קורונה זה בא ובגדול... סגר שלישי

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #89
האם גם טיסות יוצאות לארה"ב ייעצרו בסגר?
או שהם ימשיכו כרגיל בסגר?
דחוף לי לדעת ממקור מוסמך
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
נכתב ע"י post::
שלא מקבל את הבלוף הגדול שקורונה הוא נגיף קטלני
כל ההודעה שלך היא בלוף אחד גדול, וכל חומר שתשלח כנ"ל. בדיוק כמו הבלוף בהודעה למעלה.
מאות אלפי אנשים בכל העולם מתים כמו זבובים, וחבורת המכחישים ממשיכה לטמון את הראש בחול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
לפני שאתם הופכים כל מי שפוצה פה נגד הקורונה, ומעיז לדבר נגד הממסד הרקוב (שמבסס את סדרת הסגרים וההגבלות החונקות שלו על כמה פרופסורים בודדים שנבחרו) למכחיש קורונה

כל אחד שיסתכל על הדברים איך שהוא רוצה.
רק מי שרוצה להיות ישר, עליו להתבונן על כל העולם.
כ 218 מדינות ברחבי העולם סובלות מהקורונה. בכולן, כמעט ללא יוצאת מן הכלל, יש והיו הגבלות כאלה ואחרות.
בחלקן היו הגבלות הרבה יותר חריפות מאשר בישראל.
ברובן היו גלים של תחלואה ותמותה, ובעקבות זה באופן ישיר הגבלות, הרחקות וסגרים.
כל המדינות האלה מדווחות - מספירה עצמית של כל אחת מהן - על מספר המתים שלהן מקורונה. והסך הכללי עולה יום יום ומגיע למספרים גדולים מאוד.

מי שבאמת רוצה לדבר על קורונה, שידבר על הקורונה העולמית.
עם כל הכבוד לישראל, היא מדינה אחת קטנה בגודל של עיר במדינות אחרות. ועם כל הכבוד לממשלה כאן, אין לה השפעה על כל העולם. ועם כל הכבוד לכמה פרופסורים כאן, יש אלפי מדענים ופרופסורים בכל העולם, ואלפי מחקרים מדעיים מבוקרים, והמדיניות בגדול נקבעת לפי זה.
ועוד משהו, עם כל הכבוד לחרדים, הם מהווים במדינת ישראל כ 12 עד 14 אחוז, ולחשוב שכל החלטה כללית על כל המדינה, שיש בה עוד כ 86 אחוזים בני אדם אחרים - היא רק בגלל החרדים - נו, נו.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #92
מה שיקרה כאן
תרשמו לפניכם

יש קבוצת מתנגדי חיסונים שפעילה כבר שנים ברחבי העולם
הקורונה נתנה להם 'בוסט' רציני
אבל כאן תהיה גם המפלה שלהם -
חיסון שכל העולם יקבל וכולם יראו שאין בו שום נזק לטווח ארוך או קצר

לגרעין הקשה זה לא יעזור, כי זה כמו דת
וכמו שלא תצליח לשכנע מוסלמי שמוחמד הוא סתם ליצן
גם אותם לא תצליח להזיז בחיים
הם יטענו טענות שלא ניתנות להפרכה (איך אפשר להוכיח שהיתה נחיתה על הירח...)

אבל אולי לכל הנוהים אחריהם זה יעזור
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
מישהו יודע לומר לי במה הסגר מתבטא אם מערכת החינוך ממשיכה לפעול כרגיל?
מערכת החינוך כרגיל רק עד כיתות ד, ועבור כיתות יא יב.
חנויות ומסחר, סגורים.
עסקים ללא קבלת קהל, 50 אחוז.
תחבורה ציבורית, 50 אחוז.
והכי סגר - אסור לצאת למרחק של יותר מאלף מטר, אסור לשהות בבית אחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
מערכת החינוך הולעת לעבוד כ-ר-ג-י-ל!!
אולי חוץ מהחינוך העצמאי
איך אפשר לאכוף את זה?
יעמדו שוטרים בפתח וישאלו כל ילדה באיזה כיתה היא?
זה פיקוח נפש לכל הגלאים!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
ניתן לצאת לחתונות בריתות ולוויות...
בכפוף למגבלת התקהלות
זה אומר שכל בני ברק יכולה לנסוע לחתונה של שכן בירושלים, אבל בחתונה יהיה מותר רק 10 בתוך האולם, ואז "לבנתיים" כולם יילכו לטייל בגאולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
מעניין למה אותם אנשים שמתנגדים לחיסונים זה בדרך כלל אותם אנשים שמכחישים את הקורונה, טוענים שהעולם שטוח, השב''כ רצח את רבין וכו' וכו' ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
מה שהכי מעניין זה חוסר העקביות של הקונספירטורים.
לפני שבוע הם טענו שהנוגדנים שהחיסון יוצר פוגעים בחלקים חשובים בגוף האדם. הם רק 'שכחו' שהנוגדנים האלו נוצרים גם אצל חולי קורונה 'אמיתיים', בעוד שלשיטתם הקורונה עצמה כלל אינה יותר מסוכנת מכל שפעת אחרת...
 
שמעתי שיש מקומות בערים החרדיות שבערב מחסנים את כל מי שבא, וכדאי לנצל את זה.
וכן שמעתי שכל עסקן זוטר שיש לו קשר כלשהוא לקופ"ח ממהר להתחסן!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה