מידע שימושי יום הולדת לאמא גיל ''50''

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לרעיונות. תוכניות .מתנה. ברכה. וכו
אפשר גם באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אנחנו עשינו סרט עם 50 ברכות מ50 אנשים שקרובים אליה.
בהצלחה ובשמחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אצלנו ערכו סרט עם תמונות של מקומות ודמויות מהעבר (הדירה הקודמת...)
ברקע שיר ששרו הנכדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ליומולדת 50 של אמא שלי השקענו מאד (השקענו גם בתקציב)
עשינו לה סרט מושקע שהיה מורכב מכמה חלקים-
שלחנו את כל הבנים+ אבא שלי לשיר לה באולפן את השיר אשת חיל מי ימצא (מי בגימטריה 50)
ואח"כ שמנו בסרט ברקע השיר היה כיתוב של הפסוקים ממזמור אשת חיל והתאמנו לזה תמונות מהחיים האישיים שלה
כמו לדוגמ'-
לא תירא לביתה משלג- תמונות שלה עם הילדים בשלג
ידיה שלחה בכישור- תמונות של הבנות עם בגדים שהיא תפרה
ועוד מלא דברים מהממים ומקוריים- השקענו בזה הרבה מחשבה וחיפוש של תמונות מתאימות.
בהמשך הסרט-היה לה איזה סיפור אישי בילדותה שמעיד על מידה מיוחדת והסרטנו את הנכדים מציגים את הסיפור הזה והוספנו אותו כחלק מהסרט.
גם הסרטנו אח"כ את כל אחד מהילדים מספר איזה זיכרון ילדות חזק יש לו מאמא (מסר חינוכי כלשהו, מקרה שקרה או משפט שהיא אמרה ונחרט חזק)
השקענו בסרט הזה המון ! והקרנו אותו בארוחת ערב חגיגית לכבוד המאורע
יצא מושלםםםםםםםם
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
  • הוסף לסימניות
  • #8
שלו' וברכה ,

המון מזל טוב ! וברכות של סיע"ד להצלחת היומולדת ...


אני אוהבת מאוד לשחק עם אותיות (כבר בטח שמת לב )


כיוון שהאות נ' = 50 ...



הייתי הולכת על כיוון של נון (משתלבת בכל מיני וריאציות )



ראשית תודה לקל רחום וח נון



ותוכנית פתיחה בה אנו מודים .



יודעת תמיד את המי נון



ותוכנית על כל מיני דוגמאות בו ידעה אמא לנהוג עם המינון המתאים .



סי נון



ותוכנית , איך אמא סיננה תמיד את הדברים במהלך שנות חייה.



בשיר וקול רי נון



50 שירים שנכתבו ע"י ילדים , שכנים , מכרים , חברות לצוות , רופא ילדים , מורה וכו'



רענון



לרענן כל מיני זכרונות בצורת משחק או מצגת בפאאור פוינט ....



לימוד ושי נון



מה לקחת צידה לדרך .... ושננתם לבניך ..



לסיום אפטר נון



תוכנית דמיונית איך אבא ואמא מגיבים על הערב (הומוריסטי)



וכן אחרי נ' מגיע פרק נ"א בתהילים שם נאמר :"ישמיע נ י ששון ושמחה "



אפשר לחבר שיר והנכדים ישירו , שהקב"ה ישמיענו רק ששון ושמחה .


כל תוכנית אפשר לבצע באופן שמתאים וניראה לכם (מכל הבחינות )

אולי לחלק שי של נשמור על קשר ואלפון של כל המשפחה עם הכתובות המעודכנות .
אולי עריכה הייתי עושה עושה עם שקיות של תמנון (משולבות ) והכל בצבע של השקיות שלהם (כי תמנון ) זה תם נון .... ומתחיל פרק נ"א ....

הייתי קונה תמונה של קנווס וכותבת הקן שלכם גדל בכל קנה מידה
על רקע של שקיות תמנון ....

והעיקר המוני הצלחה וכל הטוב ..... ונחת יהודית אמתית ...


 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אין לי סבלנות לכתוב את כל מה שעשינו.
אבל מצאתי במייל מפורט בדיוק מה עשינו בשביל מישהי שביקשה ממני פעם.
אני מדביקה את זה כאן:

המסיבה היתה בנושא התורה,
זה קשור לגיל 50 כי הקבלנו את זה לחמישה חומשי תורה,
וכן שער החמישים הוא שער הקדושה שבו עמ"י קיבלו את התורה.
קראנו למסיבה - דכלא בה (בן בג בג אומר...)
שזה נאמר על התורה, והקבלנו את זה לאמא שלי - יום הולדת לאמא שהכל בה
(וכן - כל זה גימטריה 50)
סדר הארוע היה מקביל לחמישה חומשי תורה

פתיחה היתה כמו הכנסת ספר תורה (בקטנה) הנכדים הגדולים עמדו בשתי שורות והחזיקו ספר תורה קטן וברקע השיר שאו שערים והילדים הלכו אחורה וקדימה
אח"כ פרשת בראשית - נתחיל מבראשית - מצגת תמונות מאז שהיא קטנה
שמות - יציאת מצרים - דרשות בנושא צמיחה מתוך קושי (זה היה קשור אליה כמובן)
ויקרא - "יבואו טהורים..." - חיברנו עליה שיר מדהים במנגינת קה ריבון, אחי הקטן שר את זה באולפן (הוא הטהור) והשמענו את זה עם מצגת (רק רקעים ניטרלים והכיתוב)
במדבר - קבלת התורה - דרשות על מסירותה לתורה
דברים - דברי ברכות ואיחולים מפי הנכדים - כאן הסרטנו כל נכד ונכד שאומר מזל טוב לסבתא - הסרטנו גם כמה שניות את אלו שלא יודעים לדבר וכתבנו משהו חמוד במקום. - זה היה ממש יפה ומרגש.

היה כמובן לוגו, תוכניה, מזכרת, דיסק של השיר, מתנה,
הבאנו לה גם אוגדנית כזו של נליוניות ובפנים ברכות שאספנו מכל מיני אנשים שקרובים אליה
כמו כן עשינו עיתון - כמו חוברת שהדפסנו בצבעוני - אחד לכל משפחה
בעיתון היה: בהתחלה דיברי תורה מהבנים או החתנים
אח"כ מתכונים (לא של אוכל אלא של דברים שמתאימים לה, כמו - מתכון לבית של תורה: החומרים... אופן ההכנה...)
אח"כ מדור של ברכות, כל ילד שלה היה צריך לכתוב ברכה ולכל אחד היה שם תמונות שלו, ואם הוא נשוי תמונות של כל המשפחה שלו
והיה גם מדור כל בו - משפטים מאפינים, תמונות מאפינות חידות קשורות וכו.

הכל היה מוצלח במיוחד!!!

וסליחה על המגילה הארוכה, מקווה שיהיה לך לעזר...
הרבה מזל טוב

אוכל אולי לתת לך את הלוגו וכו אם תרצי (רק אצטרך לבקש רשות ממי שעיצבה אותו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אנחנו לקנו את נ'- קבלת התורה חילקנו את חמשת החומשים בין הילדים וכל אחד היה צריך לקחת עשור אחד מהחיים שלה ולקשר לחומש שלו, לדו' בראשית מגיל 0 עד 10,
אבל זה מתאים רק למשפחה של מקוריים, כי אם לא זה יכול לשעמם, אם יש שוב תמונות, שוב הקראה וכד'
מזל טוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
;):eek:
אין לי סבלנות לכתוב את כל מה שעשינו.
אבל מצאתי במייל מפורט בדיוק מה עשינו בשביל מישהי שביקשה ממני פעם.
אני מדביקה את זה כאן:

המסיבה היתה בנושא התורה,
זה קשור לגיל 50 כי הקבלנו את זה לחמישה חומשי תורה,
וכן שער החמישים הוא שער הקדושה שבו עמ"י קיבלו את התורה.
קראנו למסיבה - דכלא בה (בן בג בג אומר...)
שזה נאמר על התורה, והקבלנו את זה לאמא שלי - יום הולדת לאמא שהכל בה
(וכן - כל זה גימטריה 50)
סדר הארוע היה מקביל לחמישה חומשי תורה

פתיחה היתה כמו הכנסת ספר תורה (בקטנה) הנכדים הגדולים עמדו בשתי שורות והחזיקו ספר תורה קטן וברקע השיר שאו שערים והילדים הלכו אחורה וקדימה
אח"כ פרשת בראשית - נתחיל מבראשית - מצגת תמונות מאז שהיא קטנה
שמות - יציאת מצרים - דרשות בנושא צמיחה מתוך קושי (זה היה קשור אליה כמובן)
ויקרא - "יבואו טהורים..." - חיברנו עליה שיר מדהים במנגינת קה ריבון, אחי הקטן שר את זה באולפן (הוא הטהור) והשמענו את זה עם מצגת (רק רקעים ניטרלים והכיתוב)
במדבר - קבלת התורה - דרשות על מסירותה לתורה
דברים - דברי ברכות ואיחולים מפי הנכדים - כאן הסרטנו כל נכד ונכד שאומר מזל טוב לסבתא - הסרטנו גם כמה שניות את אלו שלא יודעים לדבר וכתבנו משהו חמוד במקום. - זה היה ממש יפה ומרגש.

היה כמובן לוגו, תוכניה, מזכרת, דיסק של השיר, מתנה,
הבאנו לה גם אוגדנית כזו של נליוניות ובפנים ברכות שאספנו מכל מיני אנשים שקרובים אליה
כמו כן עשינו עיתון - כמו חוברת שהדפסנו בצבעוני - אחד לכל משפחה
בעיתון היה: בהתחלה דיברי תורה מהבנים או החתנים
אח"כ מתכונים (לא של אוכל אלא של דברים שמתאימים לה, כמו - מתכון לבית של תורה: החומרים... אופן ההכנה...)
אח"כ מדור של ברכות, כל ילד שלה היה צריך לכתוב ברכה ולכל אחד היה שם תמונות שלו, ואם הוא נשוי תמונות של כל המשפחה שלו
והיה גם מדור כל בו - משפטים מאפינים, תמונות מאפינות חידות קשורות וכו.

הכל היה מוצלח במיוחד!!!

וסליחה על המגילה הארוכה, מקווה שיהיה לך לעזר...
הרבה מזל טוב

אוכל אולי לתת לך את הלוגו וכו אם תרצי (רק אצטרך לבקש רשות ממי שעיצבה אותו)
סליחה לא שמתי לב,
לא חשבתי שיש אנשים בראש שלנו;):eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
50 לעצה
אפשר הכל על משקל עץ ..
עיתון של המשפחה (לקרוא לו משפחה )
ולרשום מדורים בעתון (ברוח עץ ועצות )
מפרי עצה ....
עצות וטיפים ...
עץ לקרוא ...
דבר המערצת ...
רשות העלים (במקום רשות הרבים )
גזע מודעות - (לוח מודעות )
עץ הדעת - גילויי דעת




עריכה בחום וירוק ... (אווירה של עצים ) ועלים מיובשים , פרות ....

תמונה של אילן וכל הנכדים והילדים ....אילן אילן במה אברכך....

ושיר מרגש על העץ בראשיתו איך היכה שורשים ואז ענפים עלים ופירות ....

בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
שמעתי על משפחה שעשתה לאבא ליום הולדת החמישים, "בן חמישים לעצה" והם ליקטו מחברים, ידידים, משפחה, שכנים וכל מיני אנשים שבאו איתו במגע עצות שהם קבלו ממנו במשך החיים. הם אגדו את זה בספר מושקע והבנתי שזו הייתה מתנה ממש מיוחדת לאב המשפחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
עשינו לאמא שלי ליומולדת 60 ברכות מכל מיני חברות ובני משפחה ומהנשואים
ומאחר והיא נוהגת כב לפחות 10 שנים ללמוד שמירת הלשון כל יום, וכן לומר כל יום מליון פרקי תהילים כתבתי לה ברכות מהחפץ חיים ומדוד המלך וזה רשום בלשון כזאת שכאילו הם פונים אליה ומברכים אותה, ממש בלשון שלהם לפי הספר שלו וספר התהילים.
היה מרגש ומפתיע
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
@פיטפוט, אפשר לבקש ממך את הברכה שכתבת?
זה מתאים לי מאוד בדיוק לעכשיו.
המייל שלי - <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אין לי סבלנות לכתוב את כל מה שעשינו.
אבל מצאתי במייל מפורט בדיוק מה עשינו בשביל מישהי שביקשה ממני פעם.
אני מדביקה את זה כאן:

המסיבה היתה בנושא התורה,
זה קשור לגיל 50 כי הקבלנו את זה לחמישה חומשי תורה,
וכן שער החמישים הוא שער הקדושה שבו עמ"י קיבלו את התורה.
קראנו למסיבה - דכלא בה (בן בג בג אומר...)
שזה נאמר על התורה, והקבלנו את זה לאמא שלי - יום הולדת לאמא שהכל בה
(וכן - כל זה גימטריה 50)
סדר הארוע היה מקביל לחמישה חומשי תורה

פתיחה היתה כמו הכנסת ספר תורה (בקטנה) הנכדים הגדולים עמדו בשתי שורות והחזיקו ספר תורה קטן וברקע השיר שאו שערים והילדים הלכו אחורה וקדימה
אח"כ פרשת בראשית - נתחיל מבראשית - מצגת תמונות מאז שהיא קטנה
שמות - יציאת מצרים - דרשות בנושא צמיחה מתוך קושי (זה היה קשור אליה כמובן)
ויקרא - "יבואו טהורים..." - חיברנו עליה שיר מדהים במנגינת קה ריבון, אחי הקטן שר את זה באולפן (הוא הטהור) והשמענו את זה עם מצגת (רק רקעים ניטרלים והכיתוב)
במדבר - קבלת התורה - דרשות על מסירותה לתורה
דברים - דברי ברכות ואיחולים מפי הנכדים - כאן הסרטנו כל נכד ונכד שאומר מזל טוב לסבתא - הסרטנו גם כמה שניות את אלו שלא יודעים לדבר וכתבנו משהו חמוד במקום. - זה היה ממש יפה ומרגש.

היה כמובן לוגו, תוכניה, מזכרת, דיסק של השיר, מתנה,
הבאנו לה גם אוגדנית כזו של נליוניות ובפנים ברכות שאספנו מכל מיני אנשים שקרובים אליה
כמו כן עשינו עיתון - כמו חוברת שהדפסנו בצבעוני - אחד לכל משפחה
בעיתון היה: בהתחלה דיברי תורה מהבנים או החתנים
אח"כ מתכונים (לא של אוכל אלא של דברים שמתאימים לה, כמו - מתכון לבית של תורה: החומרים... אופן ההכנה...)
אח"כ מדור של ברכות, כל ילד שלה היה צריך לכתוב ברכה ולכל אחד היה שם תמונות שלו, ואם הוא נשוי תמונות של כל המשפחה שלו
והיה גם מדור כל בו - משפטים מאפינים, תמונות מאפינות חידות קשורות וכו.

הכל היה מוצלח במיוחד!!!

וסליחה על המגילה הארוכה, מקווה שיהיה לך לעזר...
הרבה מזל טוב

אוכל אולי לתת לך את הלוגו וכו אם תרצי (רק אצטרך לבקש רשות ממי שעיצבה אותו)
יש אפשרות ללוגו?
תודה!!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה