- הוסף לסימניות
- #1
עיצבתי קופסה והיא מורכבת משתי פריסות וכל פריסה שוקלת 500 מגה בערך.
ניסיתי לפתוח את ה-psd באילוס' כדי ליצור קובץ אחד לשתי הפריסות ומופיעה הודעה שהקובץ בפורמט לא ידוע. ניסיתי לשמור בפידיאף ולייבא לאילוס' אבל התוכנה שיוצרת אצלי פידיאפים קלים מפוטושופ מכווצת את זה לגודל A4, וזה אמור להיות יותר גדול בעצם.
1) הכיווץ באמת מכניס את זה לA4 ולא יותר?
2) למה הpsd לא נפתח באילוס'?
help!! זה דחוף לי להדפסה ואני תקועה! מישו יודע? תודה רבה מראש!
ניסיתי לפתוח את ה-psd באילוס' כדי ליצור קובץ אחד לשתי הפריסות ומופיעה הודעה שהקובץ בפורמט לא ידוע. ניסיתי לשמור בפידיאף ולייבא לאילוס' אבל התוכנה שיוצרת אצלי פידיאפים קלים מפוטושופ מכווצת את זה לגודל A4, וזה אמור להיות יותר גדול בעצם.
1) הכיווץ באמת מכניס את זה לA4 ולא יותר?
2) למה הpsd לא נפתח באילוס'?
help!! זה דחוף לי להדפסה ואני תקועה! מישו יודע? תודה רבה מראש!
הנושאים החמים