מידע שימושי תרגיל מענין על אורך ורוחב...

אורך או רוחב...

  • אפשרות 1

  • אפשרות 2


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
  • הוסף לסימניות
  • #61
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #62
סתם מענין זה לא אורך גובה?
רוחב אורך זה המרובע שמחזיק לדוג1 את הבסיס?
תענו לי מתמטיקאים
השאלה היא באמת אם התמונה היא 2 ממדים או שלוש ממדים
אם היא 2 ממדים זה כמו שאמרתי החלק הארוך הוא אורך והקצר רוחב
אך אם 3 ממדים החלק הארוך הוא אורך החלק הקצר הוא גובה והעובי שלה זה הרוחב
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
מתוך ויקיפדיה:
כאשר אומרים שיש למלבן אורך ורוחב. אורך הוא הצלע הארוכה יותר, והרוחב הוא הצלע הקצרה יותר מבין השניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
  • הוסף לסימניות
  • #68
אני לא מבינה אם מלמדים גאומטריה בשביל דברים כאלה?
אז כל המעצבים טועים ואומרים רוחב המגירה?
הדופן העובי זה האורך ומלמעלה ללמטה זה הגובה?
יש פה משהו שבאמת למד מסלול מתמטיקה ויוכל לענות תשובה?
כי גם בלימודי מתמטיקה אומרים רוחב, אורך וגובה המגירה.
מורות למתמטיקה בבקשה:
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אני לא מבינה אם מלמדים גאומטריה בשביל דברים כאלה?
אז כל המעצבים טועים ואומרים רוחב המגירה?
הדופן העובי זה האורך ומלמעלה ללמטה זה הגובה?
יש פה משהו שבאמת למד מסלול מתמטיקה ויוכל לענות תשובה?
כי גם בלימודי מתמטיקה אומרים רוחב, אורך וגובה המגירה.
מורות למתמטיקה בבקשה:
ברור שיש פה טעות שלוקחים מגאומטריה
כי מגירה אחת היא 80 וזו שלידה היא 20 אז פתאום זה משתנה מאורך לרוחב? ברור שזה תמיד רוחב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
רוחב הוא תמיד רוחב ואורך הוא תמיד אורך ולא משתנים ביחס לסביבה. זהבית 87 נתנה דוגמה טובה. איך תתייחסו לחצאית שהאורך שלה יותר קצר מהרוחב שלה? תגידו שהאורך זה רוחב והרוחב זה אורך?:(
וכמו שהביאה פינתי דוגמה למגירה במטבח: מגירה שהרוחב שלה יותר קצר מהגובה תגידו שהגובה הפך לרוחב והרוחב הפך לגובה?
אני כמובן חושבת שאופציה 2 היא הנכונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
  • הוסף לסימניות
  • #73
אז כל המעצבים טועים ואומרים רוחב המגירה?
הדופן העובי זה האורך ומלמעלה ללמטה זה הגובה?
יש פה משהו שבאמת למד מסלול מתמטיקה ויוכל לענות תשובה?
כי גם בלימודי מתמטיקה אומרים רוחב, אורך וגובה המגירה.
וכל עמישראל שמחפשים 'דירה להשכיר'?..
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
רוחב הוא תמיד רוחב ואורך הוא תמיד אורך ולא משתנים ביחס לסביבה. זהבית 87 נתנה דוגמה טובה. איך תתייחסו לחצאית שהאורך שלה יותר קצר מהרוחב שלה? תגידו שהאורך זה רוחב והרוחב זה אורך?:(
וכמו שהביאה פינתי דוגמה למגירה במטבח: מגירה שהרוחב שלה יותר קצר מהגובה תגידו שהגובה הפך לרוחב והרוחב הפך לגובה?
אני כמובן חושבת שאופציה 2 היא הנכונה.
ואחר כך יבואו בתלונות לנגר שבנה להם מגירה צרה מידיי כי הם ביקשו רוחב 20 על אורך 80..

הטעות כאן לדעתי נובעת מהסיבה שלמילה אורך בעברית יש משמעות כפולה.
1.אורך-הצלע האנכית.
2. אורך-מונח רוחבי למימדי זמן. ורוחב משמש כמונח להשוואה.

בתקווה שהובנתי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
בשיעור עברית כנראה
שיעור עברית באולפן...

בכל המושגים של גיאומטריה ומתמטיקה הייתי דווקא ממש טובה ב''ה אבל עברו הרבה מים בנהר מאז...
כך שקטונתי אין לי מושג..

בהצלחה בדיון!.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אני לא מבינה אם מלמדים גאומטריה בשביל דברים כאלה?
אז כל המעצבים טועים ואומרים רוחב המגירה?
הדופן העובי זה האורך ומלמעלה ללמטה זה הגובה?
יש פה משהו שבאמת למד מסלול מתמטיקה ויוכל לענות תשובה?
כי גם בלימודי מתמטיקה אומרים רוחב, אורך וגובה המגירה.
מורות למתמטיקה בבקשה:
מה שאני חושבת שאין קשר של אורך ורוחב לתיאור החפץ
כי לכל חפץ יש אורך ורוחב- זה לא ויכוח
ומגירה היא גם רחבה/צרה וגם ארוכה, ואם אנחנו הולכים על זה שהחלק הארוך של המגירה הוא האורך
אז תיאור המגירה יהיה תלוי באורכה- שהיא ארוכה וברוחבה- אם הרוחב יהיה רחב אז המגירה ארוכה ורחבה, ואם הרוחב יהיה צר אז המגירה היא צרה וארוכה
כמו האוטובוס שהוא גם צר/רחב וגם ארוך
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אורך זה לא קשור לרוחב
ואורך זה לא ההיפך מרוחב
אלו שני מושגים שונים

ואין להביא ראיה ממורים לגאומטריה, כל עוד הם לא מורים ללשון.
המקובל הוא לקרא אורך למה שיותר ארוך
אבל זה עניין של מוסכמה ותו לא
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
אין לי בעיה שתחשבו אחרת ממני

לאלו שאומרים 1
איך תגדירו את הסימון במגירה, אורך או רוחב?
צפה בקובץ המצורף 772477
אני לא מבינה אם מלמדים גאומטריה בשביל דברים כאלה?
אז כל המעצבים טועים ואומרים רוחב המגירה?
הדופן העובי זה האורך ומלמעלה ללמטה זה הגובה?
יש פה משהו שבאמת למד מסלול מתמטיקה ויוכל לענות תשובה?
כי גם בלימודי מתמטיקה אומרים רוחב, אורך וגובה המגירה.
מורות למתמטיקה בבקשה:
-
ואחר כך יבואו בתלונות לנגר שבנה להם מגירה צרה מידיי כי הם ביקשו רוחב 20 על אורך 80..

הטעות כאן לדעתי נובעת מהסיבה שלמילה אורך בעברית יש משמעות כפולה.
1.אורך-הצלע האנכית.
2. אורך-מונח רוחבי למימדי זמן. ורוחב משמש כמונח להשוואה.

בתקווה שהובנתי..
אבל יש לכם טעות
במגירה אין מידת אורך.
יש רוחב, גובה ועומק

לעומת זאת בשיש יש אורך ורוחב
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה