תנו לי ביקורת תנוחות ניו בורן 1

  • הוסף לסימניות
  • #1
התחלתי עכשיו לצלם ניו בורן, ולא למדתי את התחום הספציפי הזה, והיה לי קשה מאוד עם התנוחות,
ניסיתי לשים ידיים מתחת לראש וכו', וכשעזבתי זה "עף החוצה", התינוקות פשוט לא שיתפו פעולה...
מה אתן עושות???אתם שמות דבק? כריות? אצבעות שמורידים בפוטושופ?
אשמח ללמוד ממכם, כל מידע תעזור לי מאוד!!!
תודה מראש
אצרף עוד תמונות בהמשך בעז"ה
הקטנה.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
התמונה ממש יפה,
ובקשר לטיפים, אני לא צלמת ניו בורן
אבל בגדול התשובה היא כן, מצלמים על פוף גדול, שמים כרית מתחת לייצב, שמים אצבעות ואח"כ מוחקים אותם בפוטושופ
דבק לא נראה לי
יש הרבה סרטונים שמדגימים תנוחות ועיטופים
בהצלחה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
התמונה ממש יפה,
ובקשר לטיפים, אני לא צלמת ניו בורן
אבל בגדול התשובה היא כן, מצלמים על פוף גדול, שמים כרית מתחת לייצב, שמים אצבעות ואח"כ מוחקים אותם בפוטושופ
דבק לא נראה לי
יש הרבה סרטונים שמדגימים תנוחות ועיטופים
בהצלחה רבה
תודה רבה
את יודעת איפה אני יכולה למצוא סרטונים של תנוחות אם יש לי סינון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תמונה מהממת
צילום ניו בורן נעשה כשהתינוקת קטנה מאוד שבוע שבועיים ואולי אפילו שלוש אחרי שהיא נולדה
כך גם קל יותר ליצב אותה בלי שהיא תזוז היא פשוט תישן
מה שלרוב עושים שמים אצבע כדי לתפוס ואחר כך מורידים בפוטושופ
וכן גם מניחים כרית או אביזר שייצב את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תמונה מהממת
צילום ניו בורן נעשה כשהתינוקת קטנה מאוד שבוע שבועיים ואולי אפילו שלוש אחרי שהיא נולדה
כך גם קל יותר ליצב אותה בלי שהיא תזוז היא פשוט תישן
מה שלרוב עושים שמים אצבע כדי לתפוס ואחר כך מורידים בפוטושופ
וכן גם מניחים כרית או אביזר שייצב את זה
תודה רבה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
תודה רבה
את יודעת איפה אני יכולה למצוא סרטונים של תנוחות אם יש לי סינון?
יש ל @מירלה כהן סרטון אולי גם לרחלי תן עמי יש באתר שלה
תחפשי באינטרנט, אולי יש דברים שכן עולים עם הסינון שלך
היה פה גם אשכול בעבר שמישהי העלתה סרטונים, אבל אני ממש לא זוכרת איפה, תנסי לחפש בפרוג
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תמונה מתוקה
חשוב לחכות שהתינוק/ת ירדמו חזק ואז ניתן לעצב אותם בקלות כאשר הם רפויים.
כאשר מעצבים את התנוחה הרצויה של הידיים/רגליים צריך לאחוז כמה שניות עד שהם נשארים בתנוחה הזו
אפשר לשחק עם הגובה של הראש והרגליים ע"י הכנסה של שמיכות מתחת
רק בתנוחה של הראש קדימה לפעמים יש צורך לשים אצבע לתמוך בראש. בתנוחות רגילות אין צורך
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש לי כמה סרטוני הדרכות לNB
שלחי לי מייל
sarazilumאין לכתוב כתובת מייל
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תמונה מתוקה
חשוב לחכות שהתינוק/ת ירדמו חזק ואז ניתן לעצב אותם בקלות כאשר הם רפויים.
כאשר מעצבים את התנוחה הרצויה של הידיים/רגליים צריך לאחוז כמה שניות עד שהם נשארים בתנוחה הזו
אפשר לשחק עם הגובה של הראש והרגליים ע"י הכנסה של שמיכות מתחת
רק בתנוחה של הראש קדימה לפעמים יש צורך לשים אצבע לתמוך בראש. בתנוחות רגילות אין צורך
תודה רבה, קיבלתי תשובה. כי ראיתי כל מיני מאחורי הקלעים שמחזיקים בראש ולא ראיתי שמחזיקים רגליים וידיים.
כנראה שלא החזקתי כמה שניות...
שוב תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
חוי תמונה מתוקה
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #14
תמונה יפה
יש לי סרטונים לניו בורן אם תרצי בכיף
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
היי עם את מעונינת
אני מלמדת צילום ניו ברון יסודי אחד על אחד
אפשרי אצלי בסטודיו מאובזר מאוד או אצלך על האיבזור שלך
סדנה של בין 4עד6 שעות אחד על אחד מלמדת הכל ביסודיות
היחס ליולדת
שיטות להרדים
בטיחות התינוק
תאורה
תנוחות ועיטופים
זויות צילום
לאור המצב הוזלתי לתקופה קצרה את המחיר של הסדנה
במאות שקלים
מוזמנת ליצור קשר
פלפון 0504145793
וואצפ 0535678474
מייל 4U4400בגיימל
או פה באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני גם אשמח לסרטונים
oriyaomer5 שטורדל ג'ימייל וכו'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
רוצה לשמוע עצה אמיתית? מכל הלב?
אם את רצינית ורוצה לעבוד עם לקוחות גם בתחום ניובורן,
תעשי טובה גדולה לעצמך, ותלמדי מסודר אצל משהי.
באמת!
ברור שאפשר לראות סרטונים ולהתרשם מתמונות, וגם כאן בפורום בכיף יסבירו וידגימו,
אבל זה שמינית ממה שאפשר ללמוד בפרונטלי, יסודי.
זה גם אף פעם לא מתקרב להסבר ממשי, לניסוי והטעיה בשטח.
זה יחסוך לך הרבה הרבה דרך, ועוגמת נפש בדרך....
זה ייתן לך ביטחון, וכלים אמתיים, וזה גם מן הסתם יתבטא אח"כ בתמונות שלך.

אח"כ תמיד את יכולה עוד להשתכלל בסרטונים, כל הצלמות ממשיכות להחכים ולקבל טיפים, אבל זה יושב על הבסיס...
ככה גם אני עשיתי, וזה ממש ממש כדאי לך!

עוד דבר, ניובורן, בשונה מצילומי משפחות וילדים, דורש רמה גבוהה של בטיחות!
מן הסתם שתרצי להיות אחראית וגם לשדר את זה ללקוחה...
מכלול הפרטים שתלמדי בקורס(תנוחות, עיטופים, ניהול סשן, תהליך ההירדמות, הרגעה, וכו וכו) כולם יחד יוצרים את הצילום הבטוח עבור התינוק.

אגב,
כשלומדים איך נכון לצלם לכתחילה, זה חוסך לך הרבה פוטושופ אח"כ, קרי-עבודה קשה יותר, ותוצאה לא בטוח שתצא אמינה/יפה.

מחזיקה לך אצבעות וממליצה מכל הלב!❤
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה