דרוש מידע מותר למעון לא להכניס ילד שמגיע באיחור?

  • הוסף לסימניות
  • #2
ברור שאסור
רק מה יש לך לעשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מתענינת
מותר למעון לא לקבל ילד שהגיע פעם ראשונה באיחור רציני ב10:45?
והאם יש להם את האופציה לומר שאם הילד לא ירדם יבקשו לקחת אותו?
במעון שאני שולחת מבקשים תשלום על ילד שהגיע מאוחר ולא נרדם, לא מבקשים לקחת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
במעון שאני שולחת מבקשים תשלום על ילד שהגיע מאוחר ולא נרדם, לא מבקשים לקחת.
זה נשמע רעיון טוב
עניין אותי לדעת את החוקים היבשים
כי במעון עשו פרצופים לקבל אותו ואמרו שאם לא ירדם ישלחו אותו חזרה
וזה אחרי שאתמול לא שלחתי בגלל שקם מאוחר
מעון טוב בסה"כ
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מה את מצפה שיעשו איתו? הוא רק קם והילדים האחרים עוד שעה הולכים לישון.
את מצפה מהמטפלת שתותר על ההפסקה שלה? 100 שוקולדים ומתנות לא יפצו אותה על תחושת הניצול שלקחת לה את ההפסקה שהיא כל כך מחכה לה... אצלינו המטפלת הולכת לישון עם הילדים. זה באמת נשמע לי לא פיר שהיא תצטרך לעשות קיטנה עכשיו לילד שישן כל הבקר. סדר היום במעון הוא קפדני. לטוב ולמוטב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מה את מצפה שיעשו איתו? הוא רק קם והילדים האחרים עוד שעה הולכים לישון.
את מצפה מהמטפלת שתותר על ההפסקה שלה? 100 שוקולדים ומתנות לא יפצו אותה על תחושת הניצול שלקחת לה את ההפסקה שהיא כל כך מחכה לה... אצלינו המטפלת הולכת לישון עם הילדים. זה באמת נשמע לי לא פיר שהיא תצטרך לעשות קיטנה עכשיו לילד שישן כל הבקר. סדר היום במעון הוא קפדני. לטוב ולמוטב.
מבינה אותך, אבל חושבת שבאופן חד פעמי יש אפשרות להתחשב
שתהיה עם הפלא ותתן לו לשחק בצד...
אגב מה זה אומר מטפלת הולכת לישון? ומי משגיח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
סורי.
אבל לפעמים אני חושבת שאנחנו יורדים מהפסים.
מעון קיים כדי לשמור על המתוקים שלנו ללא תנאי. (כמובן לא כשהם חולים...)
וזה שהשתרש המנהג שהמטפלות יושנות עם הילדים, דרוש תיקון מיידי.
ומה יהיה כאשר יקרה לאחד הילדים משהו, מי יקח אחריות.
וחוצמזה, למה שאמא שבן או בת שלה קמו מאוחר כי היה אתמול שמחה משפחתית, למשל, תפסיד.
בדיוק לזה נועד המעון. ובבקשה לא לנרמל את ההנחות שעושים למטפלות בעבודה.
וח"ו, שלא יתפרש שאני לא מפרגנת להן. אבל פשוט זו העבודה שלהן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אין כזה דבר.
ולקחת עוד כסף על ילד שלא נרדם?! הזיה.

ואם הגיע כרגיל ולא נרדם? מה זה הדברים האלה.....
תביני את הצד שלהם....
המטפלות נחות בשעתיים האלה שהילדים ישנים אם יש ילד שהגיע מאוחר כי ישן בבוקר לגיטימי לבקש כסף וסה"כ ביקשו 20 ש"ח (שבמקרה הטוב זה חצי ממשכורת שעתית למטפלת....)
אם הגיע כרגיל ולא נרדם כשזה חד פעמי הם עוברות את זה בשקט אבל כשזה הולך ונשנה ברור שמדברים עם האמא ובודקים אם יש משהו לעשות או שצריך מסגרת אחרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מבינה אותך, אבל חושבת שבאופן חד פעמי יש אפשרות להתחשב
שתהיה עם הפלא ותתן לו לשחק בצד...
אגב מה זה אומר מטפלת הולכת לישון? ומי משגיח?
מה הכונה עם הפלא? ואם הטלפון שלה כשר?
לא כל ילד ישחק יפה בצד. ואם לא מתאים לה אז טבעי שזה יעורר אצלה תחושות לא נעימות. גם אם בסוף בכורח הנסיבות זה בדיוק מה שתעשה. כי לא הותרתם לה ברירה.

היא הולכת לישון עם הילדים במזרון לידם והיא משגיחה עליהם כמו שאני משגיחה על ילדי מתוך שינה.
בכל מקרה זה מעון יש עוד אנשים שמסתובבים. אבל אני מניחה שאם ילד יבכה היא תהיה הראשונה להתעורר (ולא המנהלת בחדר ליד) פשוט כי אינטרס שלה שלא יעירו לה את כל הקבוצה כשעוד לא הגיעה השעה...
מבחינתי זה בסדר גמור, שמחה שהיא נחה ותקום איתם רעננה יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
טוב, קבלו ביטול:)
התכתבתי עם המנהלת והיא כתבה לי שאין הגבלת קבלה בבוקר.
פשוט פחות עדיף בשביל הילד, וזה זמן נקיון והפסקה למטפלות
ואם הוא לא ירדם יעסיקו אותו---
כנראה עשו בהגעה קצת פרצופים לבעלי כדי שלא יקרה שוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מתענינת
מותר למעון לא לקבל ילד שהגיע פעם ראשונה באיחור רציני ב10:45?
והאם יש להם את האופציה לומר שאם הילד לא ירדם יבקשו לקחת אותו?
כמטפלת במעון יכולה להגיד שאצלנו המנהלת אומרת להורה שהביא אחרי 10 שאם הילד לא ירדם צהריים , ההורה יצטרך לקחת אותו בין 12 וחצי ל2.
כי מבחינתך זה אולי חד פעמי אבל חד פעמי כפול 11 ילדים זה כבר נהפך לבסיס יומי.
המטפלת לא בהפסקה כל הזמן הזה, היא מנקה את הכיתה מארגנת יצירות ליום המחר, אוכלת וקצת נושמת.
אם המטפלת תשמור כל יום גם על ילד ער היא תפרוש!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מה הכונה עם הפלא? ואם הטלפון שלה כשר?
לא כל ילד ישחק יפה בצד. ואם לא מתאים לה אז טבעי שזה יעורר אצלה תחושות לא נעימות. גם אם בסוף בכורח הנסיבות זה בדיוק מה שתעשה. כי לא הותרתם לה ברירה.

היא הולכת לישון עם הילדים במזרון לידם והיא משגיחה עליהם כמו שאני משגיחה על ילדי מתוך שינה.
בכל מקרה זה מעון יש עוד אנשים שמסתובבים. אבל אני מניחה שאם ילד יבכה היא תהיה הראשונה להתעורר (ולא המנהלת בחדר ליד) פשוט כי אינטרס שלה שלא יעירו לה את כל הקבוצה כשעוד לא הגיעה השעה...
מבחינתי זה בסדר גמור, שמחה שהיא נחה ותקום איתם רעננה יותר.
לא רלוונטי
אבל אני ממש לא הייתי מוכנה שהמטפלת תישן בזמן הזה!
היא לא אמא של הילד
וזה שאנחנו ישנות עם הילדים זה רק בגלל שאנחנו האמהות והשינה שלנו קלה בגלל זה
ואני הכי מפרגנת למטפלות המדהימות! ולכן נדיר שאשלח מאוחר, ובחיים לט אקח את הילד באיחור!!!
עדיין גם זמן שינה צריך השגחה, ואם היה לה חתונה אתמול והיא גמורה ותישן חזק מידי???
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
חייבת להגיב בתור מי שעבדה פעם במעון והיום גננת.
לא כל המטפלות הולכות לישון! תמיד נשארת לפחות אחת לראות שהכל בסדר.
וכן- זה מאוד לא הוגן לשלוח מאוחר ילד שקם!!! את אומרת חד פעמי, אבל מספיק שכל ילד זה יהיה רק פעם בחודש- לא תהיה להן אף פעם הפסקה.
ושום סכום לא יהיה שווה לה את זה.

ואגב- חוקית גנים ומעונות צריכים להינעל בשעה שמונה, להיפתח כל רבע שעה למאחרים ומתשע אסור לקבל ילדים! זה החוק היבש!
ולפני שתצאו עלי תבדקו את זה. ככה אני יודעת מכל השנים שאני עובדת (אני תמיד מקבלת ילדים אחרי, שלא תחשבו, אבל הפיקוח תמיד אומר שלא לקבל מאוחר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אם הגיע כרגיל ולא נרדם כשזה חד פעמי הם עוברות את זה בשקט אבל כשזה הולך ונשנה ברור שמדברים עם האמא ובודקים אם יש משהו לעשות או שצריך מסגרת אחרת.
אין כזה דבר.
ילד שלא נרדם בצהריים צריך מסגרת אחרת? איפה זה כתוב בחוק?

או שהמעון שאני שולחת אליו נדיר.
היו לי כמה ילדים שעשו בעיות עם השנת צהריים תקופות ארוכות וחוץ מעידכון מה היה איתו כל יום לא קיבלתי שום תלונה מהמטפלות או מההנהלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אין כזה דבר.
ילד שלא נרדם בצהריים צריך מסגרת אחרת? איפה זה כתוב בחוק?

או שהמעון שאני שולחת אליו נדיר.
היו לי כמה ילדים שעשו בעיות עם השנת צהריים תקופות ארוכות וחוץ מעידכון מה היה איתו כל יום לא קיבלתי שום תלונה מהמטפלות או מההנהלה.
מגניב לך!!!!!
תודי לה'
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
ואגב- חוקית גנים ומעונות צריכים להינעל בשעה שמונה, להיפתח כל רבע שעה למאחרים ומתשע אסור לקבל ילדים! זה החוק היבש!
ולפני שתצאו עלי תבדקו את זה. ככה אני יודעת מכל השנים שאני עובדת (אני תמיד מקבלת ילדים אחרי, שלא תחשבו, אבל הפיקוח תמיד אומר שלא לקבל מאוחר)
ואגב עכשיו הגננת אמרה לנו באסיפת אימהות שהן קיבלו הנחיות מהפיקוח שאסור להם לשחרר ילדים לפני 13:30 גם אם ההורים באו לקחת!!! הזוי לחלוטין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
וזה שאנחנו ישנות עם הילדים זה רק בגלל שאנחנו האמהות והשינה שלנו קלה בגלל זה
ואם היא גם אמא?
יש בחדר כ-30 ילדים, 3 מטפלות ועוד כח עזר לא כולן ישנות.
היא ישנה על מזרון דק עם שמיכה דקה. לחדר כל רגע עלול להכנס הורה שהקדים לבא לאסוף. המנהלת בסביבה.
בקיצור תנאי שינה מאד גרועים ובכל אופן היא בוחרת לנוח ואני מכבדת את הבחירה שלה וגם יתר ההורים.
אני לא מאמינה בהתערבות יתר ומאמינה שכדי שמטפלת תהיה טובה היא צריכה למינימום אמון של ההורים בה וכמה שפחות הכתבות והתערבויות.
בנוסף יש לי גם אמון במנהלת שאם היתה רואה שתינוקות בוכים ואין מענה היתה מפסיקה את המנהג הזה שלפחות אצלינו במעון נמשך כבר שנים אחורה (לא כל המטפלות כמובן אלא מי שבוחרת בזה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אין כזה דבר.
ילד שלא נרדם בצהריים צריך מסגרת אחרת? איפה זה כתוב בחוק?

או שהמעון שאני שולחת אליו נדיר.
היו לי כמה ילדים שעשו בעיות עם השנת צהריים תקופות ארוכות וחוץ מעידכון מה היה איתו כל יום לא קיבלתי שום תלונה מהמטפלות או מההנהלה.
יש הבדל בין ילד שקם מאוחר לילד שהגיע בזמן ולא נרדם צהריים...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה