התייעצות בגדים לבנים שהושחרו כתוצאה מכיבוס עם בגד שחור....

  • הוסף לסימניות
  • #1
איך ניתן להלבין חזרה?
השריתי אקונומיקה, וזה הפך להיות צהוב....
יש עוד חומר שיכול להלבין?
תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לאחרונה השתמשתי בחומר חדש של וניש קליה, שקניתי בסופר פארם, חומר פצצה! גופיות שנהיו אפורות הלבינו לי כבר אחרי כביסה אחת, זה כמו ג'ל ואפשר לשים את זה לבד אבל כתוב שעדיף להוסיף גם ג'ל כביסה חומר מעולה ממליצה ממש
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מקווה שזה טוב גם לכתמים של אקונומיקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
האם סודה לשתיה או חומץ עוזר?
אם כן, איך בדיוק? מה המינון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
חברה קרה לה בדיוק ככה
והיא השתמשה בחומר מלבין טליתות והכל חזר לקדמותו.
אולי צריך להשרות.. אם תרצי אברר לך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
את מתכוונת כרגע לשאול איך ניתן להוריד כתמי אקנומיקה מחולצות , לא?
אם לא השרת את כל החולצות באקנומיקה את יכולה לכבס עם דפי כביסה והם מורידים את הצבע
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא,
הבגדים הלבנים נהיו אפורים כתוצאה ממכונת כביסה עם בגד שחור,
אז השריתי עם אקונומיקה לילה שלם,
זה לא עזר,
זה רק השתנה לצבע צהוב.....

אז , השאלה, עכשיו אחרי שזה שרה באקונומיקה,
איזה חומר יתגבר על זה?
וניש קליה? מלבין טליתות? או משהו אחר?
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש חומר שאפשר לקנות אותו ביש והוא מחזיר בגדים שנצבעו לצבעם המקורי.
לא יודעת את השם.
אחרי שהצבע חזר , תוכלי לשים מלבין טליתות.
מקווה שעזרתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש חומר שאפשר לקנות אותו ביש והוא מחזיר בגדים שנצבעו לצבעם המקורי.
לא יודעת את השם.
אחרי שהצבע חזר , תוכלי לשים מלבין טליתות.
מקווה שעזרתי
אבל הבגדים היו באקונומיקה,
השאלה אם זה יעזור.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לא ניסיתי אף פעם....
מקווה שכן
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שואל בשביל אחי הצעיר,
אתחיל ואומר שמדובר באזרח שומר חוק באופן מוגזם מה שנקרא.

מהסוג שנוהג עם שתי ידיים על ההגה, ומהסוג שלא הולך לקופה של ה10 מוצרים אם יש לו בעגלה 11.

בקיצור הבנתם חנון אמיתי שמקפיד על הכללים בהגזמה.



לפני בערך עשרה חודשים שכח את הנשק האישי בתא מדידה בקניון מאחר שהוא רחפן לא קטן גילה זאת רק כשהגיע הביתה, כמובן שאזרח שמצא את האקדח פנה למשטרה.

אחרי תהליך ארוך מול התביעה המשטרתית והפרקליטות,

מעבר לשלילת הנשק וקנס, הוא קיבל עונש של 160 שעות שירות לתועלת הציבור (בגין הזנחה בשמירה על כלי ירייה) לא ייחס חשיבות רבה מדי לסעיף הזה בהסכם מותנה רק שמח שאין כתב אישום אין רישום פלילי וזה נסגר מחוץ לכותלי ביהמ״ש.

אבל כעת אחרי שלוש פעמים בלבד הוא מרגיש שיש לו קושי נפשי גדול להמשיך בזה.

ראשית מעבר למטרד של 6 שעות בשבוע, לבחורצ׳יק עסוק מאוד, העבודה עצמה מבזה ומשפילה, גם לא נעימה פיזית,

מגיע למקום העבודה ולא יודע מה הוא הולך לעשות אפילו, המנהלת עבודה במקום ממציאה לו עבודות מתחת לשטיח, פעם תיוקים משמימים שמרגישים כל דקה נצח ופעם לנקות מסדרונות של המקום לעיני עוברים ושבים (כולל שירותים ציבוריים במקום) ברקע שלו הוא אברך שעושה מעט עבודות מזדמנות בין לבין לפרנסתו, מעולם לא עבד בסוג כזה של דבר ועוד כעונש.

כל פעם שהוא חושב שיש לו לפחות עוד שמונה חודשים כאלה (ויותר אם יירד ל4 שעות שבועיות כפי שמסתמן) הוא נכנס לדכדוך עמוק…

בהתחלה חשש לדבר עם קצינת המבחן להמיר למשהו אחר, קנס או פיתרון אחר. כי לא רצה שהתסקיר או חוות דעת תהיה שלילית כחוסר רצינות מצד אחד, מצד שני זה קשוח מדי אז פנה לעו"ד שליווה אותו בהליך הפלילי והוא פנה למערכת

אחרי כמה זמן זה הוואטסאפ שקיבל מקצינת המבחן:

---- שלום, איך אתה מרגיש?

שמעתי את טענותיך ואני מצרה על התחושות שלך.

עם זאת, עדיין חשוב לומר שנראה שיש חוסר הפנמה לגבי ההליך, השלצ לא נוח לאיש ולא אמור להיות פינוק.

שים לב שברגע שחתמת על תנאי ההסדר המותנה - אתה מחויב לעמוד בהם כפי שהוסכם. ככל ולא תעמוד בהם אז התביעה תוכל להגיש כנגדך כתב אישום לבית המשפט (שזה הליך הרבה יותר מתסכל מ-160 שעות שלצ) ולא תהיה משמעות לכל מה שהוסכם במסגרת ההסדר המותנה (כן יש לציין כי במסגרת טיעוניה לעונש התביעה לא תוכל לבקש מאסר בפועל).. קח גם את זה בחשבון.

אחרי שתמלא 60 שעות (עד כה מילאת כ-15) תיבחן החלפת שיבוץ, כרגע אינני מאפשרת זאת. בהצלחה!

אז ניסה עו"ד

ניסה מזלו מול שירות מבחן
אבל ללא תוצאות.

בעקבות העניין התחיל אפילו טיפול נפשי.

אשמח להצעות לא (רק) משפטיות כיצד אפשר להתמודד מול המערכת

מי שמכיר או יודע מה ניתן עוד לעשות (אולי אפילו פנייה לתקשורת?) נשמח לעיצות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה