עזרה משכנתא עבור אקססוריז ;)

נורמלי בעיני לשלם 50-100 שח לבגד ליומחול ושיחזיק עונה אחת. אין לי דרישה שיחזיק יותר.
עדיין בחשבון פשוט יוצא הרבה יותר זול מלקנות שמלה ב 350 שח ואפילו אם זה לשתיים או שלוש עונות... וביננו מי שקונה במחירים כאלה לא תלבש את אותו בגד יותר מעונה אחת, אז מה עשינו?
מילא היו קונות בשביל איכות טובה באמת בשביל שיחזיק כמה שנים...

אבל כל עונה לרוץ ולחפש משהו שיעמוד יפה וצנוע וצבע טוב ולא שקוף ולא קצר ועדיף בלי תיקונים כי אז הכל מסתבך ועוד
רק בשביל ללבוש עונה אחת בקושי
זה נשמע לי הזוי
אני מדברת לנשים ובחורות
 
לא יודעת אם התכוונת להתייחס דווקא לזה אבל כאב לי שככה את כותבת
כי במשפחתנו, לי לאחותי לאחייניות היה ויש בגדים שנים שנים כבר מקידישיק!!
יש להם חצאיות מעולות!! יש לי חצאיות שרק בשנה האחרונה לאחר ארבע שנים!!!! הם כבר לא נראות טוב. אז אפשר לומר שהן החזיקו שלוש שנים
אז אם אפשר לברר היטב מה אתן כותבות כדי שלא יגרם נזק בציבור.

תראי לי זכור בגד שהתכוץ והיה כאן אשכול שלם של הרבהה נשים שאמרו שגם להם זה קרה וכו'
לך יש חצאיות מעולות ב"ה שהיו טובות וכו'
הגיוני ביותר חנות שמוכרת כ"כ הרבה פריטים יש גם וגם

איזה נזק יגרם לציבור? לא הבנתי
 
חזרתי עכשיו מאחד הסניפים :rolleyes:
מטריפים חבל שלא ידעתי
נשאר עוד???
רק בסניף שבו הייתי מקודם פרקנו היום בערב בערך 14 שקי סחורה.
בלי לדבר על מה שהיה בבוקר...
זה פשוט לבוא ולראות במקום מה נשאר.
תביאי איתך את הבגדים, הכל קל לראות במקום מדויק מה מתאים,
ולנו קל יותר לעזור לך כשאנחנו רואות מדויק בעינים מה הבגד.
(ולפעמים מביאות הברקות חדשות שנשים לא חשבו עליהן...:D)
 
יש גם אתר? ו שאפשר להזמין דרך משלוח?
אני לא בני ברקית וזה לגמרי מדהים!!!
בפוטנציה אנחנו רוצים לבנות אתר, נראה מתי נגיע גם לזה.
יש לנו עוד הרבה הפתעות בדרך, לא גמרנו פה...
ב"ה מגיעים אלינו מכל הארץ, רק היום פגשתי לקוחה מהצפון הרחוק.
 
@דיצה
אני לקוחה קבועה:)
(יש לי 2 זוגות שאני עוד צריכה להחליף תצבע לפני החג בעזרת השם)
תדעי לך שלא נשאר כלוםםםםםםם ממה שרציתי:*)
ולכן,
בחג הבנות שלי יהיו עם מה שיש בבית(אל תרחמו)
ואחרי החג,
לא נגמר העולם(יש כאלה שככה חושבים אז חשוב לי לציין את זה ), הקיץ רק מתחיל,
נקנה אז. בזול. בנחת. בלי כל הלחץ על הראש!
ותהיה נגלה חדשה של סחורה...(כבר מחכים).
(והמוכרת בסניף השומר, המבוגרת יותר, מקסימה!)
אנחנו מחדשים סחורה בד"כ כל יום, ובערב חג גם פעמיים ביום ויותר.
אם חסר משהו, יש לנו עוד סניפים או שאפשר לברר אצלי ואבדוק.
את יכולה לכתוב לי מה רצית ואבדוק לך אם נשאר. (למרות שיש סיכוי טוב שלא,
אם היה לי איך הייתי מצלמת לכן טורים שלמים ריקים. מחר נחדש שוב בעז"ה.)
ואת המשפט האחרון למה בצהוב? יותר מתאים לזה ורוד... :D
 
באמת? רוצה ליצור איתי קשר בענין זה?
מה זה ידרוש וכו'....
חסר כאן לדעתי
מאיפה את? דברי איתי אחרי החג בעז"ה.
רק עכשיו חזרתי, ומישהי פה עוד צריכה לשחרר תמונות ללקוחות עד פסח... :rolleyes:
 
אגב, משפחות עם ילדים מיוחדים מקבלות אצלינו יחס מיוחד.
כרטיס מועדון עם 20% הנחה, והוא תקף לרוב מוצרי החנות.
הכרטיס הוא משפחתי (למשפחה הגרעינית. הילד\ה, הורים,
ואחים ואחיות שבבית).
מבחינתי אפשר להעביר את המידע בכיף, ולהפנות אלי.
כשמבצעים קניה פשוט מעבירים את הכרטיס לפני התשלום,
וההנחה מתקזזת, בלי צורך לפרט למוכרת שבמשמרת על מה ולמה ההנחה.
 
אגב, משפחות עם ילדים מיוחדים מקבלות אצלינו יחס מיוחד.
כרטיס מועדון עם 20% הנחה, והוא תקף לרוב מוצרי החנות.
הכרטיס הוא משפחתי (למשפחה הגרעינית. הילד\ה, הורים,
ואחים ואחיות שבבית).
מבחינתי אפשר להעביר את המידע בכיף, ולהפנות אלי.
כשמבצעים קניה פשוט מעבירים את הכרטיס לפני התשלום,
וההנחה מתקזזת, בלי צורך לפרט למוכרת שבמשמרת על מה ולמה ההנחה.
מרגש מרגש מרגש!!!
 
אגב, משפחות עם ילדים מיוחדים מקבלות אצלינו יחס מיוחד.
כרטיס מועדון עם 20% הנחה, והוא תקף לרוב מוצרי החנות.
הכרטיס הוא משפחתי (למשפחה הגרעינית. הילד\ה, הורים,
ואחים ואחיות שבבית).
מבחינתי אפשר להעביר את המידע בכיף, ולהפנות אלי.
כשמבצעים קניה פשוט מעבירים את הכרטיס לפני התשלום,
וההנחה מתקזזת, בלי צורך לפרט למוכרת שבמשמרת על מה ולמה ההנחה.

וואו. אין מילים
בחיים לא שמעתי כזה דבר
 
אני אחרי שיטוטים ארוכים ומייאשים
עבור כולה כמה קשתות לילדה חמודה
מה ביקשתי שתהיה לה קשת יפה לחג ובמחיר סביר
המצב בשוק היום נהיה קטסטרופלי כל קשת בסיסית לא עולה לפני 30 ש'ח במקרה הטוב
ובמקרה הרע.. זה כבר מתקרב ל-100
ומה תעשה אמא שיש לה כמה בנות...
למה זה נהיה כך?
האם לא הגיע הזמן שדווקא בציבור שלנו שיש כ''כ ביקוש המחיר גם ירד קצת ולא להפך
וכמובן שלא מדברת על מחירי הגרביונים ההולכים ומאמירים לשחקים זה התחיל עם כמה חברות חולי''ות והיום כל חנות גרביים שמכבדת את עצמה מוכרחה למכור גרביונים נילון שנקרעות אחרי לבישה של פעם ופעמיים במחירים מפולפלים
למה זה כך??
למה אנחנו לא שמים לזה סוף?
והולכים כמו עדרים ומשלמים מאות שקלים בחנויות האקססוריז והגרביים??!!

אגב, יאמר לשבחם של חנות קידישיק שהיא היחידה שמוכרת קשתות יפות ובמחירים שפויים לגמרי.

בפינת הזול ב"ב קשתות מהממות 15 שח.
 
מה זה? איפה? מתי?

חנות של נדוניה, מאוד מומלצת.
לא מאמינה שאפשר למצוא דברים ביותר זול ממה שיש שם (ואני משווה גם למחירים של חנויות המפעל בתל אביב, עדיין המחירים שלהם משתווים או פחות)

לדוגמא: מפיץ ריח גדול שראיתי בחנות מתנות (מוכרת מאוד ולא יקרה) ב - 120, ראיתי שם אח"כ ב 90. מגבות תחרה (בגודל מגבות מטבח) שראיתי ב 28 - שם עלו 13. ועוד..

מביאים דברים של אמיטקס, פריד, פנדה, ובנוסף מוכרים גם כותנות וגרביים.

רחוב יחזקאל 11 ב"ב, משפחת דרהין.
 
אנחנו מחדשים סחורה בד"כ כל יום, ובערב חג גם פעמיים ביום ויותר.
אם חסר משהו, יש לנו עוד סניפים או שאפשר לברר אצלי ואבדוק.
את יכולה לכתוב לי מה רצית ואבדוק לך אם נשאר. (למרות שיש סיכוי טוב שלא,
אם היה לי איך הייתי מצלמת לכן טורים שלמים ריקים. מחר נחדש שוב בעז"ה.)
ואת המשפט האחרון למה בצהוב? יותר מתאים לזה ורוד... :D
הייתי בכל הסניפים:(
אני רוצה את הקשתות גינס
 
חזרתי עכשיו מאחד הסניפים :rolleyes:

רק בסניף שבו הייתי מקודם פרקנו היום בערב בערך 14 שקי סחורה.
בלי לדבר על מה שהיה בבוקר...
זה פשוט לבוא ולראות במקום מה נשאר.
תביאי איתך את הבגדים, הכל קל לראות במקום מדויק מה מתאים,
ולנו קל יותר לעזור לך כשאנחנו רואות מדויק בעינים מה הבגד.
(ולפעמים מביאות הברקות חדשות שנשים לא חשבו עליהן...:D)
אנחנו לקוחות קבועים ומאד מאד מרוצים!!
יודעים שאצלכם נמצא קשתות מעלפות במחיר שפוי של 25 שח. באים רק אליכם!
 
אני הבאתי למכירה אצלי כמה קשתות כ - שרות ללקוחות
במחיר של 25 שח.
לא נשאר מהן בקושי... (עדיין היו נשים שהיה קשה להן לשלם 25 כפול מספר הבנות שלהן, והתלבטו המון!!)

לגבי בגדים - תבינו שהרשתות הגדולות מייצרות בכמויות ענק, ולכן הן מקבלות מראש מחירים הרבה יותר זולים ממה שיצרנים קטנים יותר מקבלים
שלא לדבר על כך שהן מייצרות לפעמים במקומות ממש נידחים כדי לקבל הוזלה נוספת. למשל בנגלדש ופקיסטן (שחנות עולמית יכולה לייצר שם, אבל ישראלים לא)

לגבי הקשתות - אני זוכרת שנדהמתי כשקניתי אי אז לבנות שלי שמלה ב70 שח, ואז נכנסתי לחנות קשתות והמחיר לקשת תואמת לשמלה היה - 70 שח!!
השארתי את הקשת שם. לא הבנתי מי קונה קשת נחמדה+ במחיר כזה!
בעונות הבאות המחיר עוד המשיך לטפס
מצד אחד חנות שמחזיקה את עצמה במקום יקר והיא כולה רק אקססוריז צריכה לתמחר בהתאם
מצד שני המחיר באמת מטורף.
מי של מתאים לה - שלא תקנה. ולפי איך שזה נראה בפועל לרוב לא מתאים לקנות!
 
הייתי בכל הסניפים:(
אני רוצה את הקשתות גינס
היה המון דגמים, וכל הג'ינסים נגמרו...
הייתי מקודם במחסן לבדוק לך ליתר ביטחון, ואין כלום.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה