של עיכול)?
או שעדיף כבר לנסות מטרנה צמחית, כי אולי החלבי בעייתי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
גם הילדון שלי אטופי, מוסטלה ממש לא עוזר.
המליצו לי על קרם לחות שיבולת שועל של דר פישר - עוזר מאד כרגע העור שלו ממש חלק, אבל אני חייבת למרוח לו כל כמה שעות, משהו כמו פעמיים שלש ביום (פעמיים מריחה דלה, רק על אזורים שנראים לי זקוקים ופעם אחת ביום - אחרי המקלחת - מריחה יסודית על כל הגוף)
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
קנינו את השיבולת שועל ולא עזר בכלל בכלל
אבל לא מרחנו כל כמה שעות
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
ממליצה על ליפיקאר
מורחת לבני האטופי אחרי כל מקלחת וזה מונע בוודאות
היו יומיים שלא מרחתי לו והוא ישר התחיל להפצע
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
איפה משיגים את הליפיקאר?
כמה יקר?
אטופיק יכול לעבור אחרי כמה שנים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
גם לנו עזר אקווה קרם.
ונראה לי שהוא זול פשוט כי זה קרם בסיסי שהקופה מסבסדת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
רופאת עור אמרה שיש לתינוק שלנו אטופיק :(
היא אמרה למרוח שמן קוקוס אורגני ועל האדמימות למרוח EPICAREM
להמשיך עם הבלנאום באמבטיה
ואולי לשנות תזונה

מוסטלה לא עזר כלום

עכשיו הוא אוכל סימילאק
האם כדאי לשנות למטרנה אקסטרא קייר (יכול להיות שההרעה החלה לאחר שעברנו לסימילאק מסיבות של עיכול)?
או שעדיף כבר לנסות מטרנה צמחית, כי אולי החלבי בעייתי?
יש כאן בעלי ניסיון במשחות הנ"ל ו/או בשינוי תזונה דומה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
ממליצה מאד על רופא העור ד"ר אפרים שגיא מביה"ח משגב לדך בי-ם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
עוד מידע על ד"ר אפרים שגיא.


דר' אפרים שגיא

רופא מומחה למחלות ילדים ומחלות עור.
רופא ראשי בבית החולים הדסה עין כרם ויועץ למחלות העור של בית החולים שערי צדק.
סיים את לימודי הרפואה בבית הספר לרפואה של הדסה עין כרם.
תושב מבשרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני מתייעצת לגבי תינוקת בת חודשיים.
התחיל לפני שבוע כמו יובש בראש, עיגולים לבנים כאלו.
וכן מעל הגבות קצת
הידיים וההרגליים ושאר הגוף בסדר, תודה להשם.
אני רוחצת אותה עם אל סבון של גונסוס ובייבי כיף.

התור לרופא עור רחוק עוד חודשיים.
ניסיתי באמבטיה שמן תינוקות לא עוזר.

מה העצות??
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לא נראה לי שיש מה לדאוג
קורה לרוב התינוקות הקילופים האלו בראש
אפשר עם שמן זית למרוח ואז להוריד אותם עם מסרק או פשוט להתעלם וזה עובר עד גיל 4 חד'
עד התור לרופא זה כבר יעבור...
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
תוד
לא נראה לי שיש מה לדאוג
קורה לרוב התינוקות הקילופים האלו בראש
אפשר עם שמן זית למרוח ואז להוריד אותם עם מסרק או פשוט להתעלם וזה עובר עד גיל 4 חד'
עד התור לרופא זה כבר יעבור...
תודה!
חשבתי אם זה אטופיק אני רוצה לתפוס את זה מוקדם..
מעל הגבות זה מפריע ליותר וליד האזניים.
אבל אני חושבת שבראש אין מה למרוח הרי.
אבל אם את אומרת ככה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
תוד

תודה!
חשבתי אם זה אטופיק אני רוצה לתפוס את זה מוקדם..
מעל הגבות זה מפריע ליותר וליד האזניים.
אבל אני חושבת שבראש אין מה למרוח הרי.
אבל אם את אומרת ככה..
באתי בסוף בלי לקרוא את כל הדיון.
בראש משתמשים בשמפו טיפולי, ובמקרה הצורך מורחים.
מעל הגבות ומאחורי האוזניים זה לא "ראש", בהחלט מורחים מה שצריך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
באתי בסוף בלי לקרוא את כל הדיון.
בראש משתמשים בשמפו טיפולי, ובמקרה הצורך מורחים.
מעל הגבות ומאחורי האוזניים זה לא "ראש", בהחלט מורחים מה שצריך.
מה צריך למרוח לדעתך?
ומה הכוונה שמפו טיפולי? איזה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה