דרוש מידע מטריקס - מודיעין עילית

נכון מאד.
אבל עם השנים והמחזורים שמסיימים את התוכנית (כמדומני 3-4?)
זה עולה ומצטבר למספרים יפים של חרדיות בוגרות מה"ט ללא תואר,
שפורצות את חומת החממות
ומתחילות על סכומים של השוק החופשי.
כך נראה שינוי,
ברגע שנשבר המחסום שחרדית= מקבלת מינימום
זה רק יכול להתרחב ולהתפתח. תנו צ'אנס...

וכל המקומות האלה עם תנאים טובים לחרדיות?
ישיבה נפרדת/סינון לאינטרנט/ אפשרות לשמונה שעות וכדומה....

באמת מתעניינת כדי לדעת מה מצב השוק.
 
ישיבה נפרדת/סינון לאינטרנט/ אפשרות לשמונה שעות וכדומה....
לכל הדברים האלו דאגו מטעם קמאטק מראש.
ישיבה נפרדת- כן בהחלט. (עכשיו עם האופציה לעבודה מהבית אז בכלל הבעיה הזו נפתרה)
סינון לאינטרנט- בוודאי.
הם גם דואגים לקבוצה חרדית, כלומר שלא תהייה חרדית יחידה, אלא תמיד יהיו 2-3 ויותר. יש מקומות שיש ממש קבוצות כבר ויש מקומות שזה עדיין כמה בודדות.
לגבי 8 שעות זה כבר יותר מורכב, אני אישית לא שמעתי על בוגרת קמאטק במשרה של 8 שעות
אבל אולי תבואנה אחרות ותחכמנה אותי.
בכל מקרה בת שהולכת על קמאטק מודעת על זה מההתחלה שמדובר על משרות של 9 שעות.
 
לכל הדברים האלו דאגו מטעם קמאטק מראש.
ישיבה נפרדת- כן בהחלט. (עכשיו עם האופציה לעבודה מהבית אז בכלל הבעיה הזו נפתרה)
סינון לאינטרנט- בוודאי.
הם גם דואגים לקבוצה חרדית, כלומר שלא תהייה חרדית יחידה, אלא תמיד יהיו 2-3 ויותר. יש מקומות שיש ממש קבוצות כבר ויש מקומות שזה עדיין כמה בודדות.
לגבי 8 שעות זה כבר יותר מורכב, אני אישית לא שמעתי על בוגרת קמאטק במשרה של 8 שעות
אבל אולי תבואנה אחרות ותחכמנה אותי.
בכל מקרה בת שהולכת על קמאטק מודעת על זה מההתחלה שמדובר על משרות של 9 שעות.

מדהים וכיף לשמוע שיש דבר כזה!
 
ישיבה נפרדת/סינון לאינטרנט/ אפשרות לשמונה שעות וכדומה....
שמונה שעות למתחילה זה לא מאסט.
אישית עבדתי שנתיים 9 שעות, למתחילות בד"כ זה אפשרי יחסית לתנאי החיים. תלוי גם במרחק מהבית/עבודה מהבית.
ישיבה נפרדת וסינון יש בהרבה מקומות שבאים לקראת. כולל הייטק תל-אביבי לפעמים..
זה לא כ"כ מסובך למעסיק. חדרים נפרדים יש הרבה פעמים לכל 2-3 עובדים ממילא.
וסינון - עושים מקומי על מחשב העובדת, באופן שלא יציק לעבודה שוטפת.

מה שכן, צריך גב חזק מאד כדי ליפול ישירות לחברות מהסוג הזה ולא לעבור חממה. זה הלם תרבותי יחסית לסמינר.
לומר שעל הנקודה הזו זה תנאי שוק לשם חצי מהשכר? נו נו...
פחות מהשכר המלא - הגיוני.
אבל לפחות באופן מכבד, ולא להציג א מקום העבודה מ"עושה טובה גדולה" שמעסיק את העובדת הזה.
 
הגחכה זו מה טיבה?
אני מתנצלת אם אי מי נפגע מדברי. לא התכוונתי להגחיך.
אבל כשמציינים שמטריקס היא חברה הגונה כי משלמת משכורות בזמן ועומדת בתנאים שסיכמו אותה, זה אומר משהו עצוב מאוד על השוק הזה.

כן, זה מעורר רחמים.
 
מה שכן, צריך גב חזק מאד כדי ליפול ישירות לחברות מהסוג הזה ולא לעבור חממה. זה הלם תרבותי יחסית לסמינר.
מדויק!
לומר שעל הנקודה הזו זה תנאי שוק לשם חצי מהשכר? נו נו...
אם עובדות רבות באות לחממות, אז כן, אלו תנאי השוק.
לא יבואו עובדות רבות, המחיר יעלה...
עובדות רבות יעזבו, המחיר יעלה...
נורא פשוט.
 
אם עובדות רבות באות לחממות, אז כן, אלו תנאי השוק.
לא יבואו עובדות רבות, המחיר יעלה...
עובדות רבות יעזבו, המחיר יעלה...
נורא פשוט.
ברגע שבעלות ניסיון ידעו כמה הן יכולות לקבל, יתחיל כל הגלגל להתגלגל -
עובדות מנוסות יעזבו, מספר העובדות שבאות מלכתחילה לחממות יקטן,
והמחיר יעלה.
למעשה הגלגל כבר התחיל להתגלגל.
מי שלא שמעה על זה - תשמע על זה כאן ותעזור לו להתקדם מהר יותר. כולם ירוויחו מזה.
 
[/QUOTE]
בטבלאות השכר מפתח מתחיל מ-12,000
נחמד יהיה לשמוע כמה מהמנוסות פה
התחילו בכזה שכר
זאת אומרת עד כמה ריאלית טבלת השכר
ואני מדברת רק על מתחילות- כי מטריקס זה נושא האשכול
באמת שזה לא מקום למנוסות- ויש להן הרבה חלופות אם רק ירצו
לא בטוחה שהמידע יעזור
מכירה שתי גברים.
אחד בוגר מכללה בהצטיינות שהתחיל ב17 בחברה ירושלמית. (עבד שם כבר קודם כסטודנט בשכר של 70 לשעה).
השני בוגר אוניברסיטה והתחיל באותו מקום ב15.
הנל נכון ללפני 7 שנים
 
לכל הדברים האלו דאגו מטעם קמאטק מראש.
ישיבה נפרדת- כן בהחלט. (עכשיו עם האופציה לעבודה מהבית אז בכלל הבעיה הזו נפתרה)

צר לי לאכזב
מכירה באופן אישי מספר בנות שהתחילו שבוע שעבר עבודה בחברת ענק, דרך קמאטק
ממש לא אירגנו להם ישיבה נפרדת.
כל אחת מהן שובצה בצוות אחר, וכל אחת מהן חרדית יחידה בצוות שלה.
ישיבה נפרדת - פשוט לא.
 
כל אחת מהן שובצה בצוות אחר, וכל אחת מהן חרדית יחידה בצוות שלה.
אף אחד לא התחייב לבנות להיות בצוות חרדי.
בקשר למקומות ישיבה - באמת קמטק טוענים שזה בנפרד ואם זה לא כך הבנות צריכות לפנות לקמטק והעניין אמור להסתדר

זה קרה לחברה שלי היא פנתה לקמטק ויום למחרת העבירו אותה...
 
צר לי לאכזב
מכירה באופן אישי מספר בנות שהתחילו שבוע שעבר עבודה בחברת ענק, דרך קמאטק
ממש לא אירגנו להם ישיבה נפרדת.
כל אחת מהן שובצה בצוות אחר, וכל אחת מהן חרדית יחידה בצוות שלה.
ישיבה נפרדת - פשוט לא.
ואני מכירה בוגרת קמא טק שהתחילה לעבוד ואמרה לי:
"אני בצוות שרובו חרדי, אנחנו 2 בנות חרדיות ועוד בערך 5 גברים חרדים, זה כמעט לא נקרא צוות מעורב..."
 
ואני מכירה בוגרת קמא טק שהתחילה לעבוד ואמרה לי:
"אני בצוות שרובו חרדי, אנחנו 2 בנות חרדיות ועוד בערך 5 גברים חרדים, זה כמעט לא נקרא צוות מעורב..."
כל מקרה לגופו אבל לפעמים עדיף כבר שהצוות יהיה מעורב....
 
כל מקרה לגופו אבל לפעמים עדיף כבר שהצוות יהיה מעורב....
זה מה שהתכוונתי, שצוות מעורב זה לא תמיד חילונים-חרדים... ולא באה להכליל, אבל לפעמים עדיף צוות חילוני...
במקרה הזה, מבחינתה היא נפלה על צוות חרדי ברובו, אפילו לא צריך להיזהר...
 
זה מה שהתכוונתי, שצוות מעורב זה לא תמיד חילונים-חרדים... ולא באה להכליל, אבל לפעמים עדיף צוות חילוני...

צוות מעורב כמעט תמיד יש, נדיר נדיר שהצוות מורכב רק מנשים.
בכל מקרה, דיברנו על ישיבה נפרדת, לא על צוות נפרד
 
כבוגרת קמאטק חייבת להגיב
יש להם כללים שהם עומדים בהם ואין אפשרות לזוז מהם
סינון לאינטרנט
הבנות לא צריכות להשתתף בארועים חברתיים
לפחות שלוש בנות חרדיות - והיו סיפורים שהתקבלו 2 בנות למקומות פצצה והמשרות הוקפאו כי לא התקבלו מספיק בנות
לעבודה בצוותים הם לא דואגים למינימום בנות אבל לישיבה כן והבנות פשוט לא יושבות עם כל הצוות
 
מל"ם דיגיטל נקראים יותר טובים מבחינת תנאים ממטריקס או אותו דבר?
 
אני חושבת שקמאטק עושים עבודת קודש
ויש סיכוי גדול שהעבודה שלהם תחולל מהפך של ממש בשוק העבודה החרדי בכלל
ובהייטק בפרט.
אבל- כרגע המצב לא כ"כ פשוט
בנות בוגרות סמינרים טובים תמימות ושמורות נכנסות
למשרדים חילוניים לגמרי עם אפס מושגים מה זה חרדי
ומה אומר להעסיק אישה חרדית,
ובעצם הבת אמורה להתמודד עם אתגרים ונסיונות לא הגיוניים בכלל!!!
אני מכירה בת שעובדת במשרד נחשב מאוד בחדר עם אישה שמביאה כלב לעבודה כל יום
ובימי חמישי יש להם ארוע "תרבות" סרט או משהו כזה, שהיא נאלצת להתנצל כל פעם שלא יכולה לבוא וחוטפת על הראש ביום ראשון.
ובהרמת כוסית לפני חגים היא חייבת להשתתף
עם גברים חילוניים שיכורים אחרי אלכוהול!!!

זה שיש בצוות המורחב שלה עוד 2 בנות חרדיות לא משנה את התמונה בכהוא זה.
אני חושבת שאם רוצים לעשות מהפכה אמיתית בלי לפגוע ברמה הרוחנית של הבנות
חובה לעשות השתלמות למעסיקים מה זה אומר אישה חרדית.
ולעמוד על תנאי העסקה מתאימים בסיסיים.
 
אני חושבת שקמאטק עושים עבודת קודש
ויש סיכוי גדול שהעבודה שלהם תחולל מהפך של ממש בשוק העבודה החרדי בכלל
ובהייטק בפרט.
אבל- כרגע המצב לא כ"כ פשוט
בנות בוגרות סמינרים טובים תמימות ושמורות נכנסות
למשרדים חילוניים לגמרי עם אפס מושגים מה זה חרדי
ומה אומר להעסיק אישה חרדית,
ובעצם הבת אמורה להתמודד עם אתגרים ונסיונות לא הגיוניים בכלל!!!
ממש ממש מסכימה!!
גם כל הכבוד לקמאטק, וגם איזה פחד קמאטק...

ובהרמת כוסית לפני חגים היא חייבת להשתתף
עם גברים חילוניים שיכורים אחרי אלכוהול!!!
נשמע לי הגזמה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה