דרוש מידע רישום עונג יו"ט תשפ"ה

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #81
כולם מדברים מזה

עטפו 3 קונטינרים מלאים של בשר בנילונים עם עמילן
ובגלל זה פסלו את זה
הזוי!
מעניין מי אחראי על הפשלה
ומי ישלם על זה את המחיר (מלבד הצרכנים)
גם לי מאוד מציק את ההתנהגות הזאת
נכון שזה קצת קשה, אבל אי אפשר לבוא בדרישות. הוא לא חייב לך כלום...
זה בעיקרון ארגון שמיועד לציבור מסוים ואיכשהו זה יצא מכלל שליטה
בהפגנות מכפישים אותם ואז מגיעים אליו בהתחנחנות לחלוקת קמחא
אז אם אתה רוצה לתפוס טרמפ- כן, לך תחפש את ר' אפרים במנחמעריב ותבקש ממנו להרשם
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
הגשנו לר שטרן טפסים ביום ראשון ועדיין בקו אומרים שאנחנו לא רשומים.
צריך ללכת אליו פעם נוספת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
יש רישום מסודר דרך גבאי השכונות.
וכל מי שאיחר או לא רשום וכו' וכו' (או לא שייך לקהילה מסוימת) צריך לכתת רגליו למאה שערים ולחפש את שטערן
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
אין 4 ק"ג
זה בסביבות 3 קילו (יכול להיות פחות יכול להיות יותר)
עד השנה הוא היה מחלק עם הרבה אחוזים שומן
שנה שעברה כולם בשכונה שלי קיבלו 4 קילו
שומן גם עולה כסף
וכתבתי מפורש שאני לא לוקח אחריות על קיצוצים
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
יש רישום מסודר דרך גבאי השכונות.
וכל מי שאיחר או לא רשום וכו' וכו' (או לא שייך לקהילה מסוימת) צריך לכתת רגליו למאה שערים ולחפש את שטערן
לא נכון וזהו. אולי בשכונות מסוימות מאוד ברוב השכונות בירושליים זה לא ככה. (אני לפני שהלכתי בדקתי....)
אגב אפילו אם זה נכון זה סוד שנשמר עד לרגע זה. וכולם פה כתבו ובצדק שצריך לפגוש אותו אישית.
ג. סתם שאלה הליטאים נקראים קהילה מסויימת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
אני פשוט בהלם!!
רכניץ לא נתן לו חד פעמי!!!
כל מי שמקבל מהחלוקה של שטרן רואה מה כתוב על הקרטונים ויודע שזה לא בחינם הכיתוב...
{על המיץ ענבים אם אני זוכר נכון יש מישהוא אחר...}
לפחות חמש שנים ברצף שהוא מממן שמונים אחוז!!(מאז הקורונה כמדומה)
זה הסיבה שנציג הקרן עומד בחלוקה...
אבל גם לפני זה מאז שאני ילד הכתבות על החלוקה הם לא בדר איד ודר וואך או בהעדה אלא כתבות יח"ץ משומנות במשפחה ודומיו. בכל השפות כאשר המטרה היא כמובן התורמים שלא מנויים לעתון העדה.
וזה לא רק רכניץ כמובן. יש שם הרבה תורמים ליטאים
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
צריך ללכת אליו פעם נוספת?
חכה עוד קצת
יש עומס נורא על המערכת
אם תוכל לדייק כי בסאטמאר הוא לא היה ביום ראשון רק בשני
ולגוש"ע אני ראיתי ביום שני את ערימת הטפסים זה היה נראה יותר מ-600 רק לאותו יום ורק באותן שתי שעות
חכה עוד קצת עד שאולי תקבל צינתוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
אם נרשמתי אצלו בסאטמער איך אני מקבל את הכרטיס והאם צריך כרטיס או שמספיק הרישום ושהוא אמר שזה מאושר?
אשמח מאוד למידע בנושא!
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
במודיעין עילית יש חלוקה שקשורה לקרן רכניץ
וכבר לפני שנתיים מי שקיבל מר' אפריים שטרן לא קיבל בחלוקה של ק"ס
כי יש סנכרון של רכניץ

אבל החלוקה של ר' אפריים הרבה יותר שווה
בק"ס זה חלוקה של ארגז עופות וקילו ענבים...
אצל ר' אפריים זה כל טוב מצריים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
כמה דברים שחשוב לציין:
אפרים שטרן מתפלל בדרך כלל בבית המדרש סאטמער יואל בשחרית, וכן במנחה בזמן ר"ת, ואפשר לפגוש אותו שם.
לשטרן יש ויזה שחורה לכניסה לארה"ב, ולכן כשהוא טס, זה לרוב למדינות אירופה ולמספר ימים בודדים בלבד.
ארגון "עונג שבת ויום טוב" פועל כבר כ-30 שנה במתכונת שכולם מתקבלים בו ספרדים, ליטאים, חסידים וקנאים.
הרב רכניץ הצטרף למעגל התורמים רק בשנים האחרונות, ועל כך בהחלט מגיעה לו תודה. חשוב לציין ששטרן אינו יודע למי הוא נותן סיוע, אין לו מושג אם האדם שעומד מולו משתייך לזרם זה או אחר, בין אם הוא עצניק, ליטאי פשוט, חסיד או קנאי. לכן, לא הוגן להפוך את הנושא הזה לחלק מהדיון.
יש גם את החלוקה של "טוב וחסד" של שישא מתו"א, ששולח בעין יפה חבילות לחג מכובדות מאוד למשפחות ברוכות ילדים עד הבית. מדובר בסיוע משמעותי, אני לא יודע אם אפשר עדיין להירשם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
כמה דברים שחשוב לציין:
אפרים שטרן מתפלל בדרך כלל בבית המדרש סאטמער יואל בשחרית, וכן במנחה בזמן ר"ת, ואפשר לפגוש אותו שם.
לשטרן יש ויזה שחורה לכניסה לארה"ב, ולכן כשהוא טס, זה לרוב למדינות אירופה ולמספר ימים בודדים בלבד.
ארגון "עונג שבת ויום טוב" פועל כבר כ-30 שנה במתכונת שכולם מתקבלים בו ספרדים, ליטאים, חסידים וקנאים.
הרב רכניץ הצטרף למעגל התורמים רק בשנים האחרונות, ועל כך בהחלט מגיעה לו תודה. חשוב לציין ששטרן אינו יודע למי הוא נותן סיוע, אין לו מושג אם האדם שעומד מולו משתייך לזרם זה או אחר, בין אם הוא עצניק, ליטאי פשוט, חסיד או קנאי. לכן, לא הוגן להפוך את הנושא הזה לחלק מהדיון.
יש גם את החלוקה של "טוב וחסד" של שישא מתו"א, ששולח בעין יפה חבילות לחג מכובדות מאוד למשפחות ברוכות ילדים עד הבית. מדובר בסיוע משמעותי, אני לא יודע אם אפשר עדיין להירשם.
הפרט שאני יודע לגבי חלוקה של טוב וחסד זה שמקבלים רק מ-8 ילדים ואילך, בספק גדול אם ניתן עדיין להירשם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
במודיעין עילית יש חלוקה שקשורה לקרן רכניץ
וכבר לפני שנתיים מי שקיבל מר' אפריים שטרן לא קיבל בחלוקה של ק"ס
כי יש סנכרון של רכניץ
יש חלוקה של הרב קסלר שכל מי שיש לו 3 ילדים מקבל.
לפני שנתים קרן רכניץ דרשו סנכרון בכל הארץ. וזה זכותו.
(אגב קרן רכניץ נותן כמעט לכל החלוקות הגדולות בריכוזים החרדים)
שנה שעברה הרב שטרן דרש לבטל את הסנכרון.
אבל החלוקה של ר' אפריים הרבה יותר שווה
בק"ס זה חלוקה של ארגז עופות וקילו ענבים...
בק"ס מחלקים 3 ק"ג מצות מכונה או 2 יד. קילו בשר מיץ ענבים ובעבר היה גם עופות שנתרמו ע"י ארגון משמחי לב.
והרוב מגיע מרכניץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
שנה שעברה הרב שטרן דרש לבטל את הסנכרון.
אני שמעתי מאחד התורמים הגדולים של הרב אפרים שטערן,
שבתקופה הטובה של משמחי לב הם ביקשו בינכרון עם עונג שבת ויו"ט, כדי שלא יהיו משפחות שיקבלו פעמיים ומשפחות אחרות שלא יקבלו כלום,
הרב שטערן שאל את ראב"ד העדה החרדית הרה"ג ר' ישראל יעקב פישר זצ"ל שפסק לו שאסור לו להעביר שמות לסנכרון.
 
הפרט שאני יודע לגבי חלוקה של טוב וחסד זה שמקבלים רק מ-8 ילדים ואילך, בספק גדול אם ניתן עדיין להירשם.
למי ששאל בהודעה פרטית איך ניתן להירשם ואם עדיין ניתן, יש מס' טלפון רשמי שבו אפשר להירשם במענה אוטומטי אך אין לי מושג אם עדיין אפשר ובנוסף אומרים במענה הממוחשב שהרישום לא מחייב שיתקבל אישור לתמיכה. הטלפון הוא -023137978. בהצלחה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה