התייעצות סקר מה לדעתכם תהיה העיר החרדית הבאה ?

לא נראה לי ששתי מליארד השקלים של תקציב עיריית בני ברק הולך לבעלי תארים...
וד''ל
השחיתות בעיריית בני ברק לא יותר גדולה מאשר בעיריות אחרות, היא רק נמצאת יותר בפוקוס.

ואני אומר את זה מידיעה ולא מסברות כרס.
 
לא נראה לי ששתי מליארד השקלים של תקציב עיריית בני ברק הולך לבעלי תארים...
וד''ל
אתה מערבב בין תפקיד מנהלי מקצועי לבין סתם עובד או נבחר ציבור.
2 מיליארד זה נכראה התקציב הכללי של בני ברק ולא של משכורות, וודאי לא משכורות של עובדים מנהליים מקצועיים
 
אתה מערבב בין תפקיד מנהלי מקצועי לבין סתם עובד או נבחר ציבור.
2 מיליארד זה נכראה התקציב הכללי של בני ברק ולא של משכורות, וודאי לא משכורות של עובדים מנהליים מקצועיים
סתם לידיעה, ראיתי תלוש משכורת של יועץ משפטי של אחת העיריות בארץ (יועץ משפטי הוא מחמשת הבכירים שמקבליםאת השכר הגבוה יותר) והוא מקבל כ 50,000 ברוטו, נטו נשאר לו 25
אז מכאן ועד 2 מיליארד...
 
לא הענין של התקציב כאן, העניין הוא חוק ואכיפה.
בשום עיר חילונית/ מעורבת לא תקום בוקר אחד ותראה שהשכנים מהבנין הסמוך הרחיבו את הבנין שלהם פי שניים!!!
וזה עובר בשקט.
(הבנין הנ"ל ברחוב של העירייה)
 
כוונתי למשפחות נוספות
נכון אבל מה לעשות שהחוקים העירוניים במדינה הותאמו בעיקר למשפחות קטנות
זה כמו ששמן ילבש בגדים של רזה
זה פשוט לא יעבוד הוא יהיה חייב להרחיב..
גם היחידות זה ההרחבות..
ולא אין סיכוי שהמדינה תתכנן באמת מותאם לחרדים
 
סתם לידיעה, ראיתי תלוש משכורת של יועץ משפטי של אחת העיריות בארץ (יועץ משפטי הוא מחמשת הבכירים שמקבליםאת השכר הגבוה יותר) והוא מקבל כ 50,000 ברוטו, נטו נשאר לו 25
אז מכאן ועד 2 מיליארד...
בבני ברק את השכר הגבוה מקבל מנהל המשחטה העירונית...
זה מופיע שחור על גבי לבן בדו''ח של העירייה
אתה מחפש עבודה אולי במשחטה הזאת?
 
נכון אבל מה לעשות שהחוקים העירוניים במדינה הותאמו בעיקר למשפחות קטנות
זה כמו ששמן ילבש בגדים של רזה
זה פשוט לא יעבוד הוא יהיה חייב להרחיב..
גם היחידות זה ההרחבות..
ולא אין סיכוי שהמדינה תתכנן באמת מותאם לחרדים
מעניין איך גרים חרדים בירושלים
 
ולא אין סיכוי שהמדינה תתכנן באמת מותאם לחרדים
ולכן צריך להתפרע בבניה בכל עיר חרדית??
ודרך אגב, תוספות הבניה המופרעות משמשמות כמקור הכנסה נוסף - יחידות להשכרה, לא לתוספת מגורים למשפחות ברוכות.
 
ולכן צריך להתפרע בבניה בכל עיר חרדית??
ודרך אגב, תוספות הבניה המופרעות משמשמות כמקור הכנסה נוסף - יחידות להשכרה, לא לתוספת מגורים למשפחות ברוכות.
אה, ברור. הן מכניסות כסף כשהן ריקות.

אם הייתם קולטים את ממדי התופעה, לא הייתם רוצים להיות בזוועה שהיתה אילולא קורת הגג הבסיסית הזו שהיום, גם משפחות ברוכות + מצטופפות בהן.

עד שמשפחות לא יגורו ברחוב אנשים לא יקלטו את היקפי מצוקת הדיור החרדית.
 
לא הענין של התקציב כאן, העניין הוא חוק ואכיפה.
בשום עיר חילונית/ מעורבת לא תקום בוקר אחד ותראה שהשכנים מהבנין הסמוך הרחיבו את הבנין שלהם פי שניים!!!
וזה עובר בשקט.
(הבנין הנ"ל ברחוב של העירייה)
בני ברק זו העיר היחידה במדינת ישראל (להוציא יו"ש) שהמצב הוא ככה ולכן באמת הרשות לאכיפה במקרקעין הגיעה.
חוץ מזה בשאר הערים החרדיות (אלעד, בית שמש, רכסים, טלזסטון וכו') המצב הוא כמו בכל הערים בישראל.
לידיעתך יש גם איזה שופט שהתפרסם עליו שהרחיב את הבית שלו ללא אישורים...
בכל אופן נראה לי כדאי לחזור לענייננו.
 
אה, ברור. הן מכניסות כסף כשהן ריקות.

אם הייתם קולטים את ממדי התופעה, לא הייתם רוצים להיות בזוועה שהיתה אילולא קורת הגג הבסיסית הזו שהיום, גם משפחות ברוכות + מצטופפות בהן.

עד שמשפחות לא יגורו ברחוב אנשים לא יקלטו את היקפי מצוקת הדיור החרדית.
באיזה עיר יש יחידות ריקות
בבית שמש זה מצרך מבוקש מאד
ומבחינת הגיון כלכלי אין סיבה שבמרכז זה יהי ריק, אם מחירי השכירות מרקיעי שחקים, ברור שיעדיפו יחידות, וגם אם בעל יחידה צריך להוריד 500 שח בשביל להשכיר, זה עדיין סופר משתלם מבחינת תשואה כמה עולה לבנות יחידה נניח 300,000 שמקבלים שכירות נניח 3000, תשואה מטורפת וגם נקי ממס...
 
באיזה עיר יש יחידות ריקות
בבית שמש זה מצרך מבוקש מאד
ומבחינת הגיון כלכלי אין סיבה שבמרכז זה יהי ריק, אם מחירי השכירות מרקיעי שחקים, ברור שיעדיפו יחידות, וגם אם בעל יחידה צריך להוריד 500 שח בשביל להשכיר, זה עדיין סופר משתלם מבחינת תשואה כמה עולה לבנות יחידה נניח 300,000 שמקבלים שכירות נניח 3000, תשואה מטורפת וגם נקי ממס...
כתבתי בציניות על הטענה שהיחידות הן רק מקור הכנסה בלי להקל על מצוקת הדיור.
 
כפי הנראה העיר שלא מוגדר היום כחרדית ובעשור הקרוב זה יתווסף לרשימה הוא נוף הגליל
 
אה, ברור. הן מכניסות כסף כשהן ריקות.

אם הייתם קולטים את ממדי התופעה, לא הייתם רוצים להיות בזוועה שהיתה אילולא קורת הגג הבסיסית הזו שהיום, גם משפחות ברוכות + מצטופפות בהן.

עד שמשפחות לא יגורו ברחוב אנשים לא יקלטו את היקפי מצוקת הדיור החרדית.
אם היחידות לא היו קיימות הפריפריה הייתה פורחת ממזמן
 
נערך לאחרונה ב:
אה, ברור. הן מכניסות כסף כשהן ריקות.

אם הייתם קולטים את ממדי התופעה, לא הייתם רוצים להיות בזוועה שהיתה אילולא קורת הגג הבסיסית הזו שהיום, גם משפחות ברוכות + מצטופפות בהן.

עד שמשפחות לא יגורו ברחוב אנשים לא יקלטו את היקפי מצוקת הדיור החרדית.
אתה שם לב מה הטענה שלך?
מחר אני וכל משפחתי באים לגור בחדר מדרגות בקומה שלך.
אתה יודע איזה תועלת זה למצוקת הדיור...
נו באמת
 
ממש לא,
רק שאני מכיר תגובות שלך על ערים אחרות בדרום שגם שם סתם הפחדת אנשים, לכן הגבתי ש - או שתסביר ותוכיח או שאל תכתוב
מי שלא מבין -לא רוצה להבין -ומה יעזור הסבר-תברר אצל אנשי המקום חלקם יסבירו לך
כמובן תלוי את מי תשאל-זה בסדר הבנתי שהפריע לך בערים אחרות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה