דרוש מידע איפה אפשר לעקור שן בינה לאישה במחיר הגיוני??

  • הוסף לסימניות
  • #41
אני מזכירה במרפאת שיניים של מאוחדת
למי שיש מאוחדת שיא כל עקירה כירוגית שאפשר לעשות אותה במסגרת הקופה
עולה 68 ש"ח
כשרואים בצילום פנורמי שהשן מאד קרובה לעצבים אז שולחים לעקירה בבי"ח ואז
זה סיפור יקר

בהצלחה!!
אני עשיתי בקופה עקירה כרוגית לפני שנה עלה לי יותר 800 ויש לי שיא
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
@משקיענית
אכן השן שלי קרובה לעצב ולכן הפנו אותי לבי"ח
אבל הבנתי שדר' ברוק שהמליצו פה עליו מקבל גם במאוחדת
האם גם עקירה כירוגית מסובכת הוא יכול לעשות בתחומי קופת החולים או שאני חייבת לגשת אליו למרפאה הפרטית?
הוא אמר לי שהמחיר במרפאה שלו 1500-2000
אם תדעי לעזור לי אשמח ממש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
הוא אמר לי שהמחיר במרפאה שלו 1500-2000
זה המחיר שהוא לוקח לציבור הכללי,
לחרדים הוא לוקח את המחיר הנמוך,
אמרתם לו שאתם חרדים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
  • הוסף לסימניות
  • #49
  • הוסף לסימניות
  • #50
@משקיענית
אכן השן שלי קרובה לעצב ולכן הפנו אותי לבי"ח
אבל הבנתי שדר' ברוק שהמליצו פה עליו מקבל גם במאוחדת
האם גם עקירה כירוגית מסובכת הוא יכול לעשות בתחומי קופת החולים או שאני חייבת לגשת אליו למרפאה הפרטית?
הוא אמר לי שהמחיר במרפאה שלו 1500-2000
אם תדעי לעזור לי אשמח ממש!
אני לא מכירה את ד"ר ברוק
הענין הוא כמה קרוב לעצב, שלחו אותך לעושות סיטי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
@משקיענית
אכן השן שלי קרובה לעצב ולכן הפנו אותי לבי"ח
אבל הבנתי שדר' ברוק שהמליצו פה עליו מקבל גם במאוחדת
האם גם עקירה כירוגית מסובכת הוא יכול לעשות בתחומי קופת החולים או שאני חייבת לגשת אליו למרפאה הפרטית?
הוא אמר לי שהמחיר במרפאה שלו 1500-2000
אם תדעי לעזור לי אשמח ממש!
לחרדים הוא לוקח משהו באזור ה500 אם אני זוכרת נכון.
ואני מצטרפת להמלצות מכל הלב!!!!!!
ושמעתי שהוא הפסיק לעבוד דרך מאוחדת, אבל לא בטוח שזה מעודכן או נכון..
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
לחרדים הוא לוקח משהו באזור ה500 אם אני זוכרת נכון.
ואני מצטרפת להמלצות מכל הלב!!!!!!
ושמעתי שהוא הפסיק לעבוד דרך מאוחדת, אבל לא בטוח שזה מעודכן או נכון..
לפי אתר מאוחדת הוא עדיין מקבל.
צילום מסך מעכשיו
צילום מסך 2023-08-01 010139.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
כן
הוא מקבל
אחותי עקרה אצלו לפני חודש
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אשמח לשמוע אם ד"ר ברוק עדיין מקבל במאוחדת
וגם כמה אמור לעלות עקירה של שן כלואה ומסובכת
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אולי את 'המזכירה במאוחדת ' תהיי שליחה לעזור גם לנו ,או מישהו אחר עם ניסיון בהנ"ל :
האם יש מישהי/ו שעבר לאחרונה עקירה כירורגית ,והמידע עדיין רלוונטי ..
הבן שלי ,מתחת לגיל 18 ,צריך לעקור את שיני הבינה (שעומדות לגדול חלקן כבר מבצבצות ) כדי שלא יזיזו לו את השיניים ויפגעו ביישור שיניים שסיים ממש לאחרונה ,הוא בקופת חולים מאוחדת עם ביטוח עדיף ושיא ,בכל מרפאות השיניים של מאוחדת בירושלים אין בכלל כירורג שיכול לעקור ,מלבד מרפאת מאוחדת ביד שרה ,יש שם כירורגית ערבייה בשם ד"ר יערה אשכר (מישהו מכיר?)
ומרפאת כנפי נשרים שם יש את ד"ר קארים ג"כ ערבי ...,בשתי המקומות הללו הכירורג מגיע אחת לחודשיים לכמה שעות בלבד והתורים ארוכים להחריד ! וגם אין לי חשק לעקור אצל ערבי /סטאז'ר שעובד בקופה...
חשבתי לבקש הפניה לבית החולים ולקבל החזר ,אבל ראיתי באשכול אחר בפרוג שגם אחרי ההחזר התשלום יהיה גבוה ממש .
אני מכירה את נועם ברוק האלוף אבל אולי תסבירי לי איך הגעת אליו 'דרך קופת חולים מאוחדת ' ?? ואיך קבלת החזר ? דברתי עם המרפאה הפרטית שלו ,שלחתי צילום פנורמי כדי לקבל חוות דעת האם חייבים לעקור את שיני הבינה
,וענה לי שצריך לעקור אותן ,וההמחיר לעקירות הנ"ל הם בין 1250-1450 ש"ח
אז איך שילמת רק כ500 ש"ח ואיך קבעו לך תור אליו דרך מאוחדת ??
אני כבר משתגעת שלושה שבועות סביב הסיפור הזה ומאוחדת לא יכולים לעזור לי מחוסר בכירורגים ???? ומחוסר מידע על טיפול מתאים ? וכל זה כשמגיע לו עדיין טיפולי שיניים 'חינם' במסגרת הביטוח המשלים עד גיל 18 ...
תודה מאוד
ממתינה בקוצר רוח לתגובתך אולי תושיעי אותנו !!
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
לפני כחצי שנה עקרו לי שן בינה - תלוי גם אם השן בסמיכות לעצב ואז רק כירורג עוקר את השן.
אצלי השן היתה בסמיכות לעצב שזה לכשעצמו מייקר את העקירה בתוספת עוד משהו שיקר לי את העקירה שהשורשים היו מסובכים זה בזה והיה צריך בזהירות לעקור לי את השן בגלל העצב
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
אולי את 'המזכירה במאוחדת ' תהיי שליחה לעזור גם לנו ,או מישהו אחר עם ניסיון בהנ"ל :
האם יש מישהי/ו שעבר לאחרונה עקירה כירורגית ,והמידע עדיין רלוונטי ..
הבן שלי ,מתחת לגיל 18 ,צריך לעקור את שיני הבינה (שעומדות לגדול חלקן כבר מבצבצות ) כדי שלא יזיזו לו את השיניים ויפגעו ביישור שיניים שסיים ממש לאחרונה ,הוא בקופת חולים מאוחדת עם ביטוח עדיף ושיא ,בכל מרפאות השיניים של מאוחדת בירושלים אין בכלל כירורג שיכול לעקור ,מלבד מרפאת מאוחדת ביד שרה ,יש שם כירורגית ערבייה בשם ד"ר יערה אשכר (מישהו מכיר?)
ומרפאת כנפי נשרים שם יש את ד"ר קארים ג"כ ערבי ...,בשתי המקומות הללו הכירורג מגיע אחת לחודשיים לכמה שעות בלבד והתורים ארוכים להחריד ! וגם אין לי חשק לעקור אצל ערבי /סטאז'ר שעובד בקופה...
חשבתי לבקש הפניה לבית החולים ולקבל החזר ,אבל ראיתי באשכול אחר בפרוג שגם אחרי ההחזר התשלום יהיה גבוה ממש .
אני מכירה את נועם ברוק האלוף אבל אולי תסבירי לי איך הגעת אליו 'דרך קופת חולים מאוחדת ' ?? ואיך קבלת החזר ? דברתי עם המרפאה הפרטית שלו ,שלחתי צילום פנורמי כדי לקבל חוות דעת האם חייבים לעקור את שיני הבינה
,וענה לי שצריך לעקור אותן ,וההמחיר לעקירות הנ"ל הם בין 1250-1450 ש"ח
אז איך שילמת רק כ500 ש"ח ואיך קבעו לך תור אליו דרך מאוחדת ??
אני כבר משתגעת שלושה שבועות סביב הסיפור הזה ומאוחדת לא יכולים לעזור לי מחוסר בכירורגים ???? ומחוסר מידע על טיפול מתאים ? וכל זה כשמגיע לו עדיין טיפולי שיניים 'חינם' במסגרת הביטוח המשלים עד גיל 18 ...
תודה מאוד
ממתינה בקוצר רוח לתגובתך אולי תושיעי אותנו !!
ד"ר נועם ברוק מקבל במאוחדת בביתר עילית, שמעתי כמה שטיפלו אצלו בחודשים באחרונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
תודה רבה !!
ניגשתי פיזית למרפאת שיניים בהטורים ,בהתחלה המזכירות אמרו שאין כירורג לעקירות ! כשהזכרתי את נועם ברוק אמרו שהוא עושה בקופה רק שתלים וביופסיות ..פתאום הגיע המנהל של כל רפואת השיניים של מאוחדת (ד"ר כהן) ואמר שבטח ד"ר ברוק יכול לעשות את זה (המזכירות עמדו בפה פעור ..) הוא העביר לו את החומר (צילום פנורמי והפניה ) ואחרי שבוע כשראיתי שלא חוזרים אלי ,חזרתי אני אליהם וערכו ברור וחזרו אלי שד"ר ברוק לא מבצע כאלו עקירות ( שיני בינה למטה) במסגרת הקופה אלא רק בפרטי ( פניתי אליו והעלות 1200-1500ש"ח לכל שן !!! הילד צריך 4 שיניים !!!) ואז אמרה המזכירה שאני צריכה לדרוש הפניה לבית חולים , והיות שהילד מתחת לגיל 18 זה יהיה במסגרת השב"ן ויעלה לי כמה עשרות שקלים (כמו טיפול של רופא שיניים לילדים עד גיל 18 )
האם יש למישהי ניסיון עם עקירה בבית חולים ,
לאיזה בית חולים כדאי ללכת ? יש שם רופאים מקצועיים ?
תודה לכל מידע
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה