מידע שימושי 'מולטיקייק'

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לך? מרוצה? ממליצה? שווה?
ומה אתם בעצם עושות עם זה?

קיבלתי כסף למתנה והמכשיר מאד קרץ לי מהפרסומות, השאלה היא אם גם במציאות הוא שווה. אשמח בכל מידע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לא שווה,
הכמות שיוצאת ממנו היא מזערית,
כך שזה לא שימושי...

אני התאכזבתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י einkamoni;1766986:
לא שווה,
הכמות שיוצאת ממנו היא מזערית,
כך שזה לא שימושי...

אני התאכזבתי.

זאת הבעיה היחידה?
יש עוד משתמשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לי יש מכשיר דומה, של יונדאי. הוא זול יותר. מספר מכרות המשתמשות במולטיקייק טוענות שאין צידוק למחירו היקר של המכשיר, ועדיף לרכוש מכשיר זול יותר.
הכמויות פר מנה באמת קטנות, אבל הצורות מקסימות והאפייה מהירה ביותר (6 דקות מקסימום).
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לי יש מכשיר כזה לדונאטס. אני מאוד אוהבת אותו. אמנם מכינים רק 7 בנגלה אבל כל נגלה היא 5-6 דקות כך שבזמן מועט יש המון דונאטס והם יוצאים מהמם [במיוחד כשמקשטים אותם עם גנאש והופכים אותם למשהו שחיתותי לגמרי...]
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י ארבע;1767034:
לי יש מכשיר דומה, של יונדאי. הוא זול יותר. מספר מכרות המשתמשות במולטיקייק טוענות שאין צידוק למחירו היקר של המכשיר, ועדיף לרכוש מכשיר זול יותר.

נשמע מעניין.
איך נקרא המכשיר הזול יותר? מה לחפש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
'טוסטר מתחלף'.
קניתי אותו ב'וואלה שופס'. וכעת אני רואה שטעיתי והמכשיר שלי מתוצרת המילטון. אבל יש גם מכשיר של יונדאי במחיר דומה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ראיתי את הטוסטר מתחלף בכמה אתרים, המחיר שלו נע בין 195-290 ש"ח
אל הוא רק 4 פלטות

במולטיקייק מקבלים עכשיו מתנה פלטה חמישית (עד ר"ה) וניתן להוסיף עוד 2 פלטות - לפיצות / בראוניז / קישים
את האמת לא רואה את עצמי קונה את הבראוניז או הקיש ולא רואה את עצמי משתמשת בזה
השאלה אם הפלטה של הפיצות שווה את ההפרש?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כמה זה עולה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
פלטה שלהם עולה 70שקל, אני לא חושבת שהמתנה מצדיקה את ההפרש בין המכשיר הזול ליקר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש לי את המולטיקייק ואני משתמשת בזה הרבה.
פציות, פשטידות אישיות, מאפינס.
אשמח למי שיש מתכונים לעלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י מינדי;1767365:
יש לי את המולטיקייק ואני משתמשת בזה הרבה.
פציות, פשטידות אישיות, מאפינס.
אשמח למי שיש מתכונים לעלות.

יש לי את המכשיר ואין לי מספיק מתכונים
אשמח אם תשלחי לי מתכונים שיצאו לך טוב

תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יש לי את המכשיר של חברת ניופן
קיבלתי מתנה כך שאני לא יודעת כמה הוא עולה
בנתיים אני מרוצה - צעצוע חדש למטבח
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מצרפת חוברת מתכונים
המתכון בעמוד 9 מומלץ מאוד
 

קבצים מצורפים

  • מולטי קייק.pdf
    KB 991.1 · צפיות: 250
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני מתלבטת בין המכשיר היקר-349 ש"ח למכשיר הזול של יונדאי ב-149 ש"ח
בדר"כ אני בעד לקנות יקר ואיכותי במכשירי חשמל אבל יונדאי גם חברה טובה
והשאלה אם המכשיר זול מספיק טוב או שיש הצדקה לקנות את היקר (מלבד השיקול של הפלטות הנוספות)
אשמח לשמוע מבעלות נסיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
זה מוצר שמיובא מסין.
אין הבדל בין יונדאי למולטי קייק ושאר החברות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הפלטות של מולטי קייק מתאימות לשאר המכשירים. אם רוצים תוספת פלטות, אפשר לקנות את המכשיר הזול ולהזמין אצל מולטי קייק פלטות נוספות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י סמיילית;1768198:
זה מוצר שמיובא מסין.
אין הבדל בין יונדאי למולטי קייק ושאר החברות.

זה לא מוצר שמיובא מסין למיטב ידיעתי.
זה פיתוח של חברת מולטיקייק הישראלית (יש מכשירים אחרים דומים בפיתוח חברות מחו"ל - אך המקסימום פלטות שלהם הוא 3).
חברת icake שמיצבה עצמה כחברה יקרה בעלת המוצר המקורי - מייצרת עבור חברות נוספות את המכשיר (כמו יונדאי והמילטון) - ונותנת להן את האפשרות למכור בזול יותר.

זה בדיוק כמו שיש אבקת כביסה יקרה ואבקת כביסה של מותג פרטי (כמו שופרסל, אושר עד וכו') - שמיוצרת באותו מפעל והיא בעצם אותה אבקת כביסה - אבל במחיר זול יותר.


בנוסף לחברת icake - ישנה את חברת lovely cake - שהיא חברה ישראלית אחרת שמשווקת בלעדית את המכשירים שלה שכוללים פלטות נוספות, חלקן זהות וחלקן שונות מהמולטיקייק.
(דרך אגב, הם ייצרו ראשונים את המכשיר עם 3 הפלטות המתחלפות - אך לא השכילו למתג אותו בשם קליט כמו "מולטיקייק"...)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה