ניאגרה סמויה אסלה תלויה - איזה?

  • הוסף לסימניות
  • #41
תחפשי בכל הפורומים, אין כמעט אנשים מרוצים .
זה עובדה, לא יודעת למה.
כנראה משהו בצורה ובזרימה של המים.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #42
התכוונתי למה אסלה תלויה תמיד מתנקה פחות טוב מאסלה
ריצפתית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
מהזוית שלי:
באסלה תלויה יש מעלה גדולה, שאפשר לעשות ספונג'ה בקלי קלות מבלי לגרוף את המים מסביב לכל האסלה עם מגב צר או עם כל הטכניקות שכל אחד מפתח כשנצרך לכך.

בניגארה סמויה יש לדעתי חיסרון עצום, והוא, שכאשר רוצים לטפל במשהו צריך לשבור את הקיר כדי לטפל בו. למשל פעולה פשוטה של החלפת גומי או משהו כזה, מצריך לשבור את הקיר ולטפל בזה ולבנות מחדש. מה שבניגארה גלויה הכל נגיש ואפשר לטפל בזה בתוך 2 דקות.

מלבד זאת הכפתורים של הניגארות הנסתרות, הרבה פעמים נתקעים עד שמשחררים אותם. כמה פעמים בבתי כנסת אני רואה שהכפתור נתקע והמים זורמים להם ומקפיצים כמובן את חשבון המים. [לפעמים אני מצליח לעצור את הזרימה ע"י לשחק בכפתור הלחיצה עד שהוא משתחרר ולפעמים גם זה לא עוזר...]
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
אני ראיתי אצל אחת (אחרי שאני נפלתי) אסלה של גרואה, והיא מאד מאד ממליצה.
(למרות המחיר היקר)
ממש לא.
מגעיל איתה.

אוף יש לי קטע בנושא הזה כי אני אלרגית לריחות.

בקיצור,
אחרי בירורים והחלפות והחזרות קניתי אסלה קצרה אחת ו2 רגילים עם שיפוע מהמם וללא תעלה פנימית של יוניסט.
ממש זול ואיכותי.

האם זה האסלה שאתם מכירות? של גרואה, רימלס,
https://novart.co.il/קטלוג-מוצרים/ב...j7PdDtxXruhzVAwCizeJ1OSEDrUYNGHxoCo30QAvD_BwE
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
חסום לי.
אצלם ואשלח לך תמונה של האסלה שקניתי אחרי בירור שטח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
אאל"ט אצלנו יש KOLO
והיא נשטפת בדיוק כמו אסלה רצפתית
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
ממש לא נכון מה שכתב נקדן זריז
היום בניאגרה סמויה אין צורך לשבור את הקיר עבור כל תקלה
יש להם פטנט מיוחד שהם מוציאים את הלחצן ומתקנים על ידי מקלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
ש אסלה תלויה שמשתלבת עם ניאגרה פשוטה של פלסאון???
שמעתי פעם שיש.
חוסך את כל הבעיות במתקנים של התלויות ומאידך יש לו את המעלה של התלוי.
מי שיודע שישתף.
אני עשיתי בקליניקה שלי, קוראים לזה תלוי גלוי- אני לא יודעת שמות וחברות כי זה היה מזמן, המעלה של זה שזה תלוי אבל הניאגרה גלויה ואפשר לטפל בה- זה חוסך את התקלות של הנסתר, זה יותר יפה מאסלה רגילה אבל פחות יפה מהנסתר כי רואים את הניאגרה.
מבחינת נקיון אני לא כ"כ יודעת כי לא הרבה משתמשים בזה. זה נראה לי בסדר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
תכל'ס, אני חייבת כבר להחליט.
תעזרו לי!
מה לקנות? איזו אסלה?
תלויה של איזו חברה: גרואה? קולו? חרסה?
אם ידוע לכם דגם - הרי זה משובח. (ואם ידוע לכם גם המחיר - עוד יותר טוב)
מתעניינת הן לגבי אסלה רגילה והן לגבי אסלה קצרה.

תודה רבה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
תכל'ס, אני חייבת כבר להחליט.
תעזרו לי!
מה לקנות? איזו אסלה?
תלויה של איזו חברה: גרואה? קולו? חרסה?
אם ידוע לכם דגם - הרי זה משובח. (ואם ידוע לכם גם המחיר - עוד יותר טוב)
מתעניינת הן לגבי אסלה רגילה והן לגבי אסלה קצרה.

תודה רבה!!!
ממה שבררתי, אין אסלה גרואה, אלא ניאגרה גרואה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
ממה שבררתי, אין אסלה גרואה, אלא ניאגרה גרואה.
כשהקבלן קנה את המנגנון של "גרואה" הוא אמר לי שאפשר לקנות כחבילה גם אסלה של "גרואה",
וגם היום כשהתעניינתי בחנות אמרו לי שיש אסלה "גרואה".
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
כשהקבלן קנה את המנגנון של "גרואה" הוא אמר לי שאפשר לקנות כחבילה גם אסלה של "גרואה",
וגם היום כשהתעניינתי בחנות אמרו לי שיש אסלה "גרואה".
מעניין כי כמה חנויות שאלתי, וגם סוכן שהפנו אותי אליו, אמר שאין גרואה.
אני התייאשתי מלהבין מהי האסלה הטובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
מקפיצה למשמרת בוקר...
חייבת לקבל החלטה סופית היום!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
לי יש רימלס של סאבח. לא להתקרב!
לא בגלל הנקיון, אלא בגלל צורת השטיפה,הלכלןך נשאר.
אמרו שהם שיפרו את האסלה שלהם וקוראים לזה היום ניו-איילנד (ולא איילנד לבד שהיה בעיות נקיון)
עוד מישהי שמעה על זה? ... על סמך זה קניתי ועכשיו אני רואה את התגובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
אמרו שהם שיפרו את האסלה שלהם וקוראים לזה היום ניו-איילנד (ולא איילנד לבד שהיה בעיות נקיון)
עוד מישהי שמעה על זה? ... על סמך זה קניתי ועכשיו אני רואה את התגובה
אמרו שהם שיפרו את האסלה שלהם וקוראים לזה היום ניו-איילנד (ולא איילנד לבד שהיה בעיות נקיון)
עוד מישהי שמעה על זה? ... על סמך זה קניתי ועכשיו אני רואה את התגובה
מתי קנית? שלי לפני פחות משנה, לא זוכרת את השם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה