דרוש מידע אוזניית בלוטוס

  • הוסף לסימניות
  • #41
בעיקרון כן (בפלאפון יש סמל של אוזניות עם מיקרופון) אבל יש להם מיקרופון לא כל כך מוצלח ולא שומעים ברור בכלל, אני משתמש בזה למוזיקה
אבל יכול להיות שבכל הבלוטוסים האלו זה ככה וצריך לדבר קצת בקול כדי שישמעו, אולי @חרבונא יחכים אותנו בעניין
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אבל יכול להיות שבכל הבלוטוסים האלו זה ככה וצריך לדבר קצת בקול כדי שישמעו, אולי @חרבונא יחכים אותנו בעניין
אני ספציפית ג"כ פחות לשיחות ....
אבל בג'ברה למשל השיחות מצוינות...
הJBL ג"כ..
השאר לא יצא לי לבדוק ממש...
אני מדבר על שיאומי נוקיה 208 וC2 ויאנג שאר הפלאפונים לא בדקתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אני ספציפית ג"כ פחות לשיחות ....
אבל בג'ברה למשל השיחות מצוינות...
הJBL ג"כ..
השאר לא יצא לי לבדוק ממש...
אני מדבר על שיאומי נוקיה 208 וC2 ויאנג שאר הפלאפונים לא בדקתי.
תודה על המידע!
יש המלצה לג'ברה טובות (או jbl) אבל בס לא מדי מודגש אלא שמיעה טובה של מוזיקה
ושמתחברות לשיאומי כשר?
ושאלה נוספת- איפה מומלץ לרכוש? אזור ב''ב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
אני משתמש ב"ניאו" (או משהו כזה...). נהנה מאוד. זה אוזניות שיושבות על הצוואר עם חוט שעולה לאוזניים. שתי אוזניות.
כל צליל, אפי' דק מאוד, נשמע באוזניות. צלילות מטורפת. הבס יותר מקצועי, פחות דופק סתם בראש, אבל חזק, בדיוק טוב.
עלה לי 200 ש"ח בחנות מקומית.
הבטרייה ברשמי של 8 שעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
הקפצה זעירה, אבל שווה.
חולק את ניסיוני.
מחלק לשניים, דיבור ושמע (מוזיקה).
בדיבור יש רק את פלטרוניקס, היחידה ששומרת על דממת אלחוט ברקע - גם במקום רועש מאד מאד!
חרשתי על דגם V5200, אמנם נראית מגושמת, וקצת פחות נוחה (ויקרההה), אבל איכותית מאד בשמע (לא למוזיקה, הוא מגביה טריבל של דיבור ללא יכולת שליטה בעניין), ובעיקר בצד השני שומעים בלי שום השוואה.
אחרי שנתיים שהיה לי בשימוש יומיומי, ומסורבל בכיס, 'שדרגתי' לדגם V3200 (מחודש), והוא עושה את העבודה נחמד, יותר אסטטי הרבה יותר נוח, אבל בטריה קצת יותר חלשה (4.5 שעות במקום 7), וגם פחות מרחק מהטלפון, וקצת פחות מסנן רעשים, אבל עדיין בלי שום השוואה לאוזניות המוזיקה.
בתחום השמע:
היה לי עד לא מזמן את BlitzWolf BW-FYE8 עלה לי 35$, לא מצדיק בכלל, ניסו לעוף על עצמם בטכנולוגיה שגדולה עליהם.
לא נוחות כ"כ, הרגישות של הטאצ' מדי גדולות, ולמרות שזה חסין מים, זה קצת נרטב ומאז הטאצ' ממש השתגע.
לאחרונה שדרגתי ל-1MORE ColorBuds, עלה לי 62$, וכבר שבוע בשימוש רציף, ונפלא מאד, נוחות להפליא, שמע נהדר, חסרים קצת פונקציונליות באפשרויות שליטה בטאצ', אבל נסלח.
מקווה שהועלתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
תודה על המידע!
יש המלצה לג'ברה טובות (או jbl) אבל בס לא מדי מודגש אלא שמיעה טובה של מוזיקה
ושמתחברות לשיאומי כשר?
ושאלה נוספת- איפה מומלץ לרכוש? אזור ב''ב.
הג'ברה המומלצות מבחינת סאונד זה האלית אקטיב או 65 או 75
אין הבדל משמעותי בסאונד מבדיקה...
ההבדלים הם בשעות טעינה כמו שכתבתי למעלה ובכייס .
עכשיו יש מבצעים ממש שווים לכבוד הבלאק פריידי שהיה שווה לבדוק אני ראיתי את ה75 ב600 באיזה חנות בירושלים.
מתחברים לשיאומי הכשר המקשים בדקתי את זה על שני הדגמים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
איזה אוזניה יש שהיא טובה גם לדיבור וגם לשמיעת מוזיקה?
אוזנית כפתור שטוחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
איזה אוזניה יש שהיא טובה גם לדיבור וגם לשמיעת מוזיקה?
אוזנית כפתור שטוחה.
אין באמת גם וגם.
הכפתורים שטובים גם לשיחות, שורדים איכשהו כשאין שום רעש (גם אלו עם סינון רעשים מתקדם יחסית), אתם צריכים להחליט מה עיקר השימוש ולפי זה למצוא דגם מתאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
אין באמת גם וגם.
הכפתורים שטובים גם לשיחות, שורדים איכשהו כשאין שום רעש (גם אלו עם סינון רעשים מתקדם יחסית), אתם צריכים להחליט מה עיקר השימוש ולפי זה למצוא דגם מתאים.
חשוב יותר לשיחות
ושיהיה גם את האופציה לשמוע מוזיקה מהטלפון
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
חשוב יותר לשיחות
ושיהיה גם את האופציה לשמוע מוזיקה מהטלפון
כמה תרצו להשקיע?
אם זה הרבה, ראו המלצתי לעיל, פחות מכך אינני מכיר באופן אישי, אבל יש סקירות שונות באתרים מתאימים (zuzu וכדו')
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
מה העלות של מה שציינתם?
כמה תרצו להשקיע?
אם זה הרבה, ראו המלצתי לעיל, פחות מכך אינני מכיר באופן אישי, אבל יש סקירות שונות באתרים מתאימים (zuzu וכדו')
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה