דרוש מידע פתרון חוקי לתנאי של 'כושר ההשתכרות'

אני מקווה שבבחירות הבאות אנשים יבנו את משמעות הדבר
 
במקום שיספסדו אותך את תספסדי את האחרים כשתשלמי מחיר מלא במקום אלו ששילמו עד עכשיו...בחלומות הלילה שלו ..
אבל כולנו יודעים שרוב ככל הציבור שלנו לא ישלח.והוא גם.אז מאיפה יסבסד??
 
האם עוסק פטור צריך ניהול ספרים?

בוודאי.
רק לפני זמן קצר, לקוחה נחמדה שפתחה עוסק פטור, קיבלה דרישה לבוא לביקורת כזו עם דפי חשבון בנק, פנקס קבלות, יומן, ספר תקבולים תשלומים ועוד.

בפגישה ישב מולה פקיד ועבר על ההקבלה בין ההכנסות בדפי הבנק, לתלושים ולקבלות.
 
בוודאי.
רק לפני זמן קצר, לקוחה נחמדה שפתחה עוסק פטור, קיבלה דרישה לבוא לביקורת כזו עם דפי חשבון בנק, פנקס קבלות, יומן, ספר תקבולים תשלומים ועוד.

בפגישה ישב מולה פקיד ועבר על ההקבלה בין ההכנסות בדפי הבנק, לתלושים ולקבלות.
ומה עם שילמו לה כולם במזומן?
 
בוודאי.
רק לפני זמן קצר, לקוחה נחמדה שפתחה עוסק פטור, קיבלה דרישה לבוא לביקורת כזו עם דפי חשבון בנק, פנקס קבלות, יומן, ספר תקבולים תשלומים ועוד.

בפגישה ישב מולה פקיד ועבר על ההקבלה בין ההכנסות בדפי הבנק, לתלושים ולקבלות.
נשמע לגמרי לא ישים. איך אפשר לנהל את כל המערכת הזו אם מדובר במשהו פיקטיבי? נשמע כבר ממש משרה מלאה. אפשר כבר לצאת לעבוד באמת, ודי.
 
לא מבין למה העניין טרם הגיע לבגץ מספיק הגשת עתירה בשביל להוציא צו ביניים שסביר להניח שינתן
ועד שיחליטו כבר לא יהיה רלוונטי לשנה זו
למי מחכים???
 
לא קראתי את כל מה שכתבו כאן (לא רלוונטי לי)
אבל את הנכתב להלן קיבלתי היום במייל, אולי יועיל לאי מי מכם
(ואולי כבר נכתב פה...)


בס"ד

*הגזירה על המעונות, יש פתרון מבריק, נכתב על ידי עורכת דין*

אותם אלו בממשלה לא חלמו שאנו מסוגלים לעשות.

אם כל זוג אברכי, יפתח תיק גירושין ברבנות (רק לפתוח תיק, נא לא להיבהל:)
וינהל הליכי גישור, ומריבות וטענות ודחיית דיונים בהסכמה ושלא בהסכמה,
יוכלו לנהל הליך בתור פרודים במשך שנים,
עד שהממשלה הרעה הזו תיפול.

מבחינה הלכתית - אין כל משמעות לפתיחת ההליך.
מבחינה משפטית - האמא הופכת לאם חד הורית, פרודה,
היא זכאית להטבות רבות יותר משקיבלה עד היום,
(כ-35% מהחילוניות הינן חד הוריות ומנצלות זאת היטב, מבחינה כלכלית,
הגיע הזמן שגם אנחנו נדע לנצל את הנישה הזו)
ברגע שהיא מוגדרת כחד הורית או כאשה פרודה בהגדרה,
אין כל קשר בין עיסוק הבעל/האב
לבין זכאותה למעון......
להיפך, היא תקבל עוד הטבות כלכליות נחמדות:)

נא לא לשכוח,
מייד בסיום ימי הממשלה הרעה הזו,
לסגור את כל תיקי הגירושין
ולבצע איחוד משפחות (איפה שקד והחוק שלה?...אנחנו עושים את זה בלעדיה:)

במקום הפגנות, בואו נפעל בצורה חכמה.
הרי אין איסור חוקי בעניני בני זוג האוסר להפרד ולחזור, ואף לגור יחד כרצון איש ואיש, די להכריז על מועד הקרע,
ויש הגנת הפרטיות, ויש כבוד האדם ושמירה על החופש לבחור.
אלו חוקי המדינה הליברלית שלנו,
ומותר לנו לנצל את חוקי המדינה בהתאם לאורח חיינו.

מה שמותר לכולם, מותר גם לנו
על פתרון מבריק כזה, גם ליברמן לא חשב:)

נא הפיצו את המייל שלי בכל הקבוצות שיש,
ולכל הפורומים של הנשים החרדיות הגיבורות שלנו,
אשר נושאות על גבן באהבה ובשמחה
את עול הפרנסה וגידול הילדים
בכדי שהבעל יוכל להגות יומם וליל בתורה הקדושה!

בברכת חזקו ואמצו
חגית בן אהרון, עו"ד
כבר הביאו את זה באשכול
הבנתי שאותו כותבת רשמה את בצחוק!!
ואגב יש משהו שהרב שימחה כהן רשם באותו נושא.......
לא חושבת שצריכים באמת להקשיב ולשים עין לכל המיילים האילו
כל אחד צריך לעשות שאלת חכם!!
 
מצב הבהרה מאותה עורכת דין
 

קבצים מצורפים

  • WhatsApp Image 2021-07-11 at 11.40.17.jpeg
    WhatsApp Image 2021-07-11 at 11.40.17.jpeg
    KB 71.2 · צפיות: 120
מניסיון, בכלל לא משרה מלאה. אפילו לא רבע.
ויחסית למה שאפשר להרוויח מזה, זה באמת כלום.

תלוי למי.
אנשים מסודרים בטבעם, שלא נבהלים מטפסים, יכולים לנהל עוסק פטור יחסית בקלות. (בעיקר צריך זהירות בחשבון הבנק. לא להכניס אליו סכומים ללא אסמכתאות חוקיות).

אבל הרבה אחרים, יתקשו בכך.
ומספיק איחור קטן בהגשת הצהרת הון כדי לחטוף קנס מינהלי של 3000 ש"ח.

בגדול ברור שמכל הפתרונות שהוצעו, חלקם הזויים לחלוטין, פתיחת עוסק פטור היא ההצעה הכי הגיונית וסבירה.
 
ומה עם שילמו לה כולם במזומן?

אין בעיה. מותר ללקוחות לשלם במזומן.
העניין של הביקורת הוא לוודא שאין הכנסות 'שחורות' בדפי הבנק.
 
אין בעיה. מותר ללקוחות לשלם במזומן.
העניין של הביקורת הוא לוודא שאין הכנסות 'שחורות' בדפי הבנק.
כלומר
אם פתחתי עוסק פטור, אסור שיהיו לי הפקדות מזומן לבנק בלי שהנפקתי עליהם קבלה?
ואם קיבלתי מתנה?
או משכתי כסף ואח"כ הפקדתי חזרה את חלקו?
 
למי שלא מאוד מסודר וקצת מפחד מטפסים,
אפשר גם לשלם 1000 שקלים שנתיים (פלוס מינוס) ליועץ מס שינהל את העניינים מול הרשויות. זה עדיין שווה את התמורה.
וכמובן, לכתוב קבלות ולהיזהר עם חשבון הבנק [ואת זה ינהל בן הזוג היותר מסודר מבין השניים ;) ].
כשאין תנועה מאוד תכופה של כספים בעסק, זה די פשוט.
 
כלומר
אם פתחתי עוסק פטור, אסור שיהיו לי הפקדות מזומן לבנק בלי שהנפקתי עליהם קבלה?
ואם קיבלתי מתנה?
או משכתי כסף ואח"כ הפקדתי חזרה את חלקו?
אם ישאלו, תצטרכו להסביר מה היה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה