מידע שימושי מה שעזר לנו עם האטופיק...

  • הוסף לסימניות
  • #1
מכיון שנעזרתי הרבה במידע פה בעצות של @גלבוע ועוד רבים,
חשבתי שמחובתי גם לשתף.
יש לנו תינוק קטן עם אטופיק קשה מאד (פנים מלאות דם מגירוד באמצע הלילה, פצעים פתוחים שמזדהמים ועוד...)
בגלל שיש לנו ניסיון מר ממשחות סטוראידיות מילד אחר,
החלטנו לא להשתמש בהן בכלל.

קראנו המון על הנושא, התייעצנו פה, וכמובן - תפילה....
היום ב"ה המצב השתפר פלאים, וחייבת לשתף מה עזר.
ראשית, בהמלצת @cherry c התחלנו עם קרם לחות של אדרמה.
מיד אחרי האמבטיה שהעור עדיין רטוב לשמן את כל כולו.
עברנו רק לבגדי כותנה 100%,
גזירת ציפורניים בתדירות גבוהה,
שינה עם גרביים על הידיים,
ודאגנו לקרר את החדר שלו כמה שאפשר.
אבל -
המשחה שלדעתי עזרה פלאים זה ביפנטן פלוס, עם דגש על הפלוס!
ניסינו את הביפנטן הרגיל תקופה ארוכה ו - נאדה. לא עזר כלום.
אבל, הפלוס - עזר ועוזר בצורה מדהימה!!
מתברר שהפלוס נובע מכך שיש בו חומר מחטא שעוזר לעצירת זיהום,
ואכן, בכל פעם שמתפתח פצע - אנחנו מורחים מיד והשיפור ניכר מהר מאד.

בנוסף, היינו אצל ד"ר שגיא (שיוצא לגמלאות עוד שבוע וחצי...)
והוא אמר לשים אותו כל בוקר וערב (שעה וחצי אחרי הזריחה ושעה וחצי לפני השקיעה) בשמש, בלי בגדים.
התחלנו, אבל לא עבר מספיק זמן לראות אם זה עוזר.
ובנוסף ציין שמזגן עוזר מאד להקל על הגירוד - כמה שיותר לקרר.

רפואה שלימה לכולם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מכיון שנעזרתי הרבה במידע פה בעצות של @גלבוע ועוד רבים,
חשבתי שמחובתי גם לשתף.
יש לנו תינוק קטן עם אטופיק קשה מאד (פנים מלאות דם מגירוד באמצע הלילה, פצעים פתוחים שמזדהמים ועוד...)
בגלל שיש לנו ניסיון מר ממשחות סטוראידיות מילד אחר,
החלטנו לא להשתמש בהן בכלל.

קראנו המון על הנושא, התייעצנו פה, וכמובן - תפילה....
היום ב"ה המצב השתפר פלאים, וחייבת לשתף מה עזר.
ראשית, בהמלצת @cherry c התחלנו עם קרם לחות של אדרמה.
מיד אחרי האמבטיה שהעור עדיין רטוב לשמן את כל כולו.
עברנו רק לבגדי כותנה 100%,
גזירת ציפורניים בתדירות גבוהה,
שינה עם גרביים על הידיים,
ודאגנו לקרר את החדר שלו כמה שאפשר.
אבל -
המשחה שלדעתי עזרה פלאים זה ביפנטן פלוס, עם דגש על הפלוס!
ניסינו את הביפנטן הרגיל תקופה ארוכה ו - נאדה. לא עזר כלום.
אבל, הפלוס - עזר ועוזר בצורה מדהימה!!
מתברר שהפלוס נובע מכך שיש בו חומר מחטא שעוזר לעצירת זיהום,
ואכן, בכל פעם שמתפתח פצע - אנחנו מורחים מיד והשיפור ניכר מהר מאד.

בנוסף, היינו אצל ד"ר שגיא (שיוצא לגמלאות עוד שבוע וחצי...)
והוא אמר לשים אותו כל בוקר וערב (שעה וחצי אחרי הזריחה ושעה וחצי לפני השקיעה) בשמש, בלי בגדים.
התחלנו, אבל לא עבר מספיק זמן לראות אם זה עוזר.
ובנוסף ציין שמזגן עוזר מאד להקל על הגירוד - כמה שיותר לקרר.

רפואה שלימה לכולם!
כזה חשוב שאת משתפת.
אף פעם את לא יכולה לדעת את מי את מצילה.
תשמרי את ההודעה הזו ותמצאי את עצמך מלינקת אליה.

אגב לשים בשמש, הוא אמר 10 דקות, לא?
ממליצה לכם כן לעשות את זה.
ותמשיכו להתמיד, זה מה שהכי חשוב באטופיק. להתמיד תמיד גם בהפוגות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כזה חשוב שאת משתפת.
אף פעם את לא יכולה לדעת את מי את מצילה.
תשמרי את ההודעה הזו ותמצאי את עצמך מלינקת אליה.

אגב לשים בשמש, הוא אמר 10 דקות, לא?
ממליצה לכם כן לעשות את זה.
ותמשיכו להתמיד, זה מה שהכי חשוב באטופיק. להתמיד תמיד גם בהפוגות.
תודה לך!
באמת הופתענו מהתועלת של המשחה.
מקווה שיועיל גם לאחרים!
כי אטופיק זה ניסוי ותהייה (או טעייה...) ובעיקר מאד אינדיבידואלי...

ד"ר שגיא אמר להיות חצי שעה בשמש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה!
מה דעתכן על המשחה אלידל קרם? זה ללא סטרואידים נכון? זה יכול לשמש כקרם לחות לאורך זמן או שכדאי את מה שנכתב לעיל: אדרמה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תודה!
מה דעתכן על המשחה אלידל קרם? זה ללא סטרואידים נכון? זה יכול לשמש כקרם לחות לאורך זמן או שכדאי את מה שנכתב לעיל: אדרמה?
זה ממש לא קרם לחות, זו משחה טיפולית
וצריך להשתמש בה בשיקול דעת
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
זה ממש לא קרם לחות, זו משחה טיפולית
וצריך להשתמש בה בשיקול דעת
תודה,תוכלי להרחיב קצת? כלומר לטווח ארוך כדאי רק קרם לחות? וזה - אלידל קרם זה רק לשמירת מצב לזמן מוגבל כחודש לאחר ריפוי הפצע? כך הבנתי כרגע מהרופא ילדים, זה ההוראות שלו כרגע .
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
גם אנחנו סבלנו מאדדדדדדדד מאטופיק וב"ה העניין מאחורינו
אבל שמנו את המשחה שהרופא נתן לנו בלי חשבון ואח"כ הוא אמר לנו שזו משחה שאסור לשים אותה מעל התדירות שהוא רשם כי היא עושה בעיות בלב
ממש נבהלנו אבל תכלס לקחנו לתשומת ליבנו
לא שמים משחות בלי לדעת מה ההשלכות
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה,תוכלי להרחיב קצת? כלומר לטווח ארוך כדאי רק קרם לחות? וזה - אלידל קרם זה רק לשמירת מצב לזמן מוגבל כחודש לאחר ריפוי הפצע? כך הבנתי כרגע מהרופא ילדים, זה ההוראות שלו כרגע .
אני לא מספיק מתמצאת, זכור לי שקראתי ע"כ בפורום בעבר
רק העלון לצרכן שלו ממש מבהיל... אבל חובה לקרוא אותו יש שם אזהרות חשובות לגבי חשיפה לשמש בזמן השימוש, למשל.
@גלבוע מן הסתם תדע לפרט יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אדרמה זה משחה מדהימה ממש.
לא משפיעה מיידית כי היא ללא סטרואידים אבל לאורך זמן משמנת את העור טוב ומונעת התפרצות.
אבל יש מיעוט קטן של חולים שאלרגים לשיבולת שועל ולהם היא רק עושה גרוע.
צריך לשים לב.

ועוד עצה לגביה, על עור פצוע היא יכולה לשרוף, עדיף לטפל באותו יום במשחות אחרות.
(נניח כמו שהיא המליצה בפנטן פלוס)
ועוד עצה לחורף לגביה ולגבי משחות אחרות, להוציא ליד שלנו, לתת לזה להתחמם כדקה ואז למרוח, אם לא זה גם שורף ולא נעים בגלל שהיא קרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תודה!
מה דעתכן על המשחה אלידל קרם? זה ללא סטרואידים נכון? זה יכול לשמש כקרם לחות לאורך זמן או שכדאי את מה שנכתב לעיל: אדרמה?
ממש לא במקום קרם לחות.
תיצמדי להוראות שקיבלת, ומעבר לזה לשימוש יומיומי בפנטן פלוס המשחה טיפולית קלה בלי סטרואידים וקרם לחות (אפשר א-דרמה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מכיון שנעזרתי הרבה במידע פה בעצות של @גלבוע ועוד רבים,
חשבתי שמחובתי גם לשתף.
יש לנו תינוק קטן עם אטופיק קשה מאד (פנים מלאות דם מגירוד באמצע הלילה, פצעים פתוחים שמזדהמים ועוד...)
בגלל שיש לנו ניסיון מר ממשחות סטוראידיות מילד אחר,
החלטנו לא להשתמש בהן בכלל.

קראנו המון על הנושא, התייעצנו פה, וכמובן - תפילה....
היום ב"ה המצב השתפר פלאים, וחייבת לשתף מה עזר.
ראשית, בהמלצת @cherry c התחלנו עם קרם לחות של אדרמה.
מיד אחרי האמבטיה שהעור עדיין רטוב לשמן את כל כולו.
עברנו רק לבגדי כותנה 100%,
גזירת ציפורניים בתדירות גבוהה,
שינה עם גרביים על הידיים,
ודאגנו לקרר את החדר שלו כמה שאפשר.
אבל -
המשחה שלדעתי עזרה פלאים זה ביפנטן פלוס, עם דגש על הפלוס!
ניסינו את הביפנטן הרגיל תקופה ארוכה ו - נאדה. לא עזר כלום.
אבל, הפלוס - עזר ועוזר בצורה מדהימה!!
מתברר שהפלוס נובע מכך שיש בו חומר מחטא שעוזר לעצירת זיהום,
ואכן, בכל פעם שמתפתח פצע - אנחנו מורחים מיד והשיפור ניכר מהר מאד.

בנוסף, היינו אצל ד"ר שגיא (שיוצא לגמלאות עוד שבוע וחצי...)
והוא אמר לשים אותו כל בוקר וערב (שעה וחצי אחרי הזריחה ושעה וחצי לפני השקיעה) בשמש, בלי בגדים.
התחלנו, אבל לא עבר מספיק זמן לראות אם זה עוזר.
ובנוסף ציין שמזגן עוזר מאד להקל על הגירוד - כמה שיותר לקרר.

רפואה שלימה לכולם!
איזה כיף לשמוע!!!
תהיו בריאים תמיד :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אנשים מתלהבים מאלידל כי היא בלי סטרואידים.
נכון שהיא בלי סטרואידים, אבל היא פועלת על מנגנונים אחרים.
אלידל מחלישה את פעילות מערכת החיסון בעור, באזור שבו מורחים אותה.
זה החלשה מקומית וזמנית, וכשמפסיקים למרוח מערכת החיסון מתחזקת חזרה.
בכל זאת, מערכת החיסון לא נבראה לשווא, כידוע, ולנטרל אותה סתם לאורך זמן זה לא רעיון טוב כל כך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לי אמר רופא עור שבשביל לרשום אלידל הוא צריך אישור מרופא מחוזי (קופ"ח כללית), וזה דבר שלא ניתן כקו ראשון אלא רק אחרי שדברים אחרים לא עזרו.

זה באמת עזר פלאים
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
תודה על השיתוף!
ננסה את זה בבית..
אגב, ל-בפנטן+ צריך מרשם?

מה דעתכן על המשחה אלידל קרם? זה ללא סטרואידים נכון? זה יכול לשמש כקרם לחות לאורך זמן או שכדאי את מה שנכתב לעיל: אדרמה?
כדאי מאד להיזהר
להשתמש ממש לפי הוראות הרופא
יש כמה מחקרים שזה יכול לגרום למחלה כלשהיא רח"ל בשימוש קבוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אפלומיצין זה סטרואידים, באמת עוזר להתפרצות אבל לא לשימוש יומיומי!
וזה גם אנטיביוטיקה.
אחרי תקופה ארוכה של שימוש נהיה לנו חיידק קצת אגרסיבי :(
(שני סיבובי אנטיביוטיקה ונפטרנו ממנו ברוך השם. וגם למדתי את הלקח.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תודה!
מה דעתכן על המשחה אלידל קרם? זה ללא סטרואידים נכון? זה יכול לשמש כקרם לחות לאורך זמן או שכדאי את מה שנכתב לעיל: אדרמה?
לי הרופא נתן את זה לשימוש יומיומי אחרי שגמרתי טיפול של חודש וחצי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה