- הוסף לסימניות
- #81
סליחה על ההקפצה, נתקלתי במושג של טיטולים רב פעמיים ומתעניינת,קודם כל תינוק יונק הנקה בלעדית ללא תוספת מכניסים למכונה ללא בעיה.
לגביי לכלוך של אוכל רגיל יש אפשרות לקנות ליינרים(זה בא בגליל כמו נייר מטבח) חותכת חתיכה מניחה על החיתול הלכלוך מצטבר שם וזורקת את הליינר לפח.ומכניסה למכונה.
החיתולי בד עוברים אחרי כל שימוש 2 הפעלות של מכונה
1 מכונה מקדימה שהיא של 30° למשך חצי שעה סחיטה מירבית.
2 מכונה עיקרת שהיא של 40° למשך שעתיים וחצי לפחות תכנית כותנה סחיטה מירבית.
בין לבין אם יש שלשולים או ממעבר של החיתולים לילד אחר הם עוברים סטריליזציה עם אקונומיקה שמיועדת לכך.
את עדיין ממליצה על כך?
את הטיטולים הרגילים אני יכולה להחליף גם אחרי 6 שעות אם התינוק לא מלוכלך, וכמובן לילה שלם שיכול להיות +12 שעות, למרות שקורה שהוא נרטב,
האם טיטולים רב פעמיים צריך להחליף בתדירות הרבה יותר גבוהה? איך יודעים אם זה יותר נח לילד?
אם אין מקום מאוורר להניח עד הכביסה יש בכלל אפשרות? (יש לי רק פח טיטולים באמבטיה, ואין לי מרפסת)
הנושאים החמים