- הוסף לסימניות
- #1
בוקר טוב לכולם
קודם כל התנצלותי לכל 400 הקוראים שהבטחתי להם ניולזטר חדש ומעוצב כבר השבוע ומסיבות טכניות + כל עכבה לטובה (-: - העניין עדיין מתעכב.
ועכשיו שאלה:
אתמול במייל קיבלתי קישור לאתר תמונות ווקטורים חדש שמעוניין לפרסם את עצמו ולכן הוא מעניק שבוע(!!!) הורדות חינם, 20 תמונות או וקטורס' כל יום!
הבעיה היחידה, והשאלה היא האם אכן זאת בעיה, שהם דורשים פרטי כרטיס אשראי כערבון
אך מבטיחים לא לגעת באשראי בפועל בזמן ה7 ימים
-בכל זמן נתון במהלך השבוע הנ"ל ניתן לבטל את "תקופת הנסיון "הנ"ל
ועדיין להשאר עם כל מה שהזמנת
במידה ומישהו לא מבטל - לאחר שבוע מתחילים לגבות ממנו 69$ לחודש (שזה גם כלום לעומת שאטרסטוק למשל)
מה אתם אומרים? ללכת על זה?
האם יש בכך סיכון?(לא מוכרים כמו שאטרסטוק)
אני לא מעוניינת לחדש אצלהם אח"כ אלא רק "להסתפק" בשבוע החינמי.
אשמח לשמוע מה יש לכם להגיד בעניין
יום נעים ומלא בשורות טובות
ועוד דבר- אולי מישהו מעוניין להתחלק איתי במנוי? (אם אחליט לבצע)
קודם כל התנצלותי לכל 400 הקוראים שהבטחתי להם ניולזטר חדש ומעוצב כבר השבוע ומסיבות טכניות + כל עכבה לטובה (-: - העניין עדיין מתעכב.
ועכשיו שאלה:
אתמול במייל קיבלתי קישור לאתר תמונות ווקטורים חדש שמעוניין לפרסם את עצמו ולכן הוא מעניק שבוע(!!!) הורדות חינם, 20 תמונות או וקטורס' כל יום!
הבעיה היחידה, והשאלה היא האם אכן זאת בעיה, שהם דורשים פרטי כרטיס אשראי כערבון
אך מבטיחים לא לגעת באשראי בפועל בזמן ה7 ימים
-בכל זמן נתון במהלך השבוע הנ"ל ניתן לבטל את "תקופת הנסיון "הנ"ל
ועדיין להשאר עם כל מה שהזמנת
במידה ומישהו לא מבטל - לאחר שבוע מתחילים לגבות ממנו 69$ לחודש (שזה גם כלום לעומת שאטרסטוק למשל)
מה אתם אומרים? ללכת על זה?
האם יש בכך סיכון?(לא מוכרים כמו שאטרסטוק)
אני לא מעוניינת לחדש אצלהם אח"כ אלא רק "להסתפק" בשבוע החינמי.
אשמח לשמוע מה יש לכם להגיד בעניין
יום נעים ומלא בשורות טובות
ועוד דבר- אולי מישהו מעוניין להתחלק איתי במנוי? (אם אחליט לבצע)
הנושאים החמים