עזרה דירות באחיסמך

  • הוסף לסימניות
  • #41
וחוצמזה ראית פעם פשיטה על דיר קדיס הסמוך לק"ס
ב"ה לא..
אבל הדיר הזה זה לא מרכז הארץ..אחיסמך כן !
צריך לעבוד שם או לגור בשביל להבין את זה
עסקים בסביבה בורחים בגלל עלויות האבטחה הבלתי אפשריות שיוצרים השכנים העבריינים האלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
ב"ה לא..
אבל הדיר הזה זה לא מרכז הארץ..אחיסמך כן !
צריך לעבוד שם או לגור בשביל להבין את זה
עסקים בסביבה בורחים בגלל עלויות האבטחה הבלתי אפשריות שיוצרים השכנים העבריינים האלה.
טוב לשמוע
בתקווה שהתושבים לא יסבלו מכך...
הדיר הזה סמוך לק"ס
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
בתקווה שהתושבים לא יסבלו מכך...
זה עניין מערכתי
"תעבורה" שהוא מהגדולים בארץ התנה עם עיריית לוד את המעבר ללוד בתמורה לאבטחה מתוגברת של השיטור העירוני.
תושבי השכונות החדשות באחיסמך צריכים כבר עכשיו לפגוש את הראשי העירייה/המשטרה בכל מה שנוגע לביטחון התושבים - זו רק דעתי הקטנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
זה עניין מערכתי
"תעבורה" שהוא מהגדולים בארץ התנה עם עיריית לוד את המעבר ללוד בתמורה לאבטחה מתוגברת של השיטור העירוני.
תושבי השכונות החדשות באחיסמך צריכים כבר עכשיו לפגוש את הראשי העירייה/המשטרה בכל מה שנוגע לביטחון התושבים - זו רק דעתי הקטנה.
אדרבא
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
@אות לי
תוכלו להרחיב עוד קצת מה שידוע לכם על האזור?
אלו דברים חשובים שדורשים תשומת לב
והיכן בדיוק האזור העברייני, בלוד הישנה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
@אות לי
תוכלו להרחיב עוד קצת מה שידוע לכם על האזור?
אלו דברים חשובים שדורשים תשומת לב
והיכן בדיוק האזור העברייני, בלוד הישנה?
אני יענה לך בסיפור - מוסר הסכל בצידו
יש לנו במשפחה יהודי מבוגר, מבוגר על בא'מת..
בלי לתת נ.צדיקים רבים..הוא התגורר באחת הערים הגדולות והתפלל במשך 45 שנים באותו בית כנסת.

בבית הכנסת הזה התפללו יהודים מבוגרים "של פעם"
מזה של פעם ? קפטה ,קנייטש' וזקן מגולח..זה של שבת
ביום חול לא עלינו הם לבשו בגדי עבודה ממש לפעמים כחול לפעמים חאקי..

היו שם יהודים עשירים בקנה מידה,
הרבה חֲרַשְׁתֶּנים שהקימו כאן בארץ מפעלי תעשייה שנשדדה מהם ע"י הצורר
היו גם קבלנים תכשיטנים ובעלי מקצועות חופשיים

כולם היו אנשים צנועים להחריד..לא מרצדסים ובתי פאר..
לשלנו היה בתחילה סוסיתא וכשהוא "גדל" היה לו פורד אסקורט חבוטה
הבית היה בית פרטי קטן עם כמה עצי פרי בגינה וריהוט "בשביל לחיות" ולא בשביל לנקר..

מפעם לפעם היה מופיע בבית הכנסת איש צעיר,
החזה נפוח..שעון מליון דולר..חליפה מליון דולר..בושם מליון דולר..ופוזה של 100 מליון דולר
הצעירים שבחבורה לחשו אחרי הגב של הגביר החדש שהוא מולטימליונר..יש לו מרצדס שחורה בחנייה (ליסינג, כן!) ויש לו דירת גג בכיכר הנחשקת על כל הקומה...(שכירות חודשית כמובן)

הזקן שלנו לא חיבב בלשון המעטה את המיליונרים מקש...
כשהוא שעל את הצעירים "במה המולטי עובד" הם לא ידעו לענות..
אמרו משהוא על זהב ויהלומים אבל באמת הם רק הימרו..

וכשהזקן שלנו שאל שאלה פשוטה כמו "כמה ילדים יש למולטי?" כולם ענו במקהלה "מאיפה שנדע?"

הזקן שלנו אמר להם כך - ושימו לב לזה :
"כמה כסף יש לו בבנק אמם חושבים שאתם יודעים...כמה ילדים יש לו אתם לא יודעים?"
רומו מוקדם בבוקר תכינו סנדויץ קטן וכוס קפה ותעמדו ליד הבית שלו..
כשהילדים יצאו פשוט תספרו..כך תוכלו לדעת כמה ילדים יש למולטי"

בקיצור לספור את מה שאפשר לא עשיתם, וכמה כסף בבנק יש לו אתם כן יודעים ??

מוסר השכל ?
קומי מוקדם תכיני סנדוויצ'ים ושתייה ותסיירי במקום (לנשים לבד לא מומלץ להכנס לתוך השכונות הערביות..)
מה שאת תראי זה לא מה שאני רואה..תתרשמי ואז תוכלי להחליט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
מישהוא יודע מה הטלפון של חברת ציפחה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
ומה הטלפון של שכטר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
  • הוסף לסימניות
  • #54
מי זה דוד יש שם 15 מודעות?
ואיזה זה החרדי
חוץ משכטר וציפחה
יש עוד?
תראי הכל רשום בפרטים
איזה פרויקט זה
יש עוד שתי פרויקטים אחד זה דיור למעשה שתקועים עדין
ויש אחד ארליך מהר נוף שבונה כמה בנינים
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
אני יענה לך בסיפור - מוסר הסכל בצידו
יש לנו במשפחה יהודי מבוגר, מבוגר על בא'מת..
בלי לתת נ.צדיקים רבים..הוא התגורר באחת הערים הגדולות והתפלל במשך 45 שנים באותו בית כנסת.

בבית הכנסת הזה התפללו יהודים מבוגרים "של פעם"
מזה של פעם ? קפטה ,קנייטש' וזקן מגולח..זה של שבת
ביום חול לא עלינו הם לבשו בגדי עבודה ממש לפעמים כחול לפעמים חאקי..

היו שם יהודים עשירים בקנה מידה,
הרבה חֲרַשְׁתֶּנים שהקימו כאן בארץ מפעלי תעשייה שנשדדה מהם ע"י הצורר
היו גם קבלנים תכשיטנים ובעלי מקצועות חופשיים

כולם היו אנשים צנועים להחריד..לא מרצדסים ובתי פאר..
לשלנו היה בתחילה סוסיתא וכשהוא "גדל" היה לו פורד אסקורט חבוטה
הבית היה בית פרטי קטן עם כמה עצי פרי בגינה וריהוט "בשביל לחיות" ולא בשביל לנקר..

מפעם לפעם היה מופיע בבית הכנסת איש צעיר,
החזה נפוח..שעון מליון דולר..חליפה מליון דולר..בושם מליון דולר..ופוזה של 100 מליון דולר
הצעירים שבחבורה לחשו אחרי הגב של הגביר החדש שהוא מולטימליונר..יש לו מרצדס שחורה בחנייה (ליסינג, כן!) ויש לו דירת גג בכיכר הנחשקת על כל הקומה...(שכירות חודשית כמובן)

הזקן שלנו לא חיבב בלשון המעטה את המיליונרים מקש...
כשהוא שעל את הצעירים "במה המולטי עובד" הם לא ידעו לענות..
אמרו משהוא על זהב ויהלומים אבל באמת הם רק הימרו..

וכשהזקן שלנו שאל שאלה פשוטה כמו "כמה ילדים יש למולטי?" כולם ענו במקהלה "מאיפה שנדע?"

הזקן שלנו אמר להם כך - ושימו לב לזה :
"כמה כסף יש לו בבנק אמם חושבים שאתם יודעים...כמה ילדים יש לו אתם לא יודעים?"
רומו מוקדם בבוקר תכינו סנדויץ קטן וכוס קפה ותעמדו ליד הבית שלו..
כשהילדים יצאו פשוט תספרו..כך תוכלו לדעת כמה ילדים יש למולטי"

בקיצור לספור את מה שאפשר לא עשיתם, וכמה כסף בבנק יש לו אתם כן יודעים ??

מוסר השכל ?
קומי מוקדם תכיני סנדוויצ'ים ושתייה ותסיירי במקום (לנשים לבד לא מומלץ להכנס לתוך השכונות הערביות..)
מה שאת תראי זה לא מה שאני רואה..תתרשמי ואז תוכלי להחליט.


רק כעת נחשפתי לאשכול
אות לי
הלחצת לגמרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
מקפיצה לבוקר,
מחפשים אדם פרטי המעוניין למכור דירת 3 חד' באחיסמך, איפה אפשר למצוא נתונים כאלה? (יד 2 אין היצע!)
נשמח לכל מידע!

 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה