מיקסר מיקסר בוש, קשה לניקוי!!!

  • הוסף לסימניות
  • #1
.וזה הדגם הראוי לכל גינוי:
MUM6N20

ולמה זה?
כי המכשיר הנ"ל, יפהפה ומדהים להפליא, מכל זווית,
עגול וחסוד,
לבן ובוהק,
נאה וחסון,
בעל מנוע של אלף וואט,
רגליות יניקה מגומי (?),
בורר מעל 4 מצבי פעולה שונים,
כולו אומר הדר ורצון טוב,
קערה מדהימה מנירוסטה מוברשת מחופה פלסטיק,
מראה אלגנטי ועוצר נשימה - ישר לוויטרינה,
מעניק למשתמש(ת) תחושה של מלכות ושמחה פנימית גדולה.


אבל...
אבל...
טוב,
הוא מתגלה בפרצופו האמיתי, ברגע שעקרת הבית מסיימת ללוש באמצעותו את הבצק, ואומרת:
הוי, בעלי. התוכל נא לנקות את המיקסר? לשתי זה עתה 60 קילו בצק בעבור כל עניי השכונה והעיר. אין לי עוד כוח, והמיקסר צריך להיות נקי כי אנחנו נוסעים לשבת. אז אנא, היוכל אדוני לשטוף את המכשיר? צ'יק צ'אק אתה תצליח. אם תסתבך (וידעה צדקת זו מה ניבאה) - יש צמר פלדה מתחת הכיור, וסקוץ' נקי לצידו. בהצלחה!!!!
mum6n20.jpg

ואז מתגלה ה'ברוך':
המכשיר הנ"ל, רשע ואכזר ומיותר ובלתי נסבל ומגושם ועקום ונוכל שכמוהו - מתגלה כדבר הכי קשה לניקוי ביקום.
כמה שהוא יפה מבחוץ - ככה הוא מכוער מבפנים. הוא סיוט עולמי למי שמנסה לנקות אותו. כך, למשל, בכל פינה אפשרית ניתזים להם פיסות בצק, והקערה כה גדולה! ובנוסף, גוועלאד: יש בה זיזים קטנים בולטים, כמעט בלתי נראים בעין, אבל בדיוק בגודל הנכון כדי להציק ולפגוע באצבע התורנית של הבעל הצדיק... אחחחח!

בנוסף, שני הליצים האלה -
2222.PNG

מתגלים כקשים ומורכבים מאוד לניקוי.

ומכאן תצא קריאה:
אנא אנשים טובים; גברים נהדרים ומוערכים, אנשי חיל ובעלים מסורים.
הציעו את עזרתכם לעקרת הבית בכל מה שתרצו:
בישול
אפיה
לישה
תליית בגדים
חינוך הילדים
תלישת אוזניהם
האזנה לשיעורים מקוונים
מענה על שיעורי בית
טאטוא הבית
קרצוף השיש
שטיפת כלים
רכישת מתנות לחג השבועות
הכנת עוגות גבינה
הכנת כדורי פלאפל
בניית ארון איקאה
תיקון רדיאטור
הטענת פלאפון
שאילת צנון מהשכנים הצוננים
השבת כוס שמן לשכנים מלמטה
הלוואה לטווח בלתי ידוע של כוס חלב מהשכנים מלמעלה
תיקון המנורה בכניסה
קציצת סלט נהדר
הכנת עוגיות עבאדי בטעם של כמעט הדבר האמיתי
רק...
לעולם...
אל תסכימו לנקות את ה MUM6N20!!!
ראו הוזהרתם!!!!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #5
בנוסף, שני הליצים האלה -
2222.PNG

מתגלים כקשים ומורכבים מאוד לניקוי.
יש לי בדיוק כזאת מכונה .
וישר אחרי שאני לשה/מקציפה אני שמה בכיור את החלקים בתוך הקערה עם מים
וככה לא נדבק שום דבר וקל מאוד עם סקוטש וסבון כלים לנקות
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
רואים שלא היה לכם מכשיר של קנווד קודם
כי אז הטור היה:
אז תסבירו לי, למה קניתי מיקסר,
נפרדתי בלב כבד מ1200 שקלים חדשים ומגוהצים
כדי שאחרי חצי שעה של גניחות והפסקות נשימה
נשלחתי, אני, בעל הבית המסור ללוש את הבצק בעצמי??


ולגבי הליצים- הם שוכנים כבוד במגרה
וצוחקים אחרונים
יש להם תחליפים קומפקטיים, מתחלפים מידי שנה, שוקלים כמה גרמים, עולים כמה מטבעות בודדות
ועושים את העבודה כמעט אותו דבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש לי גם כזו מכונה
אם מיד אחרי השימוש מנקים את האביזרים
ולא ממתינים שהבצק יתייבש וכדו
זה קלות לנקות
גם את 2 הליצים - מפרידים ושוטפים בציק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
גם לי יש את המכשיר הנ"ל
לבצק יש וו לישה אחר
הליצים האלה נועדו לצחוק עם קצף, והרבה...
או בצקים עדינים ממש, שלא נדבקים.
גם הקערה עצמה זה סיוט לנקות,
אבל לבצקים של חלות וכד' בוש טוב יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הוא מתגלה בפרצופו האמיתי, ברגע שעקרת הבית מסיימת ללוש באמצעותו את הבצק, ואומרת:
הוי, בעלי. התוכל נא לנקות את המיקסר? לשתי זה עתה 60 קילו בצק בעבור כל עניי השכונה והעיר. אין לי עוד כוח, והמיקסר צריך להיות נקי כי אנחנו נוסעים לשבת. אז אנא, היוכל אדוני לשטוף את המכשיר? צ'יק צ'אק אתה תצליח. אם תסתבך (וידעה צדקת זו מה ניבאה) - יש צמר פלדה מתחת הכיור, וסקוץ' נקי לצידו. בהצלחה!!!!
ניסית את פוזת ה'אני לא 'דע לנקות'?
זה ככה:
א. מסכימים ברצון.
ב. מנקים חפיף ומטה וד"ל כיד הדמיון הטובה על מר.
ג. מציגים את המיקסר הנקי להחריד לבעלת הבית.
ד. סופגים קצת מבטים ואולי אפילו אי אלו הערות.
אבל זה מ-ש-ת-ל-ם!
ביטוח חיים אמיתי...
ולמזהיר ולנזהר וגו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
חבל שנתפסתם לדגם הזה..
כי לא נראה לי שהאחרים גן עדן - פשוט זה מה שניסיתם.
וכמו שכבר כתבו - תשרו במים לפחות חצי שעה ותראו ישועות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
.וזה הדגם הראוי לכל גינוי:
MUM6N20

ולמה זה?
כי המכשיר הנ"ל, יפהפה ומדהים להפליא, מכל זווית,
עגול וחסוד,
לבן ובוהק,
נאה וחסון,
בעל מנוע של אלף וואט,
רגליות יניקה מגומי (?),
בורר מעל 4 מצבי פעולה שונים,
כולו אומר הדר ורצון טוב,
קערה מדהימה מנירוסטה מוברשת מחופה פלסטיק,
מראה אלגנטי ועוצר נשימה - ישר לוויטרינה,
מעניק למשתמש(ת) תחושה של מלכות ושמחה פנימית גדולה.


אבל...
אבל...
טוב,
הוא מתגלה בפרצופו האמיתי, ברגע שעקרת הבית מסיימת ללוש באמצעותו את הבצק, ואומרת:
הוי, בעלי. התוכל נא לנקות את המיקסר? לשתי זה עתה 60 קילו בצק בעבור כל עניי השכונה והעיר. אין לי עוד כוח, והמיקסר צריך להיות נקי כי אנחנו נוסעים לשבת. אז אנא, היוכל אדוני לשטוף את המכשיר? צ'יק צ'אק אתה תצליח. אם תסתבך (וידעה צדקת זו מה ניבאה) - יש צמר פלדה מתחת הכיור, וסקוץ' נקי לצידו. בהצלחה!!!!
צפה בקובץ המצורף 889514
ואז מתגלה ה'ברוך':
המכשיר הנ"ל, רשע ואכזר ומיותר ובלתי נסבל ומגושם ועקום ונוכל שכמוהו - מתגלה כדבר הכי קשה לניקוי ביקום.
כמה שהוא יפה מבחוץ - ככה הוא מכוער מבפנים. הוא סיוט עולמי למי שמנסה לנקות אותו. כך, למשל, בכל פינה אפשרית ניתזים להם פיסות בצק, והקערה כה גדולה! ובנוסף, גוועלאד: יש בה זיזים קטנים בולטים, כמעט בלתי נראים בעין, אבל בדיוק בגודל הנכון כדי להציק ולפגוע באצבע התורנית של הבעל הצדיק... אחחחח!

בנוסף, שני הליצים האלה -
צפה בקובץ המצורף 889512
מתגלים כקשים ומורכבים מאוד לניקוי.

ומכאן תצא קריאה:
אנא אנשים טובים; גברים נהדרים ומוערכים, אנשי חיל ובעלים מסורים.
הציעו את עזרתכם לעקרת הבית בכל מה שתרצו:
בישול
אפיה
לישה
תליית בגדים
חינוך הילדים
תלישת אוזניהם
האזנה לשיעורים מקוונים
מענה על שיעורי בית
טאטוא הבית
קרצוף השיש
שטיפת כלים
רכישת מתנות לחג השבועות
הכנת עוגות גבינה
הכנת כדורי פלאפל
בניית ארון איקאה
תיקון רדיאטור
הטענת פלאפון
שאילת צנון מהשכנים הצוננים
השבת כוס שמן לשכנים מלמטה
הלוואה לטווח בלתי ידוע של כוס חלב מהשכנים מלמעלה
תיקון המנורה בכניסה
קציצת סלט נהדר
הכנת עוגיות עבאדי בטעם של כמעט הדבר האמיתי
רק...
לעולם...
אל תסכימו לנקות את ה MUM6N20!!!
ראו הוזהרתם!!!!
תקנו מדיח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
וואו, הגזמתם!!!!
יש לי בדיוק כזה, ואם לא תשאירו אותו יומיים מלוכלך זה לא יהיה כזה סיוט לנקות!
יש לי טוש בברז של המטבח, אני עושה עם זרם, ועם ספוג כלים, אף פעם לא עשיתי עם צמר פלדה ולא שום דבר אחר, אולי פעם אחת נעזרתי גם בקיסם להוציא כמה פירורים, ויש לי אותו כמעט שלוש שנים, אני מכינה המממווווןןןןן עוגות, ואף פעם לא הסתבכתי בניקיון שלו, ואני די מפונקת...
ובעלי אומר שהוא גם ניקה את זה כמה וכמה פעמים והוא אף פעם לא הסתבך,
וגם אם יש פה מישהו שקצת מסתבך בשטיפה זה לא סיבה ככה להתנסח ולצאת נגדו!
ושאלתי פעם בחנות מוכרת ואמרו לי שהוא יותר איכותי מהמיקסר של קנווד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני מאמינה שכל החברות פחות או יותר אותו דבר
המלצה שלי - בשניה שמסיימים לאפות, מכניסים את הכלים 'הנגועים' לכיור וממלאים במים עם סבון
וגם אם מנקים את זה רק אחרי יום, יומיים או שבוע, זה אחרי השריה במים עם סבון והלכלוך לא נדבק, אפי' הסקוטש כמעט מיותר

בהצלחה..
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #19
כל המיקסרים אותו דבר.
צריך רק לזכור לשטוף מיד, או לפחות להשרות במים.

חוץ מזה הדגם הנ"ל מאוד מוצלח,
ועדיף ממנו, זה של הברזל. הוא ליגה אחרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
גם אני מוחה בתוקף
הוא מיקסר פצצה, עושה את העבודה 10!
אף פעם לא הסתבכתי עם הניקוי שלו! אחרי השריה במים עם סבון הכל יורד בצ'יק
ויש לי אותו כבר 10 שנים, טפו טפו טפו....
לפני שנה החלפתי את אחד המקצפים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה