התייעצות בנושא חוק הגיוס!!

מצב
הנושא נעול.
את באמת מאמינה שכל הרבנים שנגד החוק הם שליחים של כח קפלן ?
ברור שמה שאותה אשת שמאל אמרה זה בכדי ליצור את הפילוג היא עבדה בשיטה של הפוך על הפוך ואתם כמו פתאיים מאמינים בזה שהם גרמו לסכסך
לא.

אני מאמינה שמארגני הקמפיין מממנים אותו באמצעות כח קפלן.
אני לגמרי לא חושבת שיש קשר ישיר בין הרבנים שנגד החוק - ליותרי הקומיקסים והמודעות. אפילו בטוחה לגמרי שלא.
 
וגם אנחנו חושבים שהתמיכה בחוק, מגיע מארגונים אנטי דתיים ששנים חלמו על הרגע הזה.
עפ"ל
מי שותף באירגון?!
על אלו רבנים פתחת עכשיו את פיך?

התמיכה בחוק כאמור לא נעזרת בקומיקסים.
ואין לה יח"צ בשום מודעת רחוב.
היא מתמקדת באנשים מהזן שלחישתם לחישת שרף וכל דבריהם כגחלי אש.
 
המועצת של אגו"י זה הרבה מאד!!!
זקן חברי המועצת של דגל התורה- זה הרבה מאד!!!
הגר"י יוסף- זה הרבה מאד!!!

זה לא יאומן איך אתה מבטל את דעתם במחי יד...
לא ביקשתי הסברים מצוצים למה הכוונה "הרבה מאוד", בעברית כשאומרים יש הרבה מאוד רבנים שסבורים כך וכך מתכוונים לרשימה ארוכה של רבנים.
הגאון רבי יצחק יוסף.
הגאון רבי מאיר צבי ברגמן
הרב סולאווציק
האדמו"ר מויזניץ
האדמו"ר מצאנז
האדמו"ר מסלונים
האדמו"ר מבאיאן
האדמו"ר מגור
האדמו"ר מסערט ויזניץ
האדמו"ר מביאלה.
הרב עדס
וכן כאלה שלא מורים להצביע
הגאון רבי משה צדקה
הגאון רבי ב ציון מוצפי
הגאון רבי עזריאל אויערבך
הגאון רבי משה שטרנבוך
האדמו"ר מרחמסטריווקא
האדמ"ור מבוהוש
הרה"צ רבי יעקב מאיר שכטר
הרה"צ רבי צבי מאיר זילברברג
הרה"צ רבי אלימלך בידרמן
כל אלו נגד החוק ועוד רבים.
אלו שיש להם נציגים אז אה"נ שיורו להם להצביע נגד, אלו שאין להם לא היו בדיון (הכותב לעיל טען שמדבר על רבנים שהורו להצביע).
 
אנחנו לא היינו צריכים את אותה אישה
בשביל להבין שמקור תקציבי של מיליונים - זה עמותות שמאל למיניהם

אמרנו וחשבנו את זה גם לפניה
היתה סתם משיחה לפי תומה את מה שרובינו הבנו גם קודם.
זה ליצנות לקחת אשה זוטרית מהשמאל שקישקשה הבל ורעות רוח שפרסמה שטויות
ולקחת אותה כחזות הכל.
זה בלוף אחד גדול
שהוא כמים קרים על נפשם העיפה
של גפני ודרעי שעטו על זה כמוצאי שלל רב
אתם באמת תמימים שאותה אשה מטומטמת
משפיעה על כל גדולי ישראל המתנגדים לחוק.
אם אתה כך חושב תן לי לומר שאתה כנראה
לא מזלזל בגדולי ישראל אלא זה נובע מתמימות.
 
אותי לימדו (אותם רבנים של מכיני הקומיקסים) שלא לוקחים כסף מאוונגליסטים
אפילו שהם נותנים את זה בשל אמונה נוצרית דתית שהיהודים צריכים כולם להתכנס לארץ לפני ....
ואנחנו נהנים מהכסף.

באותה מידה לא לוקחים כסף ממי שמטרתו להפיל את חוק הגיוס המוצע ולגרום על ידי כך להפלת הממשלה לקרע בציבור החרדי ולגיוס וחילון המוני של כל הצעירים החרדים.
רק כי גם לכם יש אינטרס בהפלת חוק הגיוס מטעמים אחרים
טוב אני לא נכנס עכשיו לראש שלהם בסוף יש כאן ברית אינטרסים
וזה לא מממן את חיי היומיום שלהם אלא רק את הקמפיין
בעיני הגיוני ולגיטימי לדעתך בעיני הרבנים שלהם זה צריך להיות לא לגיטימי
יכול להיות אבל זה לא עניני בפרט שגור כן לוקחים
את המצב כיום לא כל אחד יודע לאשורו
באמת? מרגיש לי כזה לומדעס איפה יש כאן אבק שקר
הם מסבירים את חסרונות החוק
היות והחוק אינו פוגע במלוא נימה במי שמתנגד לו ואינו משנה את מצבו בכהוא זה
המטרה לסכסך אנשים נגד רבותיהם על מנת ש"לא יוכלו להעביר את החוק" שנוגע אך ורק למאמיני אותם רבנים , עקב דעת קהל מבולבלת ולחץ של נציגים - היא מטרה "ראויה" ?!
ראויה עד כדי כך שנהיה ראוי לשלב ידיים עם שונאי ישראל אנטי דת שמטרתם ברורה ומוצהרת?!
זה נכנס כאן לדיון איך פגיעה בחברה שבה אני חי משליכה עלי
אבל בהחלט זה משליך עליהם
אני בעד החוק ובעד שיהיה לו התנגדות גדולה מבית חושב שזה המצב הכי טוב או יותר נכון הכי פחות גרוע
 
ערבוביה מושלמת של רבנים שדיברו נגד להתגייס לצבא
עם רבנים שמתנגדים לחוק הגיוס המוצע.
פשוט לא נכון
כולם התנגדו לחוק המוצע וזה רשימה חלקית בלבד
 
עפ"ל
מי שותף באירגון?!
על אלו רבנים פתחת עכשיו את פיך?

התמיכה בחוק כאמור לא נעזרת בקומיקסים.
ואין לה יח"צ בשום מודעת רחוב.
היא מתמקדת באנשים מהזן שלחישתם לחישת שרף וכל דבריהם כגחלי אש.
סה"כ הצבתי לך מראה, ונבהלת....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

מידע שימושי מחשבות......
בקשה קטנה לפני שמתחילים לקרוא - נא להגיב בצורה עניינית ולא מתלהמת.
האמת שהתלבטתי הרבה לפני שהחלטתי להעלות את זה, אבל מעניין אותי לדעת מה הציבור יגיב.
כפי שכולנו יודעים, לפני תקופה ציבור מסוים במדינה שמע שרוצים להזיז לו קצת את הגבינה מהמקום ולהפוך את הייצוג במוסדות שילטון מסוימים ליותר שיוויוני ופחות משהו שכולל רק אותם ואת דעתם.
ומה שקרה מייד - קפלן, חסימות כבישים, חרמות, הפגנות אלימות, הוציאו קרנות מהארץ - הוקמו מייד מחאת ההיטיקיסטים והרופאים והחקלאים והסבתות ומי לא.
עכשיו אנחנו עומדים במקום גרוע הרבה יותר - ושוב עובדתית בהתייחס לסעיפי חוק הגיוס שפורסמו.
הולכים לשלול מאיתנו זכויות אזרח בסיסיות. למי שקצת יעמיק בנושא - לבן ישיבה חרדי יהיו פחות זכויות מאסיר שהורשע ברצח או ממחבל
וכמובן - שנמשיך לשלם מיסים וביטוח לאומי כמו כולם.
ולא רק זה - הסנקציות הללו לא פוגעות רק במעומדים לגיוס, אלא גם בבלתי מעורבים - בנשים ובילדים שלהם באופן ישיר.
ומה אנחנו עושים בתגובה לזה? כלום.
אולי יהיו כאלו שיגידו שהרבנים לא הנחו וכ'.
אבל, אני חושבת שהיוזמה צריכה לבא מאיתנו, ובאישור הרבנים.
ואני לא מתכוונת דווקא להפגנות וחסימות כבישים.
אלא לצעדים כמו: שביתה, מודעות על אוטובוסים, צעדות מחאה (רכבים בכבישים לא הפגנה).
מדוע אנחנו יושבים ומחכים לגלות יום אחד שהחיים במדינה הזו נעשו כמעט בלתי אפשריים למשפחה חרדית?
ואז גם לא נוכל לברוח מכאן, כי יש צו עיכוב יציאה מהארץ.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה