התייעצות שיפצתם? איפה קניתם דלתות?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לדעת איפה קניתם את הדלתות שלכם
כמה שילמתם?
איפה כדאי לקנות דלתות זולות ואיכותיות
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מקפיצה לך
ומכיון שאנחנו (לפני 4 שנים) נפלנו עם דלתות (החנות פשטה את הרגל לא תגיעו אליהם) כי חיפשנו זול...
(דווקא היתה המלצה מהמעצבת שלנו שקנתה אצלם והיתה מרוצה רק שכנרא לא הודרכנו איזה סוג לקחת וגם ההתקנה היתה גרועההה)
אין לי אלא להמליץ לכם לברר היטב, גם על סוג הדלת וגם על ההתקנה (ואגב שמעתי שלא מרוצים מפנדור כך שמחיר לא תמיד שווה איכות)
מצידי הייתי שמחה מאד להגריל באיזה ארגון חסד החלפת דלתות לכל הבית. אבל עד שזה - מחוסר תקציב כרגע- מחפשת מישהו בירושלים שמוכן להתקין דלת אחת.
ראיתי פרסום של דלתות נקנור, דלתות בר אילן. וקינג דורס
משהו מכיר מי מהם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מקפיצה שוב
צריך תזכורת איזה חסד זה לשתף במידע מנסיונכם?...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
גם אני שמעתי על 3 מבני משפחתי שקנו דלתות פנדור, ולא רק שלא שווה את המחיר, זה שווה כמו הדלתות הזולות ביותר.
אומנם המעלה שלהם שמבודדות רעש מצוין, אבל הידיות מתפרקות ומתקלקלות תוך זמן קצר מאוד!

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ידיות נשמע לי עוד בחסד
אני מדברת על בית שלם שכל ההלבשה יוצאת מהמקום, הדלתות באמבטיה מתנפחות , חלקן ממש קשה לפתוח (ילדה בת 3 למשל) בקיצור נפילה
נמשיך לחכות להמלצות או דיס על החנויות שהזכרתי. דחוףףף (הבנים חוזרים לחנוכה ואין דלת בחדר שלהם...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
דווקא לי יש פנדור ומאד מרוצה
התקנה מעולה - נראות כמו חדש ומכירה הרבה כמוני שמאד מרוצים
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
קנינו לפני כמה חודשים מ-my door בחור רוסי
דלתות פצצה!! התקנה סוף!!!

הוא קצת עצבני אבל עושה את העובדה יופי!
כל דלת עלתה 1250 כולל התקנה
יש אחריות לכל החיים על נזקי מים
מרוצים עד השמים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ידיות נשמע לי עוד בחסד
אני מדברת על בית שלם שכל ההלבשה יוצאת מהמקום, הדלתות באמבטיה מתנפחות , חלקן ממש קשה לפתוח (ילדה בת 3 למשל) בקיצור נפילה
נמשיך לחכות להמלצות או דיס על החנויות שהזכרתי. דחוףףף (הבנים חוזרים לחנוכה ואין דלת בחדר שלהם...)

הידיות זה מה שאני יודעת, יכול להיות שיש עוד תקלות, כי ממש התאכזבו,
וכמובן, כשאת משלמת המון על כל דלת, גם ידיות זה מעצבן, ומאוד!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אנחנו מאד מרוצים מדלתות דרור. חפרתי המון בנושא ובסוף לקחנו דלתות פורמיקה ולא פולימר.
מותקנות כמעט שנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כבר כתבו על זה פה הרבה.
תעשו חיפוש.
יש אחד בשם "דוד" הוא מתקין דלתות מעולה.
אני עשיתי אצלו, אחרי שקיבלתי המלצות פה בפרוג.
והרבה לקחו אותו גם אחר כך.
הדלתות אצלי כבר כמעט 6 שנים.
אף דלת לא נשברה, אף ציר לא זז, כל הדלתות נפתחות ונסגרות מעולה!! הדלתות שלמות כאילו התקנו אתמול.
ממליצה בחום!!!

אין לי כרגע את המספר, אבל חיפוש קצר בפורום יתן לך את כל הפרטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני קנית לפני כשנתיים בדלתות דולב - הכל פולימר
מאוד מרוצה מבודד רעש מצויין
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תודה לכולם, נבדוק אחד אחד
בעיה שהגדולים לא מוכנים לבוא בשביל דלת אחת
והלוואי והיה לי כסף להחליף את כולם... אבל כרגע רק מה שהכרחי
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
קנינו לפני כמה חודשים מ-my door בחור רוסי
דלתות פצצה!! התקנה סוף!!!

הוא קצת עצבני אבל עושה את העובדה יופי!
כל דלת עלתה 1250 כולל התקנה
יש אחריות לכל החיים על נזקי מים
מרוצים עד השמים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני קנית לפני כשנתיים בדלתות דולב - הכל פולימר
מאוד מרוצה מבודד רעש מצויין
אם יש לך טלפון זמין אשמח
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
דולב -0737272666
יש להם גם אתר
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
התקינו לי "דלתות בר אילן". של הדלתות עצמן כתוב "דרור". הייתי מאוד מרוצה מההתקנה ובמצב מעולה אחרי שנתיים וחצי.
שילמתי כ 1600 לדלת נראה לי, איכות גבוהה (פלקסבורד).
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
גם אני לקחתי דלתות דרור ומאד מרוצה.
בחדר אמבטיה בחרנו דלת פורמיקה, בגלל הרטיבות- זה ממש צמוד אצלי לכיור.
הן גם מבודדות רעש מעולה!!
יש להם דגם שנקרא "מבודד רעש" ועפ"י המלצות מנסיון לא לקחנו אותו, והסטנדרטי מבודד מושלם!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תודה על השיתוף
אחרי הרבה בירורים הגעתי לחנות ארט דיזיין (ART DESIGN)
אני מצרף קישור וגם תמונה שתוכלו להכנס וליראות במה במדובר
עולה דלת שם690 ש"ח +250 ש"ח התקנה מעל 5 דלתות
אחדיות 12 שנים וכו' מבודד רעש נגד מים לטענתם.
זה מחיר דמיוני הכי זול בשוק, מצד שני זה גם מחשיד
השאלה אם אתם מכירים את החנות ,משהו שקנה שם , מרוצה , לא מרוצה
כל בדיל של מידע יעזור
אשמח לתגובתכם
תודה

ביאור 2020-12-05 215228.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תודה על השיתוף
אחרי הרבה בירורים הגעתי לחנות ארט דיזיין (ART DESIGN)
אני מצרף קישור וגם תמונה שתוכלו להכנס וליראות במה במדובר
עולה דלת שם690 ש"ח +250 ש"ח התקנה מעל 5 דלתות
אחדיות 12 שנים וכו' מבודד רעש נגד מים לטענתם.
זה מחיר דמיוני הכי זול בשוק, מצד שני זה גם מחשיד
השאלה אם אתם מכירים את החנות ,משהו שקנה שם , מרוצה , לא מרוצה
כל בדיל של מידע יעזור
אשמח לתגובתכם
תודה

צפה בקובץ המצורף 778242
לא מכירה.
רק אכן, תנסו להגיע ללקוחות מרוצים (גם ותיקים - שעברו שימוש נרחב בדלת. וגם לקוחות טריים - לשמוע עדכני שמרוצים מתהליך ההזמנה וההתקנה וכו')
ותבדקו שהמחיר (שבאמת מוזל) כולל הכל. (ידיות / מנעולים/ צוהר אור/ הלבשות וכו')
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני כבר כמה פעמים (פרוייקטים שונים) לקחתי דלתות חמדיה
האיכות מאד טובה
רמת העבודה יוצאת דופן באיכות מבחינת גימור והתקנה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה