- הוסף לסימניות
- #1
בפוטושופ CS5 יש אפשרויות נחמדות לתלת מימד
למרות שאני עדין לא יודע כל כך טוב להשתמש בכל הפונקציות שיש שם אבל קצת התחלתי לדעת
אחד הדברים הנחמדים שם זה מה שרואים פה בתמונה
תכ'לס שאלתי היא
איך אפשר להכניס שם בהגדרות עוד צבעים ו\או עיטורים כרצוני וטעמי שימלא את צדדי האותיות
נ.ב. וכן אם יש למישהו מדריכים ומידע בנושא הD3 החדש יחסית אשמח לקבל ולראות
למרות שאני עדין לא יודע כל כך טוב להשתמש בכל הפונקציות שיש שם אבל קצת התחלתי לדעת
אחד הדברים הנחמדים שם זה מה שרואים פה בתמונה
תכ'לס שאלתי היא
איך אפשר להכניס שם בהגדרות עוד צבעים ו\או עיטורים כרצוני וטעמי שימלא את צדדי האותיות
נ.ב. וכן אם יש למישהו מדריכים ומידע בנושא הD3 החדש יחסית אשמח לקבל ולראות
הנושאים החמים