דרוש מידע פאה

  • הוסף לסימניות
  • #22
אני קניתי אצל הפאנית שלי פאה של אסתי טיגרמן, פאה מעולה! מרוצה מאוד ולא גומרת לקבל מחמאות.
היתה בעיה בשיער מקדימה והיא החליפה בלי בעיות, ייבוש טבעי כך שאני חופפת לבד ולא תלויה בפאנית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני קניתי אצל הפאנית שלי פאה של אסתי טיגרמן, פאה מעולה! מרוצה מאוד ולא גומרת לקבל מחמאות.
היתה בעיה בשיער מקדימה והיא החליפה בלי בעיות, ייבוש טבעי כך שאני חופפת לבד ולא תלויה בפאנית.
כמה עלתה? ואיפה היא מקבלת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אני קניתי אצל הפאנית שלי פאה של אסתי טיגרמן, פאה מעולה! מרוצה מאוד ולא גומרת לקבל מחמאות.
היתה בעיה בשיער מקדימה והיא החליפה בלי בעיות, ייבוש טבעי כך שאני חופפת לבד ולא תלויה בפאנית.
גם אני חלמתי על פיאה בייבוש טבעי כדי לא להזדקק לפיאנית בפרט שזו פיאה יחידה
וכמעט אין מצב לשחרר אותה לשהייה אצל פיאנית.
מה שהתברר לבסוף (אחרי שקניתי אצל פיאנית פיאה טובה ויקרה של בריינדי קמינר)
שזה לא ממש כמו שחושבים.
גם פיאה ייבוש טבעי צריכה יד של פיאנית במיוחד לסדר את הפוני מקדימה.
אז מה הועילו חכמים?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני ומשפחתי עוד כמה מאלפי לקוחות מאושרות ושמחות שממליצות עליה בחום!!!
אנו נהנות מכל רגע ורגע, תוצאות מבורכות - הפאות מטורפות!!!
שווה לבוא אליה אפילו ממרחקים.....

חיה בלוי - מדהימה ומהממת. מוכשרת בטירוף, בעלת שם מאוד מוצלח בפאות.
יש לה שיער טוב ומשובח עם מרקם איכותי יפה ומבריק שנשמר לאורך שנים.
היא מבינה מאוד, ובעלת חוש אסטטי וטוב טעם ברמה גבוהה.
ואף משפצת פאות שלא נראות במצב טוב - ישנות, הרוסות, מכירות וכו'....
זולה, עושה הנחות, המחירים שווים ומשתלמים לכל נפש.
נותנת יחס אישי ושירות מלא בשמחה עד השעות הקטנות של הלילה.

בנוסף לזאת, היא עושה כלות - תסרוקות ואיפור ערב...

מס' פל' שלהם 0507152086
מזכירה: שרי
מיקומם: רח' רובין ברמות ד', י-ם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
גם אני חלמתי על פיאה בייבוש טבעי כדי לא להזדקק לפיאנית בפרט שזו פיאה יחידה
וכמעט אין מצב לשחרר אותה לשהייה אצל פיאנית.
מה שהתברר לבסוף (אחרי שקניתי אצל פיאנית פיאה טובה ויקרה של בריינדי קמינר)
שזה לא ממש כמו שחושבים.
גם פיאה ייבוש טבעי צריכה יד של פיאנית במיוחד לסדר את הפוני מקדימה.
אז מה הועילו חכמים?!

מוזר לי לשמוע--
אני שנתיים וחצי עם פיאה מהממת ייבוש טבעי של בריינדי קמינר, חופפת תמיד תמיד לבד, יוצא לי מקסים, הפוני עומד מהמם בלי פן. פעמיים נתתי אותה לפאנית כי רציתי שהתלתלים יעמדו יותר אלגנטיים. אולי תבקשי מפאנית שתראה לך איך לייבש אותה ולשמור על הפוני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
גם אני חלמתי על פיאה בייבוש טבעי כדי לא להזדקק לפיאנית בפרט שזו פיאה יחידה
וכמעט אין מצב לשחרר אותה לשהייה אצל פיאנית.
מה שהתברר לבסוף (אחרי שקניתי אצל פיאנית פיאה טובה ויקרה של בריינדי קמינר)
שזה לא ממש כמו שחושבים.
גם פיאה ייבוש טבעי צריכה יד של פיאנית במיוחד לסדר את הפוני מקדימה.
אז מה הועילו חכמים?!
באמת מוזר. אותי הפאנית לימדה פעם אחת איך לחפוף אותה ומאז אני מסתדרת איתה יופי לבד. חופפת בחמישי בצהריים ועד שבת היא יבשה ונראית מקסים.
כשאני רוצה אותה קצת יותר אלגנטית אני עושה קצת בייביליס מקדימה כדי שנתלתלים יעמדו יותר יפה, אבל אני למדתי פאנות בעברי הרחוק (לפחות זה בא עכשיו לשימוש ;)) כך שאפילו לזה אני לא צריכה פאנית
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
איזה פאנית בבני ברק נותנת שירות הכי אדיב וסבלני לקנית פאה דרכה של בריינדי קמינר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אני קניתי פאה של בריינדי קמינר דרך פייגי שלומוביץ
מרוצה מאד מאד מהשרות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
איזה פאנית בבני ברק נותנת שירות הכי אדיב וסבלני לקנית פאה דרכה של בריינדי קמינר?
אני קניתי דרך אסתי כמון - והייתי מרוצה במיוחד.
גם מירי שכטר מלאת סבלנות. (נכון ללפני 5 שנים בערך, מאז לא התעדכנתי)
אבל אני אוהבת ומרוצה מאד מהשיק של אסתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אפשר מס טלפון של מירי שכטר?
ושל אסתי כמון?
אם יש פה משהי שיכולה לשלוח לי תמונה של הפאה למייל אודה מאוד!!
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
שמעתי על יצרנית בב"ב בשם יהודית רוטלוי
מישהי שמעה? מכירה ? התנסתה ?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה