דרוש מידע אזרחות אמריקאית-עזרה!

  • הוסף לסימניות
  • #81
בהמשך לתגובה...
הם עושים הכל תורים בחו"ל תורים לדרכונים... עוזרים בהכוווול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
אצלינו במשפחה כמעט כולם כבר עשו את זה
דרך חברת בנפיץ
036160741
מאוווד מסודרים ואדיבים ואפשר לסמוך עליהם
בהצלחה
בשבוע הקרוב שלוש אחים שלי נוסעים עם כל הילדים.....
באיזו מדינה? והם חייבים בבידוד?
בניו יורק:
להתקשר 1-866-331-6405
הם לא ששים לטפל בתושבים של חוץ לניו יורק...
יש כרגע קבלת קהל כי הבנתי שהם לא מקבלים כלל עכשיו
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
באיזו מדינה? והם חייבים בבידוד?

יש כרגע קבלת קהל כי הבנתי שהם לא מקבלים כלל עכשיו
יש קבלת קהל מצומצמת, רק בקביעת תור מראש
הצלחנו לקבוע תור תוך שבוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
הגשנו בקשה דרך משרד חרדי... כבר ביולי לאזרח את ילדינו במשרד ההגירה בניו ג'רזי, אחר כך בהמלצת המשרד ההוא שהגישו לנו העברנו למשרד ההגירה בבוסטון, עד היום לא קיבלנו תשובה מהם ואנחנו מאד חוששים שלא נספיק את השנה, למישהו יש רעיון עבורנו מה לעשות?
אנחנו ממש - אבל ממש אובדי עצות, שילמנו הון בכדי לעשות זאת השנה ולא ביקשנו פטור מאגרה בשביל זה!

אנא, אם יש לכם עצה ותושיה אנא שתפו אותנו!!!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #88
הגשנו בקשה דרך משרד חרדי... כבר ביולי לאזרח את ילדינו במשרד ההגירה בניו ג'רזי, אחר כך בהמלצת המשרד ההוא שהגישו לנו העברנו למשרד ההגירה בבוסטון, עד היום לא קיבלנו תשובה מהם ואנחנו מאד חוששים שלא נספיק את השנה, למישהו יש רעיון עבורנו מה לעשות?
אנחנו ממש - אבל ממש אובדי עצות, שילמנו הון בכדי לעשות זאת השנה ולא ביקשנו פטור מאגרה בשביל זה!

אנא, אם יש לכם עצה ותושיה אנא שתפו אותנו!!!
מעניין מאוד,
האם הגשתם דרך משרד us profits מבני ברק ? אם כן אני ממליץ לשאול אותם במייל מה עם זה ולוודא שזה נשלח והכל תקין, הם מאוד בסדר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
הגשנו בקשה דרך משרד חרדי... כבר ביולי לאזרח את ילדינו במשרד ההגירה בניו ג'רזי, אחר כך בהמלצת המשרד ההוא שהגישו לנו העברנו למשרד ההגירה בבוסטון, עד היום לא קיבלנו תשובה מהם ואנחנו מאד חוששים שלא נספיק את השנה, למישהו יש רעיון עבורנו מה לעשות?
אנחנו ממש - אבל ממש אובדי עצות, שילמנו הון בכדי לעשות זאת השנה ולא ביקשנו פטור מאגרה בשביל זה!

אנא, אם יש לכם עצה ותושיה אנא שתפו אותנו!!!


אנחנו בדיוק באותו סיפור
מחכים לתור מהמשרד בבוסטון... נשמח לכל עצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
באזור אייר הגשנו בקשה לפטור מאגרה
זה לקח איזה חודשיים עד שקבלנו את הפטור
ואז הגשנו בקשה למשרד בני גרסי ואחכ העבירו את התיק לבוסטון
מאז אנחנו מחכים.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
באזור אייר הגשנו בקשה לפטור מאגרה
זה לקח איזה חודשיים עד שקבלנו את הפטור
ואז הגשנו בקשה למשרד בני גרסי ואחכ העבירו את התיק לבוסטון
מאז אנחנו מחכים.....
זה אולי לא ירגיע אתכם, אבל אתם לפחות עם פטור אנחנו שילמנו על כל הסיפור הזה למעלה מעשרים אלף ש"ח.
לכן אנחנו כל כך בלחץ ומבקשים עזרה ללא הרף!
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
באזור אייר הגשנו בקשה לפטור מאגרה
זה לקח איזה חודשיים עד שקבלנו את הפטור
ואז הגשנו בקשה למשרד בני גרסי ואחכ העבירו את התיק לבוסטון
מאז אנחנו מחכים.....
במילה אחת - מוזר -!!! ישנם שהגישו אחריכם וכבר הספיקו לחזור משם........
איזה משרד זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
לא רוצה ללכלך עליהם, השאלה אם יש לכם איזה רעיון יצירתי או מנסיון שנוכל להתקדם מול משרד ההגירה.
אנחנו עשינו בתקופה האחרונה
האופציות הם לבדוק בעוד מדינות בדר"כ יותר נידחות מאשר ניו ג'רזי שכולם הולכים
זה ממש נשמע חריג
אבל יש לכם עדיין סיכוי טוב מאוד להספיק את המענקים
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #98
אנחנו עשינו בתקופה האחרונה
האופציות הם לבדוק בעוד מדינות בדר"כ יותר נידחות מאשר ניו ג'רזי שכולם הולכים
באישי אולי הייתה המלצה לעבור למשרד אחר
זה ממש נשמע חריג
אבל יש לכם עדיין סיכוי טוב מאוד להספיק את המענקים
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
משהו שלא כל כך הבנתי באזרחות מכח הסב, האם הבן (של הסבא) צריך להחזיק באזרחות אמריקאית לפני שהוא עושה לילדיו אזרחות מכח הסב?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה