- הוסף לסימניות
- #21
אני בעד שביתה. חייבים לעשות את זה
גם מי שלא מפסיד הרבה מהגזירה, חייבים שתהיה לנו אמירה
לגבי הפגנה, אם תעשו חשבון, לא נראה לי שזה מספיק אנשים. גם אם כל מי שנפגע מהגזירה יגיע יחד עם משפחתו, זה לא יהיה שווה כותרת בעיתון. "אלפי הורים מפגינים" – לא נשמע מרשים במיוחד.
השבתה של חלקים ממערכת החינוך החילונית [בעיקר מעונות] על ידי אנשי צוות חרדים אפשרית ויעילההנקודה הכי חזקה של הציבור החרדי זה שיש בו נשים שעושות עבודות שחשובות להמון אנשים בשכר זול
כמו מורות ומטפלות מטפלת אחת שלא הגיעה משביתה 14 אנשים מורה שלא הגיעה השביתה 45 אנשים
אם מוצאים עבודות חלופיות לחלק מהן יש לזה השלכה מטורפת
בפרט שאפשר למקד את זה לעיר אחת
אגב היו דברים דומים בהיסטוריה כשהוטל חרם על נמלה של העיר אנקונה
והאפקט של הוא גדול לפחות פי 10 ממספר השובתים והוא גם סוג של עין תחת עין
נערך לאחרונה ב:
הנושאים החמים