דרוש מידע ביוטכנולוגיה- מקומות עבודה

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני עומדת לסיים תיכון
ואובדת עצות בנושא בחירת ההתמחות..

לאחרונה, העלו בפני את הרעיון לביוטכנולוגיה,
אשמח מאד לשמוע על כל מידע בנושא!
בעיקר, על מקומות העבודה והשכר בעתיד..
יש מקומות עבודה שמורים ומותאמים לחרדיות?
וכן, מה שיותר מידע על המקצוע שאוכל לראות אם זה אכן מתאים לי...

הייתי שמחה לדבר עם מישהי שעובדת בתחום.. איפה אוכל למצוא?

תודה מראש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני עומדת לסיים תיכון
ואובדת עצות בנושא בחירת ההתמחות..

לאחרונה, העלו בפני את הרעיון לביוטכנולוגיה,
אשמח מאד לשמוע על כל מידע בנושא!
בעיקר, על מקומות העבודה והשכר בעתיד..
יש מקומות עבודה שמורים ומותאמים לחרדיות?
וכן, מה שיותר מידע על המקצוע שאוכל לראות אם זה אכן מתאים לי...

הייתי שמחה לדבר עם מישהי שעובדת בתחום.. איפה אוכל למצוא?

תודה מראש!
עם תואר בביוטכנולוגיה אפשר לעבוד בכמה תחומים, זה שווה ערך לתואר במדעי החיים.
מאפשר לעבוד במעבדות רפואיות (עם בלשמה לתעודת ואז עדיף לך כבר ישר ללמוד מעבדה רפואית), מעבדות מחקר (בבתי חולים/אוניברסיטה), אנליסטית במעבדה ואיכות בחברות פארמה. אם ממשיכים לתואר שני/שלישי אז אפשר גם במחקר ופיתוח בחברות פארמה. אפשר גם לעסוק בתיאום מחקר, איכות במזון ובטח יש עוד דברים ששכחתי. בכל אחד מהדברים האלה השכר ההתחלתי שונה ואפשר להתפתח ולהתקדם בתפקיד ובשכר.
כשאת אומרת מקום עבודה שמור שמתאים לחרדיות את מתכוונת, לעבוד במקום חרדי? אם כן עם תעודת הוראה יש ביקוש גבוה למורות למדעים עם הכשרה מתאימה, גם בבתי ספר/תיכונים ממלכתי חרדי וממד תורני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
את מתכוונת לתואר בביוטכנולוגיה?

אני חושבת על ללמוד בשרנסקי בית המורה בבני ברק
לימודים במכללה לא מתאימים לי...
מקבלים תעודה מטעם מכון מה"ט
עם תואר בביוטכנולוגיה אפשר לעבוד בכמה תחומים, זה שווה ערך לתואר במדעי החיים.
מאפשר לעבוד במעבדות רפואיות (עם בלשמה לתעודת ואז עדיף לך כבר ישר ללמוד מעבדה רפואית), מעבדות מחקר (בבתי חולים/אוניברסיטה), אנליסטית במעבדה ואיכות בחברות פארמה. אם ממשיכים לתואר שני/שלישי אז אפשר גם במחקר ופיתוח בחברות פארמה. אפשר גם לעסוק בתיאום מחקר, איכות במזון ובטח יש עוד דברים ששכחתי. בכל אחד מהדברים האלה השכר ההתחלתי שונה ואפשר להתפתח ולהתקדם בתפקיד ובשכר.
כשאת אומרת מקום עבודה שמור שמתאים לחרדיות את מתכוונת, לעבוד במקום חרדי? אם כן עם תעודת הוראה יש ביקוש גבוה למורות למדעים עם הכשרה מתאימה, גם בבתי ספר/תיכונים ממלכתי חרדי וממד תורני.
פחות נראה לי ללמוד את הכל בשביל להיות מורה...
הרבה יותר מדבר אלי עבודה במעבדה..
יש משהו מתאים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני חושבת על ללמוד בשרנסקי בית המורה בבני ברק
לימודים במכללה לא מתאימים לי...
מקבלים תעודה מטעם מכון מה"ט

פחות נראה לי ללמוד את הכל בשביל להיות מורה...
הרבה יותר מדבר אלי עבודה במעבדה..
יש משהו מתאים?
עבודה במעבדת מחקר או מעבדה רפואית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
שתיהם מדברים אלי..
אני רוצה לשמוע על האפשרויות
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
התעודה בבית המורה היא חדשה יחסית, (נראה לי מהשנה לא?),
כך שאין עוד באמת מדד עד לכמה יקבלו אותה.
זאת בנוסף לעובדה שהמחזור הראשון עוד לא הגיע לשנת הלימודים האחרונה בה יהיה עליו לצאת למעבדות מחקר כחלק מהלימודים.
איך יארגנו מעבדות? עוד קשה לדעת.
התחום הוא מדעי - יישומי, לכן אני קצת סקפטית בקשר לתעודה הזו.
בדיוק כמו שלא מנסים למצוא תחליף ללימודי רפואה או לתעודה שוות ערך לפסיכולוגיה, יש דברים שצריך להשאיר במסגרת לימודים מתאימה.
זו דעתי,
אבל בגדול, ימים יגידו.
לגבי הלימודים עצמם:
הלימודים מעניינים מאוד (!) אם יש לך זיקה לתחום המדעים,
אין לא כל כך פרטים על לימודי התעודה מטעם מה"ט, אבל במסגרת אקדמית הם תובעניים מאוד, והעבודה לאחר מכן לא באמת מפצה עליהם בשכר.
גם בוגרות תואר משתלבות כעובדות מעבדה עם משכורות לא גבוהות בכלל, כך שרובן ממשיכות לתואר שני. אז כשזה תעודה ולא תואר עוד יותר קשה לדעת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
התעודה בבית המורה היא חדשה יחסית, (נראה לי מהשנה לא?),
כך שאין עוד באמת מדד עד לכמה יקבלו אותה.
זאת בנוסף לעובדה שהמחזור הראשון עוד לא הגיע לשנת הלימודים האחרונה בה יהיה עליו לצאת למעבדות מחקר כחלק מהלימודים.
איך יארגנו מעבדות? עוד קשה לדעת.
התחום הוא מדעי - יישומי, לכן אני קצת סקפטית בקשר לתעודה הזו.
בדיוק כמו שלא מנסים למצוא תחליף ללימודי רפואה או לתעודה שוות ערך לפסיכולוגיה, יש דברים שצריך להשאיר במסגרת לימודים מתאימה.
זו דעתי,
אבל בגדול, ימים יגידו.
לגבי הלימודים עצמם:
הלימודים מעניינים מאוד (!) אם יש לך זיקה לתחום המדעים,
אין לא כל כך פרטים על לימודי התעודה מטעם מה"ט, אבל במסגרת אקדמית הם תובעניים מאוד, והעבודה לאחר מכן לא באמת מפצה עליהם בשכר.
גם בוגרות תואר משתלבות כעובדות מעבדה עם משכורות לא גבוהות בכלל, כך שרובן ממשיכות לתואר שני. אז כשזה תעודה ולא תואר עוד יותר קשה לדעת.
יש מחסור בעובדי מעבדה רפואית ולכן סביר להניח שיקבלו את התעודה הזאת.
אם עושים משמרות אפשר להגיע למשכורות הגיוניות וכן יש מעבדות רפואיות שכן נותנות שכר הוגן (עקב מצוקה של כח אדם), לא עובדת בתחום אבל יש לי כמה חברות במעבדות של קופ"ח וזה מה שסיפרו לי...
 
  • תודה
Reactions: RU1
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש מחסור בעובדי מעבדה רפואית ולכן סביר להניח שיקבלו את התעודה הזאת.
אם עושים משמרות אפשר להגיע למשכורות הגיוניות וכן יש מעבדות רפואיות שכן נותנות שכר הוגן (עקב מצוקה של כח אדם), לא עובדת בתחום אבל יש לי כמה חברות במעבדות של קופ"ח וזה מה שסיפרו לי...
תודה על התוספת החשובה!
אבל לעניות דעתי, גם במקרה של מחסור בכוח אדם מקבלים רק תשלום הוגן.
בפועל הלימודים שווים ברמתם ואף קשים יותר מלימודי תכנות, לכן בעיני זה לא משתלם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש מחסור בעובדי מעבדה רפואית ולכן סביר להניח שיקבלו את התעודה הזאת.
אם עושים משמרות אפשר להגיע למשכורות הגיוניות וכן יש מעבדות רפואיות שכן נותנות שכר הוגן (עקב מצוקה של כח אדם), לא עובדת בתחום אבל יש לי כמה חברות במעבדות של קופ"ח וזה מה שסיפרו לי...
תודה!
יש לך לתת לי פרטים אולי על מקום העבודה שלהם?
מאד חשוב לי לדעת מה סגנון המקום, החברה וכו...
תודה על התוספת החשובה!
אבל לעניות דעתי, גם במקרה של מחסור בכוח אדם מקבלים רק תשלום הוגן.
בפועל הלימודים שווים ברמתם ואף קשים יותר מלימודי תכנות, לכן בעיני זה לא משתלם.
לימודים קשים לא מרתיעים אותי
כשהחומר מעניין אותי אני מסוגלת ללמוד ולהשקיע...
אני רוצה לנצל את השני האלה ללימודים רציניים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
@AVIGAIL.B את שואלת שאלות טובות.
רק שימי לב שבשיח ברשת לא מקובל לספק מידע אישי על עצמך: לא גיל, לא סטטוס אישי ועדיף שגם לא מגדר.
ברגע שהמידע נמצא ברשת ופתוח לכל אחד, יתכן שימוש לרעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
תודה!
יש לך לתת לי פרטים אולי על מקום העבודה שלהם?
מאד חשוב לי לדעת מה סגנון המקום, החברה וכו...

לימודים קשים לא מרתיעים אותי
כשהחומר מעניין אותי אני מסוגלת ללמוד ולהשקיע...
אני רוצה לנצל את השני האלה ללימודים רציניים...
לדוגמה אחת עובדת במעבדות של אחת מקופות החולים. למיטב ידיעתי אין סביבה שהיא רק חרדית, יכולה להיות סביבה שהיא בעיקר נשית לדוגמה אבל זה לא משהו שאפשר להתחייב אליך מראש (אולי בית המורה מתחייבים לזה, לא יודעת ...גם לא יודעת איך אפשר...)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה