בקשה מיני בר מים איכותי וזול

  • הוסף לסימניות
  • #21
דבר חשוב מאד בנושא-
לאחר ברור בנושא הכשרות על המכשירים הוא על המכשיר עצמו ולא על מסננים!!
כמעט בכל מסנני המים יש בעיה של בורר בשבת.
משמרת השבת נותנים הכשר על המכשיר עצמו ולא על מסנננים!!
בכל מקרה יש בעיה להשתמש במכשיר בשבת!
אנחנו קנינו אצל בנ"א חרדי בב"ב ואחרי שנודע לנו הנושא הנ"ל דיברנו איתו והתגובה שלו היתה- אני יודע שיש רבנים כמו ר' חיים קניבסקי שסוברים שזו איסור דאוריתא להשתמש במסננים אבל יש פתרונות:
1. להשתמש במכשיר בשבת ללא המסננים- ואז המים לא מסוננים והלכלוך יכול להזיק למכשיר
2. למלאות בקבוקים לפני שבת ולנתק את המכשיר לשבת- (ואז מה ענין לקנות מכשיר שמתאים לשבת???)
3. לקנות התקן שבת, כלומר מיכל שמחובר למכשיר וממלאים אותו לפני שבת- החיסרון המקום שהוא תופס- בערך כמו עוד מכשיר, והעלות שלו- רוצים על זה משהו כמו 300 ש"ח (כך זכור לי)

בקיצור אין שום תועלת במכשירים הכשרים לשבת- כי זה בדיוק כמו להשתמש במקרר, זה לא מסנן...
אם הייתי צריכה לקנות היום מכשיר הייתי קונה תמי 4, הוא הכי חזק!!!
תופס רבע מקום מהכשירים הענקים שיש להם 'הכשר' לשבת...
בקיצור תבררו חזק על ענין הבורר לפני שקונים מכשיר שלא תפלו גם
ושלא תגלו אחרי 6 שנים שיש לנו את המכשיר ומשתמשים בו שבת שבת ונהנים ממים קרים שבעצם עברנו על איסור דאוריתא בשביל לפרנס 'חרדי'....
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
לפני הכל-
לאור הנסיון המר עם מיני-בר כשר לשימוש בשבת, עדיף לא לקנות כשר לשבת!!
תקלות רבות שצצות להם כפטריות אחרי הגשם, המים לא קרים, לא חמים וכו'
עדיף לקנות למשל את תמי 4, המיני- בר הכי טוב אני מכיר, מכל הבחינות עיצוב - קומפקטי ונאה, נוחות - משאבה חשמלית, שירות, ועוד. שכל זה אין לצערינו במיניברים 'שומרי שבת'.
ולשבת להניח בקבוקי מים במקרר, ומיחם על השיש (-בכל מקרה מי שאוהב קפה רותח המים חמים של המיני בר לא מספקים אותו).

נכון מאוד!
גם לנו יש מיני בר שבת. כל חצי שנה יש לנו תקלה חדשה. שאלתי את הטכנאי (כמובן לא של החברה) אם הייתי קונה את המתחרה היה יותר טוב אז הוא אמר לי זה נבלה וזה טריפה. המיני בר של שבת עדיין לא מספיק מפותח.. אין כרגע משהוא מוצלח
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
דבר חשוב מאד בנושא-
לאחר ברור בנושא הכשרות על המכשירים הוא על המכשיר עצמו ולא על מסננים!!
כמעט בכל מסנני המים יש בעיה של בורר בשבת.
רוב המשווקים הפרטיים עושים בחינם מעקף של בורר. (לפי איך שבררתי לאחרונה, עדיין לא עשיתי)
ואכן הפרטיים לא ממליצים על מיניבר שבת קר וחם (מאידך הם טוענים שיש מיניבר קר בלבד שהוא עם פחות תקלות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נועם 1 זהירות!!!!!!!!!!!!!!!
זה ליפול, כמו בעוקץ מסוכן!!
מצוה לפרסם!!!!!!!!
וכן ריבר,
בקיצור כמו שאמרתי רק תמי 4!!!!!!!!!!! (וכדאי לחכות כי פיתוח חדשני שלהם לשומרי שבת בקרוב....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
היה לנו מתקן ממשווק בב"ב,כמעט 8 שנים והיינו מרוצים, המתקן התקלקל, עלות מתקן חדש רצה בסביבות 1300-1500 שח. הזמנו את אותו מתקן מ"עולם המים", והתקנו לבד(חיברנו את הפילטר) בעלות של 700 שח ומאוד מרוצים, לגבי שבת אנחנו מנתקים אותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
המים לא חמים
בריבר המים לא היו קרים...
דבר חשוב מאד בנושא-
לאחר ברור בנושא הכשרות על המכשירים הוא על המכשיר עצמו ולא על מסננים!!
כמעט בכל מסנני המים יש בעיה של בורר בשבת.
משמרת השבת נותנים הכשר על המכשיר עצמו ולא על מסנננים!!
בכל מקרה יש בעיה להשתמש במכשיר בשבת!
אנחנו קנינו אצל בנ"א חרדי בב"ב ואחרי שנודע לנו הנושא הנ"ל דיברנו איתו והתגובה שלו היתה- אני יודע שיש רבנים כמו ר' חיים קניבסקי שסוברים שזו איסור דאוריתא להשתמש במסננים אבל יש פתרונות:
1. להשתמש במכשיר בשבת ללא המסננים- ואז המים לא מסוננים והלכלוך יכול להזיק למכשיר
2. למלאות בקבוקים לפני שבת ולנתק את המכשיר לשבת- (ואז מה ענין לקנות מכשיר שמתאים לשבת???)
3. לקנות התקן שבת, כלומר מיכל שמחובר למכשיר וממלאים אותו לפני שבת- החיסרון המקום שהוא תופס- בערך כמו עוד מכשיר, והעלות שלו- רוצים על זה משהו כמו 300 ש"ח (כך זכור לי)

בקיצור אין שום תועלת במכשירים הכשרים לשבת- כי זה בדיוק כמו להשתמש במקרר, זה לא מסנן...
אם הייתי צריכה לקנות היום מכשיר הייתי קונה תמי 4, הוא הכי חזק!!!
תופס רבע מקום מהכשירים הענקים שיש להם 'הכשר' לשבת...
בקיצור תבררו חזק על ענין הבורר לפני שקונים מכשיר שלא תפלו גם
ושלא תגלו אחרי 6 שנים שיש לנו את המכשיר ומשתמשים בו שבת שבת ונהנים ממים קרים שבעצם עברנו על איסור דאוריתא בשביל לפרנס 'חרדי'....
ריבר נותנים פיתרון לזה. אבל זה לא רלוונטי כי הם פשטו רגל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
קבלתי המצלצה
על מיני בר גולד פרימיום
אשמח לחוות דעת שלכם
כמו כן למי שיש הסבר טכני מדוע מותר להשתמש בו בקרים בשבת
ידוע שיש לו הכשר של הרב הלפרין אבל רוצה מידע על דרך הפעולה של הקירור מדוע מותר בשבת
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
רוב המשווקים הפרטיים עושים בחינם מעקף של בורר. (לפי איך שבררתי לאחרונה, עדיין לא עשיתי)
ואכן הפרטיים לא ממליצים על מיניבר שבת קר וחם (מאידך הם טוענים שיש מיניבר קר בלבד שהוא עם פחות תקלות)
אצלי כל הרעיון של מיני בר זה בשביל שבת.
אני לא רגועה מזה שעומד לי מיחם על השיש שבת שלמה
וקרו סיפורים מזעזעים מזה.
אם לא חם לשבת, אין לי צורך בכלל במכשיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אצלי כל הרעיון של מיני בר זה בשביל שבת.
אני לא רגועה מזה שעומד לי מיחם על השיש שבת שלמה
וקרו סיפורים מזעזעים מזה.
אם לא חם לשבת, אין לי צורך בכלל במכשיר.
כמוני כמוך, עדיין לא עשיתי, כבר שנה מדברים על פיתוח של תמי 4 לשבת,
ואני בונה ע"ז,
אבל בינתיים המילוי בקבוקים למקרר הלו"ש מתסכל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
כמוני כמוך, עדיין לא עשיתי, כבר שנה מדברים על פיתוח של תמי 4 לשבת,
ואני בונה ע"ז,
אבל בינתיים המילוי בקבוקים למקרר הלו"ש מתסכל...
זה נכון, במיוחד בקיץ.
זה גם גורם למקרר לעבוד יותר קשה ולצרוך יותר חשמל.
הפתרון שלי בינתיים- זה כמה בקבוקים קפואים, וכל הזמן מקררת את המים על ידם,
ומעבירה לבקבוקים במקרר.
וכך אין מצב שנתקעים בלי מים קרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
קבלתי המלצה
על מיני בר גולד פרימיום
אשמח לחוות דעת שלכם
כמו כן למי שיש הסבר טכני מדוע מותר להשתמש בו בקרים בשבת
ידוע שיש לו הכשר של הרב הלפרין אבל רוצה מידע על דרך הפעולה של הקירור מדוע מותר בשבת

הקפצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
לנו יש מי עדן
יוצא לנו פחות 1 לליטר (בקבוצת רכישה)
מים קרים וטעימים גם בשבת (כמומקרר ישן אפשר להישתמש כשהמנוע עובד, וזה קורה הרבה)
במים החמים גם ביום חול לא משתמשת כי אני מעדיפה רותחים מהקומקום
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נועם 1 לא היה מים לא חמים ולא קרים זה התחיל בשבת ואחר כך גם ביום חול התקשרנו לחברה ואז אם שואלים אותנו עם החלפנו סננים אמרנו שלא ואז החלפנו סננים כמובן שלא עזר ואם ענו לנו שכיון שלא החלפנו סננים בזמן זה אשמתנו
מה שכמובן לא נכון ועוד שילמנו להם תוספת מחיר על סננים 300 ש''ח מתי שקנינו את המכשיר על סננ 1 בעוד שבשוק זה עולה 100ש''ח מקסימום
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

  • תודה
Reactions: שמואלזון1 //
17 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה