דרוש מידע מכירה סינית מפוברקת....

  • הוסף לסימניות
  • #63
את מכינה רשימת שאלות ארוכההההההה, שאלות שקשורות למשפחה, אינטלגנציה וכו'........ כל אחד שעונה תשובה נכונה/ עונה ראשון מקבל כרטיס הגרלה
יש לך אולי רעיונות לשאלות אינטלגנציה וכד'??
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
מפיץ ריח מחומרים טבעיים - שום
מקרר קומפקטי נייד- איגלו
ערכה לשינוי מצב הרוח- ג`וק מהכל בשקל
תוספת שיער + צבע- שערות סבתא וצבע
גיימבוי- איש לגו

בעיקר יש לשים לב לעטוף את המתנות בקופסא מתאימה לתכולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
דירה על הנייר.........
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אשמח לשמוע איך עושים תוכנית משפחתית עם המכירה הזו..
יש פה רעיונות אחד אחד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אנחנו עשינו רשימה של כל מיני ג'וקים שיש במשפחה וכל אחד שיש לו את הג'וק הזה קיבל משהו (גומיה, סוכריה, דיסקית וכו) אח"כ ערכנו מכירה פומבית עם כל מיני דברים מעניינם (אחפש את הרשימה בעז"ה) וכל אחד קיבל את המתנה שלו והתבקש לא לפתוח עד שמסיימים את כל הסבב.

היה מוצלח ביותר!!
ומצחיק :):):)

נ.ב. צימר בגליל העליון- שני גלילי נייר טואלט כשעל העליון מצויר בית :D
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני חושב שיש לי רעיון ממש טוב להיגמל מכל מיני דברים!

בעצם בכל מוצר יש כמה סוגים, יש את הכי טוב וגם יקר, ויש חיקויים לדוגמא יש כריות של תלמה שנע סביב ה27 - 30 ש"ח, ויש יותר זולים ב20 ש"ח ומטה,

מה שקרה לי הוא בהתחלה קניתי את הכריות של תלמה פעם אחר פעם כמה קופסאות, ופעם אחת קניתי סוג יותר זול (יש כמה סוגים) והטעם כמובן לא אותו דבר ופשוט לא יכולתי לאכול את זה, אבל מצד שני לא רציתי לקנות חדש (הטוב והיקר) כי יש לי כריות בבית וכך דחיתי את אכילת הכריות הזולות ביום - יומיים.

וכאן קרה מפנה דרמטי!!! פתאום אני מוצא את עצמי לאחר כחודש ואני אוחז שאני לא אוכל כריות! ממצב שהיה לי קשה להפסיק לאכול פשוט לא אכלתי ולא הרגשתי כבר כלל צורך לקנות גם את היקר!

הענין הוא שזה מיד אח"כ קרה לי גם עם הקורנפלקס! הייתי קונה של תלמה עד שקניתי פעם אחת יותר זול (לא אחזתי את הנ"ל וקניתי סתם כי רציתי לנסות את הזול), וקרה לי אותו דבר! ואני מוצא את עצמי לא אוכל ולא קונה קורנפלקס.

ואם חשבתי שזה נגמר אז לא, כי אותו דבר קרה לי עם דבר הרבה יותר דרמטי עם הקפה!, אני מאוד אוהב קפה והייתי שותה כמויות של קפה מתי שהזדמן לי, עד שיום אחד היה איזה מכירה אצלינו וקניתי שם חלב בטעם וניל, וקניתי כמות גדולה, ואני שותה ומרגיש לא כ"כ טוב עם הטעם (יש אוהבים ויש לא), וכמובן שא"א לשתות ככה קפה כמה פעמים ביום אלא אולי אחד - שתים, ומאידך לא רציתי לקנות חלב אחר כיש חבל על החלב שיש לי, וככה אני מוצא את עצמי בפעם השלישית מצליח להיגמל מדברים שהייתי רגיל אליהם.

(יש לציין שהדוגמא עם הקפה בשבילי הוא הכי מוצלח כי הכריות והקורנפלקס לא הייתי 'רגיל לאכול הרבה אלא היה שלב שהתחלתי לקנות את זה והמשכתי עד שקניתי את הזול והפסקתי, וכן עם הקורנפלקס, אבל הקפה הייתי שותה ממש הרבה והפסקתי).

ואולי יש כאן איזה רעיון או משהו כזה להיגמל מכל מיני דברים????????

כמובן שהוא לא שייך לדברים שאין יותר זול מהמוצר וכד' אבל ל'אוכל' הוא יכול להיות רעיון, דהרי לכל דבר יש חיקוי זול ופשוט פעם אחת קונים את היותר זול, אם מרגישים שאם לא יגמרו את המוצר הזול לא יקנו את היקר כי חבל על מה שקנו כבר, ופשוט אם אי אשר לאכול את היותר זול מפסיקים אוטומטי.

אולי זה יכול להיות רעיון גם לסיגריות אם שייך בזה יותר זול וגרוע.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה