דרוש מידע מטריקס - מודיעין עילית

  • הוסף לסימניות
  • #81
באופן ספיציפי על מטריקס-
מבין כלל מעסיקי החרדיות במסגרות רק של נשים חרדיות - למיטב הבירורים שלי בין עובדות ומכרות - הם היותר מומלצים והיותר מעניקים תנאים.
הכל ענין של ביחס למי :)
אז בואי, אני מוכנה לספק נתונים אישיים ל"בירורים שלך" ולשנות לך קצת את התפיסה
חממה חרדית שמגייסת כמעט רק מתחילות , ויש כל הזמן גיוסים
בשכר התחלתי של 6500
וסביבה מעולה- מהדרין מן המהדרין

נכון. גם פה, ככל שאת צוברת נסיון השכר מתחיל להתנמך בהשוואה לבחוץ (למרות עידכוני שכר)
אבל במגזר החרדי, לדעתי, בכל תחומי התעסוקה יש פער ברמת השכר. זה לא המצאה של ההיטיקיסטים.
ונכון. שחלק מהמפתחות המנוסות - עוזבות בגלל זה וממשיכות הלאה,
אבל במבט מאקרו- זה מצוין בעיני- הן מפנות מקום לעוד מתחילה שסיימה זה עתה את הסמינר
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
אם כי התשובה כולה בשתי מילים: הציעו משרה? אם מדובר במתחילה, תחטפו

זה.

כל הדיונים התאורטיים בנושא הזה, כבודם במקומם מונח.
תכלס - צאו, שלחו קורות חיים, תתראיינו, תראו מה ההצעות הרלוונטיות בתנאים שחשובים לכם, תחליטו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
גם אני שמעתי ממישהי שעזבה עכשיו את מטריקס גלובל (נסגר הפרויקט)
שיחסית התנאים שם לא גרועים כמו שעושים מזה.

ולעניין הימי מחלה, לפי דעתי מעסיק שלא נותן דמי מחלה מהיום הראשון רק פוגע בעצמו. כי העובד מפרגן לעצמו להישאר יותר בבית (אם יום אחד אני חייב "לשלם" על המחלה לפחות אני ירויח עוד יום בבית שעליו אני לא "משלם". למשל: הרופא נתן 3 ימי מחלה והילד מרגיש טוב אחרי היום השני. מי תלך לעבודה אחרי 2 ימים ומי לא???)
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
כי העובד מפרגן לעצמו להישאר יותר בבית

מצד שני, העובד מחשבן 5 פעמים אם בכלל להיכנס לכל הסיפור של "המחלה" או לא (קומבינות עם האבא, סבתא והשכנה, העיקר לא לוותר על ימי החופש היקרים מפז)
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
לא כל משרה שמציעים שווה לחטוף, יש לודא מה נסיון יתן לך ומה הרלונטיות שלה בחוץ,
אלא אם כן מתאים לך להתקע במטריקס עד הפנסיה..... מכירה כאלה שעובדות שם ממש מהתחלה (תלפיות) שיכלו לעבור לעבוד אצל החברה ולקבל כפול(!!!) והעדיפו להשאר במטריקס.
ואני אשאל שוב פעם, יש לך מושג מה קורה היום בשוק של מתחילים?
לא מהכרות קרובה של בחורה אחת, ואגב, להתחיל במטריקס זה לא להיתקע שם עד הפנסיה. גם אם הדור הראשון של מטריקס הוא פטריוט נוראי ולא מוכן לעזוב בעד שום הון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
ואני אשאל שוב פעם, יש לך מושג מה קורה היום בשוק של מתחילים?
מה שקורה היום, זה בדיוק מה שקרה אתמול.
להכנס לשוק כמתחילים- קשה אבל אפשר
בודאי שאין לדחות הצעת עבודה ממטריקס
אבל אפשר להמשיך לחפש ולגשש ולנסות
ולעזוב כשיש הזדמנות טובה יותר.
זהו :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
מה שקורה היום, זה בדיוק מה שקרה אתמול.
להכנס לשוק כמתחילים- קשה אבל אפשר
בודאי שאין לדחות הצעת עבודה ממטריקס
אבל אפשר להמשיך לחפש ולגשש ולנסות
ולעזוב כשיש הזדמנות טובה יותר.
זהו :)
לא, זה לא מדויק בכלל. מה שקורה היום הוא לא מה שקרה בעבר. יש בעיה כללית מאוד, שלא נוגעת בהכרח לציבור החרדי, של הכשרת מתחילים בהייטק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
באופן ספיציפי על מטריקס-
מבין כלל מעסיקי החרדיות במסגרות רק של נשים חרדיות - למיטב הבירורים שלי בין עובדות ומכרות - הם היותר מומלצים והיותר מעניקים תנאים.
הכל ענין של ביחס למי :)
אני שמעתי שבטריבייס התנאים יותר טובים, בוודאי היחס
מהכרות עם כמה שעבדו גם פה וגם שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
אני שמעתי שבטריבייס התנאים יותר טובים, בוודאי היחס
מהכרות עם כמה שעבדו גם פה וגם שם
שום דבר לא מוחלט
קודם כל בלי ניסיון מציעים לכם עבודה בחממה חרדית
תבדקו את הפרויקט עצמו
אם הניסיון שלו שווה
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
שום דבר לא מוחלט
קודם כל בלי ניסיון מציעים לכם עבודה בחממה חרדית
תבדקו את הפרויקט עצמו
אם הניסיון שלו שווה
צודקת לגמרי, מתחילות לא יכולות לברור יותר מדי
כתבתי באופן כללי ולא ספציפי לשאלה של פותח האשכול
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
למי שאין לה נסיון שווה לה ללכת על כל דבר.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
תלוי באיזה שלב היא
אם היא גמרה עכשיו ללמוד ממש לא בטוח
יכול להיות שמחר יציעו לה משרה במקום אחר והיא תוכל לרכוש ניסיון טוב יותר
את ממש טועה(ואני אומרת מנסיון!1)
ההפיך מי שגמרה שתלך על כל הצעה כיון שהיום ממש לא מיסתכלים על אילו שאין להם נסיון.....
עדיף ללכת על דבר קצת יותר דפוק ולרכוש קצת נסיון מאשר לחיות בסרט שאולי מחר יציעו עבודה כביכול יותר טובה..כי מי שחיה בסרט הזה בסוף יושבת בבית.....

נ.ב
לא היתכוונתי ללכת לעבוד בזבל כי זה מה שיש וד"ל
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #94
את ממש טועה(ואני אומרת מנסיון!1)
ההפיך מי שגמרה שתלך על כל הצעה כיון שהיום ממש לא מיסתכלים על אילו שאין להם נסיון.....
עדיף ללכת על דבר קצת יותר דפוק ולרכוש קצת נסיון מאשר לחיות בסרט שאולי מחר יציעו עבודה כביכול יותר טובה..כי מי שחיה בסרט הזה בסוף יושבת בבית.....
את עובדת בהייטק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
ואני אומרת מנסיון!
אפשר לקבל גילוי נאות מהו?

בוגרת מה"ט בחצי שנה הראשונה יכולה להשתדל לקבל משרה עם ניסיון שווה.
אחרי חצי שנה של ניסיונות - שווה להתפשר גם על ניסיון שונה
שוב, לא מדברת על להתעקש על תנאים שווים ולא על שכר
רק לגבי מה הניסיון אותו מקבלים - שיהיה ניסיון שווה.
ובדיוק בגלל שהיום לא מסתכלים על מי שאין לה ניסיון - צריך להשתדל לקבל ניסיון ששווה אח"כ במקומות נוספים.

גילוי נאות שלי, למרות שכבר כתבתי את זה אלף פעמים פה בפורום
מתכנתת, עובדת הייטק כבר מעל 8 שנים.
בתחומי WEB כולל server
כרגע עובדת בסטארטאפ כמפתחת אחראית
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
את עובדת בהייטק?

אני כן, ואני די מסכימה עם תוכן ההודעה.

לא צריך להיכנס להיסטריה ביום הראשון של החופש הגדול, אבל מכירה בהחלט תופעה של בנות שישבו בבית שנתיים ושלוש וחיכו להצעה שתתאים לרמתן. (בסוף לקחו משהו פחות טוב מדברים שהוצעו להם במהלך הדרך כי מיצו את העניין)
זו לדעתי טעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
אפשר לקבל גילוי נאות מהו?
בוגרת מה"א בחצי שנה הראשונה יכולה להשתדל לקבל משרה עם ניסיון שווה.
אחרי חצי שנה של ניסיונות - שווה להתפשר גם על ניסיון שונה
שוב, לא מדברת על להתעקש על תנאים שווים ולא על שכר
רק לגבי מה הניסיון אותו מקבלים - שיהיה ניסיון שווה.
ובדיוק בגלל שהיום לא מסתכלים על מי שאין לה ניסיון - צריך להשתדל לקבל ניסיון ששווה אח"כ במקומות נוספים.
הוא אשר אמרתי
תלוי באיזה שלב היא
אם היא גמרה עכשיו ללמוד ממש לא בטוח
יכול להיות שמחר יציעו לה משרה במקום אחר והיא תוכל לרכוש ניסיון טוב יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
מתכנתת, עובדת הייטק כבר מעל 8 שנים.
קודם כל טוב שאת מציינת את הפרט החשוב הזה (למרות שבהודעות הקודמות לא שמתי לב) וכאן זה הנקודה
משנה לשנה כמות המחפשות עבודה בהייטק רק גדל וצמח(בפרט ב 4 השנים האחרונות( וכמובן על תשכחי את הקורנה שזה ביכלל נושא בפני עצמו שהכל הישתנה!!
יכול להיות שבתקופה שלך הייתי עושה את זה....
כיום(ולא לפני שמונה שנים) מי ששולח קורות חיים ואין לה נסיון אפילו לא מיסתכלים על הקורות חיים שלה.....
זה קורה אחת ל... שמיתקשרים לראיון למי שאין נסיון(עד לפני שנה היה את התרה שכל מי שלא היה לה נסיון הלכה לשם)
כיום שמעתי על מלא בנות שעבדו בהתרא כביכול שהקנה להם נסיון שאין להם עבודה !!
קשה היום למצוא....
כמו שציינת בהודעה שהם יכולות מקסימום אחרי חצי שנה להיתפשר לא חבל על החצי שנה הזאת??(היו מלא בנות שלי נסיון שהיו קופצות הל ההצעה הזאת)
יש כאילו שלא מקבלות טלפונים חצי שנה ביכלל!1
אני לא רוצה להלחיץ בנות אבל כן זה נקודה למחשבה!!
 
  • תודה
Reactions: UU
  • הוסף לסימניות
  • #99
מכירה כמה שתוך כדי לימודי תואר בפתוחה כבר היו להם כמה הצעות עבודה והיו צריכות לבחור
(בשנתיים האחרונות)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה