דרוש מידע הנהג דילג על התחנה ומכחיש...

  • הוסף לסימניות
  • #1
בחוה"מ פסח כשהמתנתי בתחנה לקו 402 בב"ב הגיעו 2 אוטובוסים ביחד, הראשון עצר בתחנה והשני דילג.
פניתי לאגד דרך האתר ודיווחתי על המקרה. התגובה שקיבלתי מהם מקוממת ביותר:
נכתב ע"י אגד:
לאור טענותייך זומן הנהג נשוא פנייתך לבירור בפני הממונה על המשמעת ב"אגד". בבירור זה נמצא כי כאשר הנהג עבר בתחנה בה המתנת, האט הנהג לצורך עצירה ואיסוף נוסעים אך התחנה הייתה ריקה וללא נוסעים אי לכך המשיך הנהג בנסיעתו.
א. האם אוטובוס צריך לעצור בתחנה גם כשיש שם אוטובוס אחר מאותו קו?
ב. איך מתמודדים עם שקר של נהג?
ג. איך מסתדר 'בתחנה בה המתנת' עם 'הייתה ריקה וללא נוסעים'?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
פניתי לאגד דרך האתר ודיווחתי על המקרה.
אשריך שפנית ותדע לך שכל פניה עושה רושם שכן כל דיווח כזה שמתגלה כנכון מנכה משכר הנהג 600 ש"ח.
ב. איך מתמודדים עם שקר של נהג?
אתה צריך להתעקש שאתה המתנת שם וראית אותו עובר, ותתבע מהם שני דברים
1) שהם יבדקו אם הוא עצר בנידון שלך שהוא מודה שלא עצר כמדומני שאפשר לבדוק אם הוא האט כמובן שאם רצון טוב בלבד הם יעשו את זה..
2) תבקש מס' פניה בכדי שתוכל לעקוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בחוה"מ פסח כשהמתנתי בתחנה לקו 402 בב"ב הגיעו 2 אוטובוסים ביחד, הראשון עצר בתחנה והשני דילג.
פניתי לאגד דרך האתר ודיווחתי על המקרה. התגובה שקיבלתי מהם מקוממת ביותר:

א. האם אוטובוס צריך לעצור בתחנה גם כשיש שם אוטובוס אחר מאותו קו?
ב. איך מתמודדים עם שקר של נהג?
ג. איך מסתדר 'בתחנה בה המתנת' עם 'הייתה ריקה וללא נוסעים'?
איזה טוב יצא לך מכל הבירור והאימות הזה??
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נראה לי שהם לא עוצרים כשיש כבר אוטובוס בתחנה
אתה יודע כמה פעמים אני ראיתי שני אוטובוסים של אותו קו שיצאו בו זמנית (אוטובוס תגבור) ובזמן שהראשון עצר בתחנה, השני המשיך לתחנה הבאה ?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
איזה טוב יצא לך מכל הבירור והאימות הזה??
לדעת האם להתלונן במשרד התחבורה.
האם להגיש תביעה, והאם יש סיכוי לכסות את ההוצאות.
מדובר באוטובוסים הלבנים של חברת Y.H.D, נהגים ערביים שמדלגים על התחנות בשיטתיות בלי דין וחשבון, והגיע הזמן שהם יעלמו מהמפה - תרתי משמע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
איזה טוב יצא לך מכל הבירור והאימות הזה??
תדע לך שכל פניה עושה רושם שכן כל דיווח כזה שמתגלה כנכון מנכה משכר הנהג 600 ש"ח.
ואחרי כל פעם כזה הנהגים נזהרים יותר לא לפספס.
וכן מבינים שהציבור שלנו על אף חוסר הכלים הטכנולוגיים איננו אסקופה הנדרסת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נראה לי שהם לא עוצרים כשיש כבר אוטובוס בתחנה
אתה יודע כמה פעמים אני ראיתי שני אוטובוסים של אותו קו שיצאו בו זמנית (אוטובוס תגבור) ובזמן שהראשון עצר בתחנה, השני המשיך לתחנה הבאה ?!
שלחתי את השאלה למשרד התחבורה, יהיה מעניין לקבל את דעתם, אי"ה כשתגיע נפרסם כאן בל"נ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
  • הוסף לסימניות
  • #9
א. האם אוטובוס צריך לעצור בתחנה גם כשיש שם אוטובוס אחר מאותו קו?
בעיר מגורי יש כמה קוי אוטובוסים שבסוף המסלול עושים כולם אותו מסלול ובמידה ויש כמה אוטובוסים שמגיעים ביחד לאותה תחנה רק אחד מהם עוצר ושמעתי את הנהגים אומרים שהם קיבלו הוראה ישירה לעשות זאת (שרק אוטובוס אחד עוצר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בעיר מגורי יש כמה קוי אוטובוסים שבסוף המסלול עושים כולם אותו מסלול ובמידה ויש כמה אוטובוסים שמגיעים ביחד לאותה תחנה רק אחד מהם עוצר ושמעתי את הנהגים אומרים שהם קיבלו הוראה ישירה לעשות זאת (שרק אוטובוס אחד עוצר)
איה מקום כבודו ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ג. איך מסתדר 'בתחנה בה המתנת' עם 'הייתה ריקה וללא נוסעים'?
חוץ ממה שכל מה שנכתב כאן הוא אמת לאמיתה, כי בהעדר תלונות, הנהגים ממשיכים לעשות ככל העולה על רוחם, ביודעם שבין כה-וכה אף אחד לא יתלונן.

אז מצויין שהתלוננת.

אבל אותי הכי מעניין שתשאלי אותם את השאלה בציטוט...

ואם תוכלי, תשתדלי לפרסם את המקרה עם כל השאלות, ובעיקר השאלה הזו, בכל פורום אפשרי, בקבוצות וואצפ ועוד... רק ככה הם לומדים לקח. כי כשבציבור הכללי קורה משהו, פרסום מינימלי ברשתות החברתיות, וברגע אחד הנהלת החברה יורדת על הברכיים, ועוד מפצה את הלקוח. וכאן קרה בדיוק ההיפך, וזה רק בגלל חוסר ההיענות מצידנו להתלונן...

אז קחי יוזמה, ויהי שכרך מן השמים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אם זה באמת חשוב ניתן לבקש מחנות סמוכה תיעוד.
ואולי לכה"פ לאיים עליהם שיש בידכם תיעוד ותפנו לתביעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
חשבתם שפניהלמשרד התחבורה עוזרת?
בדיחה מצויינת.

לפני כמה שנים, המתנתי בתחנה לאוטובוס. מזג האוויר היה גשום וסוער, ולפחות שלושה או ארבעה אוטובוסים לא הגיעו. אוטובוסים אחרים, שיוצאים מאותה נקודת מוצא ועוברים בדיוק אותו מסלול עד לתחנה בה המתנתי - עברו גם עברו.
היגשתי תלונה למשרד התחבורה.
ציינתי שמזג האוויר היה גשום וסוער.
ציינתי שאוטובוסים אחרים באותו מסלול עברו.
ציינתי שלפחות שלושה אוטובוסים דילגו ולא יצאו.

חצי שנה חיכיתי לתשובה.
ומה היא היתה?
באותו יום ירד גשם.

אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
חשבתם שפניהלמשרד התחבורה עוזרת?
בדיחה מצויינת.

לפני כמה שנים, המתנתי בתחנה לאוטובוס. מזג האוויר היה גשום וסוער, ולפחות שלושה או ארבעה אוטובוסים לא הגיעו. אוטובוסים אחרים, שיוצאים מאותה נקודת מוצא ועוברים בדיוק אותו מסלול עד לתחנה בה המתנתי - עברו גם עברו.
היגשתי תלונה למשרד התחבורה.
ציינתי שמזג האוויר היה גשום וסוער.
ציינתי שאוטובוסים אחרים באותו מסלול עברו.
ציינתי שלפחות שלושה אוטובוסים דילגו ולא יצאו.

חצי שנה חיכיתי לתשובה.
ומה היא היתה?
באותו יום ירד גשם.

אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק.
בדיוק בגלל זה יש וועדה לפניות הציבור.
וכן מבקר המדינה יהיה שמח לשמוע על כך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
חשבתם שפניהלמשרד התחבורה עוזרת?
בדיחה מצויינת.

לפני כמה שנים, המתנתי בתחנה לאוטובוס. מזג האוויר היה גשום וסוער, ולפחות שלושה או ארבעה אוטובוסים לא הגיעו. אוטובוסים אחרים, שיוצאים מאותה נקודת מוצא ועוברים בדיוק אותו מסלול עד לתחנה בה המתנתי - עברו גם עברו.
היגשתי תלונה למשרד התחבורה.
ציינתי שמזג האוויר היה גשום וסוער.
ציינתי שאוטובוסים אחרים באותו מסלול עברו.
ציינתי שלפחות שלושה אוטובוסים דילגו ולא יצאו.

חצי שנה חיכיתי לתשובה.
ומה היא היתה?
באותו יום ירד גשם.

אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק.
אם משרד התחבורה לא מתייחסים, אפשר לפנות למבקר המדינה, הם מטפלים ביעילות בתלונות נגד משרדי ממשלה. יכול לקחת כמה חודשים, אבל הדברים מטופלים (הגשתי תלונה נגד משרד התחבורה על חוסר מענה, אחרי שלש חודשים התקשרה אלי עו"ד ממשרד המבקר לברר אם עדיין לא קיבלתי תשובה, ואז הם פעלו מולם). הגשת תלונה אורכת דקות בודדות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מי שמצפה שאיזה רשות ממשלתית/עירונית תעבוד בשביל האזרח הקטן - אכן צפוי להתאכזב.
זה לא אומר שאין שם פקידים שמוכנים לעשות משהו, אבל הם ממש ממש לא חייבים, אין שום דבר שמחייב אותם לעבוד, ואם הם עובדים בשביל האזרח זה חסד נטו...
ולגבי משרד המבקר/ועדה לפניות הציבור וכו', זה מצוין בשביל מי שרוצה לקטר. הלואי שזה היה פועל משהו.
כל שנה יוצא ספר עב כרס עם ביקורת על כל מה שזז, מדברים על זה קצת - ואח"כ זה עובר ישר לגנזכי המדינה ולפח האשפה של ההיסטוריה...

עד שעובד ציבור לא ידע ש-כמו במקום עבודה פרטי- אם לא מרוצים ממנו הוא משלם במשרתו או במשכורתו, אנו נישאר תלוים ברצונם הטוב ובחסדם של הפקידים. ירצו - יעזרו, לא ירצו - ימשיכו לשתות קפה.

אז אפשר וכדאי לנסות להתלונן ולתקן, ולפעמים זה גם עובד, אבל ממש לא כדאי להתאכזב אם לא.
ומי שלא למד זאת על בשרו, כנראה לא ניסה להתלונן מספיק (או שיש לו ויטמין P כל שהוא).
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
פעם היה ארגון שטיפל בזה בשם 'זכותך', לא יודע אם הוא עדיין קיים היום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
שמעתי על מישהו שהוציא אלפי שקלים מאגד על אוטובסים שדילגו או אחרו.
הוא פשוט הלך איתם לבית משפט לתביעות קטנות...
רק לא חושבת שהטרחה תהיה ווה רק על אוטובוס אחד
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה