עזרה משכנתא עבור אקססוריז ;)

  • הוסף לסימניות
  • #61
בלת"ק.
קניתי המון קשתות הכי יקר ששילמתי היה 20 ש"ח .
לא חייבים ללכת לחנויות היוקרה.
בקידישיק היה מבחר עצום עד 20 ש"ח.
גם בפוזמק.
מצאתי גם קשתות מהממות בשיין ברחוב מלאכי בגאולה.

בקיצור יש אופציות.
חפשו אותם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
זה מצחיק אבל זה ככה...
כשהייתי ילדה (לא לפני מלא שנים)
הקשתות עלו עד 15 ש"ח והיו את הממש יקרות בעשרים וחמש
התסרוקות עלו גג 100 ש"ח
הנעליים הממותגות עלו 150 ש"ח
השמלות לילדות 80
ההקרנות עלו חמישים
הגרביים עלו גג חמש עשרה שקל
היום אני קונה בבגדי ילדים כדי לא לצאת מרוששת
כל המחירים עלו!!
כי הציבור משלם
הבעיה היא שלציבור אין כ"כ אופציה לא לשלם...
כשהייתי ילדה..
קנו לי שימלה אחת לשבת, מקסימום 2
ונעל לק בצבע שחור
התאים או לא התאים
ועד שזה לא נהיה קטן או ממש לא נראה טוב
אז זה מה שלבשו
(ולא לפני ככ הרבה זמן)
והיום, לאחותי הקטנה (11)
לפחות 3 שמלות ונעל מתאימה לכל שימלה וקשת וכו וכו
נו,
שיהיו בריאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אני שמחה שיש לעמ"י פרנסה
לגרפיקאית
לסטייליסטית
לעובדים בעיתון
לקופירייטרית
למוכרת בחנות
למשווקת
לבעלת החנות\ המותג
שכירות לחנות
ויש פריירים שמוכנים לשלם לכל הנ"ל משכורת
ב"ה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
בירושלים
ברח' קינג גורג
בחנות בשם בנדנה(לפני המשביר הישן)
יש קשתות מהממות ב 10-20 שח
הגדולות והיפות
שווה לבדוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
תאמינו לי שהחנות 'ננה' שלוקחת כ 100 ש"ח לקשת, די ריקה.
עברתי שם, היה ריק, ליד 'ננה' יש עוד איזה 6 חנויות שמוכרות קשתות במחירים סבירים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
מוסיפה בכוכבית קטנטנה שהחנויות הנ"ל ללא הכשר (עיזבו פוליטיקה, הסחורה באמת בעייתית-) ורק רזות מאוד יכולות לצאת משם בזול+צנוע. כל השאר משלמות על טיב הבדים ועל הגזרות היהודיות שהן בוחרות ללבוש, ובתחום הזה זה באמת לא-לא רק על הסטטוס היוקרתי אליו הן שייכות. בגד צנוע באמת עולה יקר יותר מבגד שאינו כזה. הבדים, הגזרות, הצבעים- הכל אומר זולות.

שלא נטעה: ל"זול" יש מחיר, על אותה סקאלה של ה"יקר"! כל הבלבול הוא בין "יוקרתי" לבין "מכובד" סלש "צנוע".
יש עדיין הכשרים לחנויות? זה רלוונטי בימינו???
ואגב, בחלק מהחנויות שהזכרתי אפשר למצוא גם במידות 42-44 דברים צנועים למהדרין!
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
תאמינו לי שהחנות 'ננה' שלוקחת כ 100 ש"ח לקשת, די ריקה.
עברתי שם, היה ריק, ליד 'ננה' יש עוד איזה 6 חנויות שמוכרות קשתות במחירים סבירים.

ממש מעניין למה נהיו כאלה יקרנים..כנראה שהיו את אלה שהסכימו לשלם את זה!!

לי יש עדיין קשתות שלהם (3 שנים) 1+1 ב50 ש"ח כך שכל אחת יצאה 25 ש"ח.
נהדרות ויפות אחת אחת...
בזמנו, היה אפשר לקנות במבצעים דברים שוים.

היום כשמגיעים למבצעים של 1+1 של 80 ש"ח ומאה זה כבר לא שווה את זה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
ועדי הצדקה צריכים לעשות מכירות מוזלות של בגדי נשים ופיאות, כמו שיש לגברים בתתי"ם ובמכירות של וועד הרבנים.
זה וודאי ישבור את המחיר. כמו שהיום בחנויות דסקל וברודווי אף אחד לא משלם את מחירי המחירון המופקעים, לכולם יש 25-40% הנחה, ואני מאמין שהם לא מפסידים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
במנגינת אחד מי יודע...
ש- לוש ב-נות
שלוש מאות ש"ח גר-בי-ונים ( חלק ב50% דוגמאות מהשנה שחלפה עם אריזה פגומה ;) )
מאתיים תשעים ש"ח חולצות ב-סיס
מאה חמישים ש"ח קש-תות
מאתיים חמישים ש"ח תכ-שיטים (דמוי גולדפילד, דמוי כסף ודמוי עגילים וצמידים :rolleyes:)
שלושת מאות וחמש ש"ח תי-קונים
אחד אלוקינו שיודע מאיפה הכסף לקנות והכח להתרוצץ
והזמן
שזה
יחזיק
מעמד
אני מהמרת על ל"ג בעומר גג שבועות....
אז יש פה עדיין ניקיות שחוש ההומור שלהן לא נשטף בנחלי מים ואקונומיקה... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
אני שמחה שיש לעמ"י פרנסה
לגרפיקאית
לסטייליסטית
לעובדים בעיתון
לקופירייטרית
למוכרת בחנות
למשווקת
לבעלת החנות\ המותג
שכירות לחנות
ויש פריירים שמוכנים לשלם לכל הנ"ל משכורת
ב"ה!
"צאו והתפרנסו זה מזה"....
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
השנה הזמנו לאחיות שלי הקטנות, שמלות מאלי- אקספרס וויתרנו על התענוג של הסיבובי קניות.
הגיעו אתמול, מהממות,
לגדולה מבינהן הגיע קצת קצר אז הוספנו תוספת. וחסל סדר סיבובים יקרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
יש עדיין הכשרים לחנויות? זה רלוונטי בימינו???
ואגב, בחלק מהחנויות שהזכרתי אפשר למצוא גם במידות 42-44 דברים צנועים למהדרין!

ואם אני 46 ? 48 ? 52? עדיין ארצה להתלבש צנוע, יפה מבלי לשבור קופת חסכון...

ואגב, ה-44 של החנויות הללו זה מידה אחת פחות לפחות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
תאמינו לי שהחנות 'ננה' שלוקחת כ 100 ש"ח לקשת, די ריקה.
עברתי שם, היה ריק, ליד 'ננה' יש עוד איזה 6 חנויות שמוכרות קשתות במחירים סבירים.

מספיקות 10 פרייריות שנכנסות, משלמות, ומכסות להם עלויות סחורה, חשמל ועובדת בשכר מינימום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
אגב הגרביים האלו שעולות 62 שח נחטפו!! כלשון המוכרת ,שאמרה שהיא מצטערת שלא הביאה עוד כי נשים כל הזמן נכנסות ושואלות אם נשאר מהגרביונים האלו
אה וגרביים לילדה בת שנתיים עולה 35....
מה לעשות יש ביקוש ... בעיקר בבני ברק!!!
על מה מדובר? אני סקרנית לראות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
למה לא קראתן לי?. ;)
לכל הנואמות על מחירים גבוהים ששולטים בשוק, אין מצב שהייתן אצלינו פעם...
המחיר של רוב הסחורה נע בין 10-25 ש"ח, יש גם דגמים בחמש.
סחורה יפיפיה! רובה נגמרה ב"ה מהמדפים, ממלאים כל יום מה שאפשר.
חלק משמות החנויות הזולות שהוזכרו פה קונות מהיבוא שלנו.

אז למי שעוד לא מכירה, נעים מאד :)
פרנזים :)
ר' עקיבא 95.
ר' עקיבא 61.
השומר 10.
בני ברק :)

פתוח רצוף, כולל ימי שלישי.
IMG_7944   copy.jpg
IMG_8184  copy.jpg
IMG_7815 copy.jpg
IMG_7988 copy.jpg

IMG_8697 copy.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
למה לא קראתן לי?. ;)
לכל הנואמות על מחירים גבוהים ששולטים בשוק, אין מצב שהייתן אצלינו פעם...
המחיר של רוב הסחורה נע בין 10-25 ש"ח, יש גם דגמים בחמש.
סחורה יפיפיה! רובה נגמרה ב"ה מהמדפים, ממלאים כל יום מה שאפשר.
חלק משמות החנויות הזולות שהוזכרו פה קונות מהיבוא שלנו.

אז למי שעוד לא מכירה, נעים מאד :)
פרנזים :)
ר' עקיבא 95.
ר' עקיבא 61.
השומר 10.
בני ברק :)

פתוח רצוף, כולל ימי שלישי.
צפה בקובץ המצורף 469824 צפה בקובץ המצורף 469825 צפה בקובץ המצורף 469819 צפה בקובץ המצורף 469822
צפה בקובץ המצורף 469826
דברים יפיפים!
מעריכה מאוד את ההתחשבות במחירים.
המון הצלחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
דברים יפיפים!
מעריכה מאוד את ההתחשבות במחירים.
המון הצלחות!
תודה :)
זה סוג של עיקרון אצלינו...

בין השאר הורדנו את המחירים של הכובעים היפיפיים האלו.
מחיר השוק שלהם עד היום עמד על 120-180 ש"ח, ושמעתי גם על יותר.
הבאנו אותם ב60 ש"ח, (כולל תיק תק בפונפון לניתוק לכביסה) והם נחטפו.

IMG_4767.jpg
IMG_5114.jpg
IMG_5189.jpg
IMG_7927.jpg
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה